سلامت و دانش

این خودرو چینی ماه آینده وارد بازار ایران می‌شود/ عکس

آریزو ۵ اسپرت به عنوان فیس لیفت آریزو ۵ توربو محسوب می‌شود و طراحان برای آن در بخش داخلی و بیرونی تغییرات متعددی را در نظر گرفتند. این خودرو اکنون به سپرهای جدیدی مجهز شده که بلندتر از قبل بوده و توانسته ظاهری عضلانی‌تر را در این خودرو به وجود آورد.

چری آریزو 5 اسپرت

همچنین اکنون به جای جلوپنجره کهکشانی قبلی این خودرو از یک مدل شبکه خطی استفاده شده که توانسته نمای جذابی را به وجود آورد.

چری آریزو 5 اسپرت

طراحان برای کابین این سدان نیز از یک کنسول وسط جدید در نظر گرفتند. پنل سیستم تهویه مطبوع نیز اکنون از لمسی به نوع مکانیکی تغییر پیدا کرده که زیبایی و کارایی بیشتری دارد. فرمان دی کات نیز یکی دیگر از تغییرات جدید کابین این خودرو محسوب می‌شود که توانسته نمای اسپرتی را به وجود آورد.

مشخصات فنی

چری آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت از همان مشخصات فنی مدل قبلی بهره می‌برد. این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

چری آریزو 5 اسپرت

از امکانات آریزو ۵ اسپرت می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو ، ترمز پارک برقی و اتوهلد، دوربین دنده عقب، ۲ حالت رانندگی ۲ اکو و اسپرت، فرمان برقی با کلیدهای کنترل سیستم صوتی، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سنسور نور، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، آینه‌های جانبی تاشونده برقی گرمکن دار و شیشه بالابر های برقی اشاره کرد

227227

دکمه بازگشت به بالا