اقتصادیکسب و کار ویژه

تبلیغات در گوگل یا تبلیغ در شبکه های اجتماعی

تبلیغ در گوگل: کارآمد ترین روش افزایش فروش و جذب مخاطبان

مشتریان بالقوه شما بطور مداوم در جستجوی خدمات و محصولات شما در گوگل هستند. اگر شما به ازای کلمه کلیدی درست و در زمان و مکان مناسب در معرض دید این کاربران باشید، قطعا مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود جذب خواهید کرد. تبلیغات گوگل این امکان را ایجاد نموده تا با پرداخت کمترین هزینه، میزان فروش و جذب مخاطبانتان را در کمترین زمان متحول نمایید. گوگل ادوردز با هدف گذاری دقیق و جامع خود، هدفمندترین روش تبلیغات می باشد.

تبلیغات در گوگل چه مزایایی دارد؟

هر کسب و کاری که در فضای اینترنت دارای وب سایت رسمی است، می تواند بر اساس کلمات کلیدی محصولات و خدمات خود در گوگل تبلیغ کند. تبلیغات در گوگل جدا از مبحث افزایش فروش، مزایای دیگری دارد مانند :

آگاهی از برند

تبلیغات در گوگل به صورت مستمر می تواند به افزایش آگاهی از برند شما کمک بسزایی داشته باشد.

افزایش فروش

با تبلیغات در گوگل، با جذب ترافیک کاملا هدفمند به وب سایت، فروش نیز افزایش پیدا می کند.

برتری نسبت به رقبا

استفاده از گوگل ادز، شما را در نتایج گوگل بالاتر نمایش خواهد داد و یک برتری نسبت به رقبا خواهید داشت.

جذب مشتریان هدفمند

در تبلیغات در گوگل بر اساس جستجوی کاربران، آگهی شما نمایش داده می شود.

کنترل میزان هزینه

یکی از مزیت های تبلیغات در گوگل، آنالیز و کنترل هزینه کمپین و نرخ هر کلیک است.

بازگشت هزینه تبلیغات

از مهم‌ترین مزایای تبلیغ گوگل ادوردز این است هزینه تبلیغات به سرعت باز می گردد.

3 نکته مهم در کمپین های تبلیغات در گوگل

داشتن یک لندینگ پیج مناسب

داشتن یک لندینگ پیچ مناسب در عملکرد کمپین گوگل ادز بسیار تاثیرگذار است و باعث بازدهی بالاتر می شود.

انتخاب صحیح کلمات کلیدی هدف

انتخاب کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی کمپین گوگل ادز است.

بهینه سازی کمپین های گوگل ادز به صورت مداوم

کمپین های گوگل ادز، مرتب به صورت هفتگی و روزانه باید بهینه سازی شوند تا هزینه ها کاهش پیدا کند.

خدمات تبلیغات در گوگل چه مراحلی دارد؟

به طور کلی، برای شروع یک کمپین تبلیغات در گوگل، 4 مرحله وجود دارد:

·         انتخاب کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی صحیح توسط کارشناس گوگل ادز، شما در اجرای کمپین گوگل ادز، محدودیتی در تعداد کلمات کلیدی ندارید. اما انتخاب صحیح کلمات کلیدی در میزان عملکرد و هزینه کمپین تاثیر مثبت دارد.

·         ایجاد یک لندینگ پیج استاندارد

پیاده سازی یک لندیگ پیج استاندارد جهت دریافت امتیاز بالا در گوگل، شما جهت تبلیغ در گوگل، نیازمند یک وب سایت و لندینگ پیچ مناسبت جهت اکران کمپین می باشید.

·         مشخص کردن میزان بودجه

تعیین بودجه برای آغاز کمپین تبلیغاتی در گوگل از مهم ترین اقدامات اولیه برای راه اندازی کمپین گوگل ادز می باشد. شما با مشاهده تعرفه های گوگل ادز می توانید میزان بودجه خود را انتخاب کنید.

·         پیاده سازی کمپین و مدیریت آن

آغاز وشروع ساخت کمپین در گوگل و مدیریت و بهینه سازی آن.

قدرت گوگل را برای کسب و کار خود بکار گیرید

از همه جا مشتری داشته باشید

به کمک اکوسیستم تبلیغاتی گوگل، در زمان درست و در مکان درست به مخاطبینتان نشان داده خواهید شد. از سرچ گوگل، تا یوتیوب و گوگل دیسکاور، همه جا محل نشان دادن تبلیغ شماست.

بهبود تبلیغات با ما

جیمکس به صورت مداوم تبلیغات شما را رصد کرده و آن را بهبود می دهد. ما با استفاده از متخصصین خود، هزینه ی تبلیغ در گوگل شما را به بهترین شکل بهینه کرده و عملکرد آن را افزایش خواهیم داد.

کنترل بودجه ی خود را در دست بگیرید

ما در سایت کاغذبازی می توانیم بهترین نتیجه و بازخورد ممکن را با کمترین هزینه ی کلیک تبلیغات گوگل، برای شما فراهم نماییم. کارشناسان جیمکس در این زمینه تخصص خود را به شما نشان خواهند داد.

تعرفه تبلیغات در گوگل

تبلیغ در گوگل یکی از بهترین ، پر بازده ترین و اقتصادی ترین روش های تبلیغات آنلاین می باشد. ما اکانت گوگل ادز شما را با استفاده از کردیت کارت حقیقی و واقعی و با کمترین کارمزد و در کمترین زمان شارژ خواهیم کرد. جی ادوردز پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت در ارائه خدمات خود را تضمین می نماید و با ارائه هدیه اولین شارژ و امکان مدیرت اکانت توسط کارشناسان متخصص به تجربه بهتر کاربران خود در گوگل ادوردز کمک می نماید.

چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟

روزانه تعداد زیادی از کاربران اینترنت به جستجو در گوگل می پردازند. شما می توانید با تبلیغات کلیکی گوگل با کمترین هزینه، در کمترین زمان به مرتبط ترین و بیشترین حجم مخاطبان به نسبت دیگر بستر ها دست پیدا کنید. زیرا گوگل تبلیغ شما را در زمان و مکان مناسب و با توجه به عبارت کلیدی مورد نظر شما به مخاطب دقیق کسب و کار نمایش می دهد. با استفاده از گوگل ادوردز می‌توانید کسب و کار خود را در موتور جست و جوی گوگل، اپلیکیشن‌های پر مخاطب با ظرفیت زیاد و رسانه‌های تصویری پرمخاطب مانند یوتیوب نمایش دهید و بیشترین بازدهی را با پایین ترین نرخ دریافت نمایید.

مراحل اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل

سفارش و شارژ اکانت گوگل ادوردز

پس از خرید بسته های گوگل ادوردز، اکانت شما ساخته و شارژ می شود و آماده اجرا اولین کمپین تبلیغات در گوگل ادز می گردد. سپس دعوتنامه ای به جیمیل شما ارسال گردیده و با تایید آن دسترسی کامل به اکانت ادودرز خود خواهید داشت.

تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و رقبا

وبسایت و کسب و کار شما توسط ابزار های روز دنیا بررسی می گردد و لیست بهترین کلمات کلیدی برای جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر آماده گردیده و در صورت تایید کارفرما داخل کمپین ادوردز قرار می گیرد.

ساخت کمپین و شروع تبلیغات

در این مرحله اولین کمپین تبلیغات گوگل ادوردز شما ساخته و راه اندازی می گردد. تمامی تنظیمات کمپین همچون روز و ساعات اجرا تبلیغات و دیگر موارد هماهنگ و اجرا می گردد.

بهینه سازی مداوم و گزارشات دقیق

کمپین ادوردز بصورت مداوم بررسی گردیده و تنظیمات و بودجه بندی آن توسط کارشناسان با تجربه جی ادوردز بهینه سازی می گردد تا با کمترین هزینه بیشترین کلیک را دریافت نمایید.

هدف از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

قبل از اینکه تبلیغات در سایت در تهران کجاست را شروع کنید، ابتدا باید هدف‌گذاری مناسب داشته باشید. اهداف شما تعیین می‌کند که با مخاطبین خود به چه روشی ارتباط برقرار کنید. اهداف کمک می‌کنند که عملکرد تبلیغات خود را بسنجید، بهترین شبکه اجتماعی را انتخاب کنید و معیارهای دقیق تعیین نمایید. در ادامه به اهداف تبلیغ در سوشال مدیا و اهمیت آن برای کسب‌وکارهای مختلف می‌پردازیم:

افزایش آگاهی نسبت به برند (Brand Awareness)

طبق مطالعات، هر فرد به طور میانگین 2 ساعت از زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کند؛ بنابراین یکی از اهدافی که می‌توانید داشته باشید، افزایش آگاهی مخاطبین نسبت به برند است و سوشال مدیا فرصت بسیار عالی برای ایجاد چنین کمپین‌های تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

افزایش ترافیک ورودی سایت (Website Traffic)

براساس تحقیقات، از هر 5 متخصص بازاریابی، 3 نفر از شبکه‌های اجتماعی برای توزیع محتوا با هدف افزایش ترافیک ورودی سایت استفاده می‌کنند. پس با این نوع هدف‌گذاری در دراز مدت، این امکان را دارید که بازدید خود را افزایش داده و بک‌لینک‌سازی کنید.

جذب مشتریان راغب جدید  (Lead)

جذب مشتریان بالقوهٔ جدید نیازمند اجرای صحیح پروسه فروش است. لیدها یا همان مشتریان راغب در قسمت بالایی قیف فروش قرار دارند و جذب مشتریان جدید امروزه به یکی از اهداف بین شرکت‌های مختلف تبدیل شده است. دانلود محتواهای پولی، ثبت‌نام، مشارکت و فعالیت کاربران از جمله روش‌هایی هستند که می‌توان با آن‌ها لید جمع‌آوری کرد.

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا