امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی ایلام

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی ایلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و نیروی انتظامی استان با حضور بهروز ناصری رئیس دانشگاه و دلاور القاسمهر فرمانده انتظامی استان ایلام در راستای کاهش مخاطرات اجتماعی منعقد شد. آسیب های اجتماعی امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با قدردانی از تلاش پلیس در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه گفت: پلیس ملی اندونزی بر همه حق دارد و جامعه و مسئولان از زحمات پلیس قدردانی می کنند. “

بهروز ناصری با تاکید بر لزوم تعامل سازمان ها، مراکز علمی و آموزشی و پلیس در پیشگیری و کاهش آسیب ها، افزود: هر چه این تعامل بیشتر باشد در کاهش آسیب های اجتماعی موثرتر است. حل معضلات استانی در حوزه آسیب های اجتماعی از طریق دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید تعامل و همکاری در جهت کاهش فروپاشی اجتماعی کار کنید. ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با 7000 دانشجو و 200 مدرس آماده خدمت رسانی به طرح های تحقیقاتی پلیس می باشد.(ادامه مطلب)

وی بیان کرد: منابع فراوان و ناب خدادادی از جمله نفت و گاز، آب و خاک و مرز بین المللی مهران به عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات که در سال های اخیر حجم زیادی برای رونق خود دارند. سرمایه گذاری و مهمتر اینکه نیروی کار فداکار و متعهد استان ایلام به استانی با چشم انداز روشن تبدیل شده است و باید با تعامل و همکاری از مشکلات اجتماعی کاسته شود از جمله آسیب های اجتماعی که زیبنده نام ایلام نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مسئله محور است و بر این اساس امروزه دیگر فقط یک معضل آموزشی نیست و دانشگاه در صدد رفع مشکلات استان است و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حل مشکلات و مسائل استان را در اولویت قرار داده است.

پیشگیری از وقوع جرم باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود

فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین گفت: پیشگیری از وقوع جرم و آموزش قبل از وقوع جرم باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود و پایان نامه های دانشجویی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی هدف گذاری شود.

دلاور القاسمهر افزود: فرهنگ سازی و پیشگیری از مهمترین موضوعات در گسست اجتماعی است که امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی که نقش موثری در این زمینه ایفا می کند.

وی ادامه داد: استفاده از اختیارات، امتیازات، اختیارات و ظرفیت های دانشگاه ها و پلیس در رفع بحران های اجتماعی موثر خواهد بود و این امر با حضور مدیران و کارشناسان انجام می شود. پلیس در بین دانشجویان اعمال می شود و کارگاه و پایان نامه خاصی را هدف قرار می دهد. نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت های خوبی دارند که با تعامل و همکاری در اجرای طرح های مشترک به ویژه در حوزه کاهش اثرات اجتماعی و آموزش همگانی می توانند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/4121/4062/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا