عمومی

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت الاسلام امیر هادی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و تعدادی از اعضای شورای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از زحمات سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام برای برگزاری کنگره بزرگ 3000 نفری استان ایلام جشن گرفته می شود.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد “به شهادتت”


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این دیدار گفت: برگزاری موفقیت آمیز کنگره 3 هزار شهید دفاع مقدس بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی در ایلام است که فضای معنوی آن در این استان باقی خواهد ماند. . خیلی سال.

بهروز ناصری افزود: در جریان برگزاری کنگره و دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام معظم له به کنگره، فضایی شکل گرفت که استان ایلام در کانون توجه ایران اسلامی و مردم قرار گرفت. استان به ویژه خانواده های معظم شهدا از برگزارکنندگان کنگره تشکر کردند.

وی افزود: امروز سپاه استان ایلام به عنوان بازوی توانمندی برای پیشرفت و توسعه استان ایلام عمل می کند که در حوادث استان ایلام سهیم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تصریح کرد: ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه در خدمت توسعه استان ایلام است و تنها با روحیه جهادی و عملکرد انقلابی می توان مشکلات را حل کرد و این ویژگی ها امروز در سپاه متجلی است. استان ایلام و فرماندهان شایسته آن. .

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت به توسعه استان ایلام

ناصری خاطرنشان کرد: دکتر طهرانچی امروز با روحیه جهادی و انقلابی و تاکید همیشگی بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی را رهبری و مدیریت می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (آمریکا) استان ایلام نیز تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است و باید در مسائل استان ایلام به ویژه در حوزه های مختلف حضور بیشتری داشته باشد. زمینه علمی و زمینه های فرهنگی

شاکرمی تاکید کرد: اسلام ایران مرهون خون شهدا و رشادت های آنان است و برگزاری کنگره سه هزار شهید گمنام و تکریم و تکریم شهدا کمترین کاری است که برای خانواده های شهدا انجام شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محل گفت‌وگو است و باید مأمنی برای نیروهای انقلابی، ارزش‌ها و عملکردها برای اعلام گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

هادی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام نیز توضیح داد: با اعلام گام دوم انقلاب و امروز با حضور رئیس جدید، فعالیت های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی شتاب گرفت. این به یکی از مهمترین اولویت های دانشگاه تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در پایان از خدمات سردار شاکرمی در برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام تقدیر کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا