عمومیکسب و کار ویژه

انواع میکروفون برای دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی و حفاظتی هستند که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات متعددی برای دوربین های مداربسته تولید و به بازار عرضه شده اند که از مهم ترین آنها می توان به میکروفن دوربین مداربسته اشاره نمود.قابلیت ضبط صدا در دوربین های مداربسته همواره یکی از دغدغه های کاربران این دوربین هاست و ضرورت آن در بسیاری از فضاها احساس می شود جهت آگاهی از قیمت دوربین تیاندی میتوانید با کارشناس های ما در تماس باشید.

خرید میکروفن دوربین مداربسته

همانطور که پیش تر گفته شد، میکروفن دوربین های مداربسته یکی از مهم ترین تجهیزات در این زمینه است به طوری که خرید آن به یکی از خریدهای ضروری در کنار خرید دوربین های مداربسته به شمار می رود. کاربران همواره زمانی که قصد تهیه سیستم های امنیتی مداربسته را دارند.نیازمند فروشندگانی هستند که طیف وسیعی از برندها را تحت پوشش قرار داده و قدرت انتخاب گسترده ای به مشتریان خود ارائه می دهند.

از میان ارائه دهندگان دوربین های مداربسته و تجهیزات پیرامونی آنها، وب سایت الرت ایران به دلیل طیف گسترده ای که از برندها و مدل های مختلف دوربین های مداربسته پوشش می دهد، توانسته به یکی از پیشروترین وب سایت های حوزه دوربین مداربسته حال حاضر ایران تبدیل گردد.سایت الرت ایران این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته تا بتوانند به آسانی از میان تعداد زیادی از برترین برندهای میکروفن های دوربین مداربسته، خرید دوربین و تجهیزات جانبی آن را انجام دهند.

میکروفن یکی از این تجهیزاتی است که الرت ایران انتخاب های گسترده ای را در این زمینه برای مشتریانش فراهم نموده و هر خریدار می تواند بنا بر نیازهای خود از میان انواع نختلف میکروفن ها یکی را انتخاب نمایند.خرید از وب سایت الرت ایران مزایای فراوانی دارد که یکی از این مزایا قدرت انتخاب گسترده ای است که در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در کنار این مزیت مهم، مزیت دیگر نیز قیمت دوربین های مداربسته است.

قیمت هایی که وب سایت الرت ایران ارائه می دهد، بسیار مناسب هستند و عموما با تخفیف های متعدد خدمت مشتریان ارائه می گردند. پایین بودن این قیمت ها نسبت به بازار، دلیل مهمی است که امروزه کاربران را به سمت الرت ایران می کشاند.از مناسب بودن قیمت دوربین مداربسته که بگذریم مساله دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است، گارانتی میکروفن دوربین مداربسته می باشد.

میکروفن چیست؟

میکروفن وسیله ای است که انرژی صوتی را دریافت نموده و به انرژی الکتریکی برای اهداف مختلف تبدیل می کند.

کاربرد میکروفن در دوربین های مداربسته

بسیاری از افرادی که قصد دارند تا از یک فضا از لحاظ امنیتی محافظت کنند، می خواهند در کنار تصاویری که از محیط دریافت می کنند، صدای آن فضا را هم در اختیار داشته باشند. امروزه این قابلیت بر روی بسیاری از دوربین ها موجود است اما در بسیاری دیگر موجود نیست و از میکروفن های خارجی در این زمینه استفاده می شود.

نکته:برای مشاهده نحوه نصب دوربین میتوانید به صفحه آپارات ما مراجعه کنید.

انواع دستگاه میکروفن سیستم های مداربسته بر اساس شکل ظاهری

میکروفن های دوربین های مداربسته بر اساس شکل ظاهری به انواع زیر تقسیم می شوند:

میکروفن سوزنی: این میکروفن بسیار ریز است و می توان از آن به جای میکروفن های مخفی نیز استفاده نمود. این میکروفن ها را می توان در محفظه های داکت نیز به کار گرفت.

میکروفن جعبه ای: میکروفن های جعبه ای همانطور که از نامشان مشخص است مستطیل شکل هستند و یک پیچ دارند که بر اساس آن می توان میزان صدای دریافتی را تنظیم نمود.

میکروفن گلفی: این میکروفن نیز همانطور که از نامش پیداست بصورت توپ گلف است، وزن بسیار سبکی دارد و با ولتاژ 6 یا 16 فعالیت می کند.

به فرد است.

ضمنا در صورت خرید میکروفن دوربین مداربسته از وب سایت الرت ایران، همکاران ما با حضور در محل نصب میکروفن، نصب و راه اندازی آن را برای شما انجام می دهند.

اجرای سیم کشی دوربین مداربسته

اکنون وقت آن است که کابل خود را اجرا کنید. در زیر 2 شیوه محبوب را پوشش خواهد داد.

شیوه1: کابل خود را از طریق اتاق زیر شیروانی خود نصب کنید و دوربین های خود را به سوفی وصل کنید. این یک گزینه نصب معمول است، به شما اجازه دسترسی به اتاق زیر شیروانی خود را می دهد و طاقچه های خود را نیز در دسترس است.اولا شما باید محل ضبط ضبط و منبع تغذیه را انتخاب کنید. بعضی از آنها به سادگی آنها را در یک دفتر یا یک اتاق در خانه خود قرار می دهند.

دیگران ترجیح می دهند که آنها را در یک مکان امن تر از قبیل قفسه بندی، پنهان در گنجه یا حتی در اتاق زیر شیروانی خود قرار دهید(این مدل از سیم کشی دوربین مداربسته متناسب با محل پروژه میبایست انتخاب شود).تصویر زیر ضبط کننده و منبع تغذیه را در داخل یک خانه نشان می دهد. سیم های برق و تصویری دیوار را به اتاق زیر شیروانی می رسانند تا محل مورد نظر دوربین قرار بگیرد و از یک سوراخ کوچکی در پشت دیوار نصب شود.

2: گزینه دیگری این است که کابل خود را از طریق یک دیوار بیرونی اجرا کنید و سپس از یک کانال در خارج از ساختار خود استفاده کنید تا کابلهای خود را از یک دوربین به دیگری اجرا کنید. این یک گزینه عالی برای کسانی است که اتاق زیر شیروانی یا دسترسی محدود به آن ندارند.

مستقیم از توزیع کننده دوربین مداربسته خرید کنید

با پیوستن به برنامه ما، شما اولین خط خرید دوربین مداربسته حرفه ای با بالاترین کیفیت در بازار خواهید بود. محصولات ما در تمام کشور استفاده می شود. ما بیش از 15 سال است که منبع قابل اعتمادی برای دوربین‌های امنیتی و ضبط‌کننده بوده‌ایم، ما به کسب‌وکارها در طیف گسترده‌ای از صنایع، ارتش، سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌ها کمک و ما راه حل هایی از یک دوربین مستقل تا سیستم های پیچیده دوربین امنیتی بی سیم ایجاد کرده ایم.

ما برای هر پروژه ای که فکرش را بکنید یک تامین کننده دوربین های امنیتی تک فروشگاهی هستیم.تمام محصولات فروخته شده توسط ادیسون شو قبل از ارسال به طور کامل تست می شوند تا اطمینان حاصل شود که می توانید مشتریان خود را بدون تاخیر راه اندازی کنید. وقتی می گوییم حرفه ای، منظورمان آن است. دوربین های ما برای برخی از سخت ترین شرایط دارای رتبه آب و هوا IP66 یا IP67 هستند.

پشتیبانی بی نظیر برای فروشندگان دوربین مداربسته

پشتیبانی فنی ما با بیش از 15 سال تجربه پخش عمده دوربین مدار بسته پشتیبانی می شود و تنها در اینجا در ایران مستقر است. راهنماها, مقالات و ویدیوهای محصولات ما توسط تیم پشتیبانی فنی داخلی ما نوشته و تولید می شود. به عبارت دیگر، وقتی صحبت از حمایت از محصولاتمان به میان می‌آید، ما یک چیز واحد را برون‌سپاری نمی‌کنیم.ما محصولات خود را از طریق یک سیستم وب سایت با زمان پاسخگویی در کمتر از 5 دقیقه در ساعات کاری پشتیبانی می کنیم. راهنماها و ویدیوهای موجود در اینستاگرام ما را بررسی کنید.

چگونه با دنیای دوربین مداربسته فروشنده شویم؟

نمایندگی ما برای نصب کپخش دوربین مداربسته در ایران به طور تخصصی توسط شرکت آیس پلاس  انجام می شود. آیس پلاس به عنوان مرکز پخش دوربین مداربسته و لوازم جانبی سال هاست نیاز خرید عمده دوربین مداربسته سازمان ها و همکاران را از تامیین می کند. فروش عمده دوربین مداربسته در انواع مدل مانند دوربین بیبی کم و و انواع لوازم جانبی آن مانند DVR دوربین مداربسته ، NVR، کابل دوربین مداربسته، هارد، فیش BNC، میکرفون ، لنز دوربین مداربسته، پایه دوربین مداربسته و…. به صورت یکجا از مرکز فروش عمده دوربین مداربسته آیس پلاس قابل خرید است.

نکته:برای مشاهده و آگاهی از اخرین قیمت های دوربین مدار بسته میتوانید به سایت سنجاق مراجعه کنید.

دوربین مداربسته عمده از کجا بخریم؟

دوربین مداربسته عمده در بازار ایران توسط قشر خاصی تهیه و توزیع می شود که از بین آن ها آیس پلاس به عنوان مرکز فروش عمده دوربین مداربسته سال هاست همراه با ضوابط قانونی به عنوان پخش کننده دوربین مداربسته در بازار فعالیت دارد. آیس پلاس با گسترش کار خود در فضای وب پخش دوربین مداربسته در بازار آنلاین را هم تحت پوشش قرار داده است.

نکات مهم در خرید عمده دوربین مداربسته

برای خرید دوربین مداربسته به صورت عمده لازم است به چند نکته هنگام خرید توجه داشته باشید چرا که خرید عمده دوربین مداربسته حساس و نیازمند توجه بیشتری می باشد؛ در ادامه چند مورد از نکات خرید عمده دوربین مداربسته را مرور می کنیم:

حداقل فروش عمده دوربین مداربسته

پخش کننده های دوربین مداربسته در بیشتر مواقع از فروش عمده دوربین مداربسته به صورت خرد یا با تعداد محدود خودداری می کنند. برای مثال خرید عمده دوربین مداربسته در صورتی مقدور است که حداقل مبلغ ممکن یا حداقل تعداد ممکن در خرید از عمده فروشی دوربین مداربسته لحاظ شود؛ آیس پلاس  پخش عمده دوربین مداربسته را محدود به هیچ عدد و رقمی نکرده تا خریداران در هر تعداد و ابعادی بتوانند از پخش کننده دوربین مداربسته خرید کنند؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که خرید عمده دوربین مداربسته در تعداد زیاد شامل تخفیفات ویژه ای خواهد بود.

جهت مشاهده محصولات بیشتر میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

youtube

دکمه بازگشت به بالا