عمومی

بایدن در 4 ایالت کلیدی پیشتاز است/رکوردشکنی معاون اوباما در کسب آرای الکترال

دموکرات ها همچنان بر انتخابات تسلط دارند.

به گزارش گروه بین الملل آنا از نیویورک تایمز ، نظرسنجی کالج Siena و Times خبرهای خوبی برای دموکرات ها دارد ، بایدن در چهار ایالت بزرگ از پنسیلوانیا ، ویسکانسین ، فلوریدا و آریزونا از رقبای جمهوری خواه خود بهتر عمل کرد.

طبق نظرسنجی جاناتان مارتین ، خبرنگار ارشد نیویورک تایمز تایمز ، طبق نظرسنجی ها ، بایدن در این چهار ایالت بزرگ نسبت به ترامپ یک مزیت آشکار دارد ، زیرا مشارکت زیادی در انتخابات سال 2016 رای نیافته اند و اکنون قصد رای دادن به دموکرات ها را دارند.

در ویسکانسین ، بایدن 51 درصد آرا را به دست آورد ، در حالی که ترامپ تنها 41 درصد آرا را به خود اختصاص داد. همچنین بایدن در آریزونا 49 درصد آرا را به دست آورد و ترامپ با 43 درصد آرا را پشت سر گذاشت. در فلوریدا ، بایدن 47 درصد و ترامپ 44 درصد آرا و در پنسیلوانیا ، بایدن 6 درصد بیشتر از ترامپ با 49 درصد آرا را به دست آوردند.

بایدن و ترامپ

معاون رئیس جمهور اوباما بالاترین رای انتخاباتی از سال 2008 را به خود اختصاص داده است

علاوه بر این ، عملکرد بایدن در نقشه ایالتی انتخابات نشان می دهد که موقعیت وی در روز انتخابات از هر نامزد ریاست جمهوری دیگر از سال 2008 بهتر است. در سال 2008 ، باراک اوباما 365 رأی انتخاباتی را به دست آورد ، در حالی که معاون او می تواند به 375 رأی برسد ،

ترامپ در کالج انتخاباتی عملکرد خوبی ندارد و حتی نمی تواند 270 رأی را کسب کند ، که حداقل تعداد آرا برای ورود به کاخ سفید است. حال ، اگر بایدن در روز انتخابات در سه ایالت از چهار ایالت فوق الذکر آرا the عمومی را بدست آورد ، مطمئناً در کل انتخابات پیروز خواهد شد.

در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی ، بایدن برتری متوسطی نسبت به ترامپ در فلوریدا داشت ، که خبر خوبی برای جمهوری خواهان نیست. طبق نظرسنجی انجام شده توسط تایمز در بهار ، بایدن تاکنون در کسب آرای انتخاباتی حرف اول را می زند و تاکنون از ترامپ عقب نمانده است ، به ویژه در ایالت هایی که نقش انتخاباتی مهمی دارند.


بیشتر بخوانید:

رای دهندگان آمریکایی بایدن را بر ترامپ ترجیح می دهند

آخرین نتایج نظرسنجی در انتخابات 2020 توسط ایالت


تا اواسط روز شنبه ، بیش از 90 میلیون آمریکایی رای خود را از طریق پست ارسال کرده بودند. در سه ایالت آریزونا ، ویسکانسین و فلوریدا ، اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی تایمز گفتند که آرای خود را از طریق پست از طریق پست پست می کنند ، به این معنی که برتری بایدن در هر سه ایالت واقعی است.

ترامپ در کالج انتخاباتی عملکرد خوبی ندارد و حتی نمی تواند 270 رأی را کسب کند ، که حداقل تعداد آرا برای ورود به کاخ سفید است.

دونالد ترامپ که در سال 2016 با اختلاف اندکی برنده چهار ایالت شد ، اکنون در همه این ایالت ها عقب مانده است که پیش از انتخابات برای او ویرانگر است. او حتی در نظرسنجی میشیگان هم نتوانست خوب عمل کند. ترامپ سعی می کند فقط با ابراز تردید و شبهه در روند انتخابات طرح ریزی کند.

ترامپ به دنبال ایجاد تقلب در انتخابات در اذهان عمومی است

وی به هواداران خود در “طرفداران” گفت پنسیلوانیا با اقامت در کاخ سفید چهار سال دیگر شانس خود را امتحان کنید.

وضعیت ترامپ در فلوریدا ، ایالتی که بیشترین جمعیت اسپانیایی تبار را دارد ، طی چهار سال گذشته اندکی بهبود یافته است ، اما در آنجا محبوبیت وی در میان سفیدپوستان تحصیل کرده کاهش یافته است. به طور کلی ، ترامپ با مخالفت ملی در میان زنان ، افراد رنگین پوست ، رأی دهندگان در شهرهای کوچک و روستاها ، پیر و پیر و به ویژه افراد مقدماتی روبرو است.

انتهای پیام / 4155 /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا