عمومیکسب و کار ویژه

بهترین سایت خرید اکانت قانونی ps4

فروش اکانت های قانونی play station چگونه است؟

چگونه میتوان اکانت پلی استیشن 5 و 4 را خریداری کرد؟ منظور از خرید اکانت ظرفیت ۲ قانونی چه می باشد؟ در فروشگاه گیم استور با ما تا پایان این مطلب همراه بمانید تا این مسائل را با هم تحت بررسی قرار دهیم. کسانی که از کنسول های بازی پلی استیشن 5 و یا 4 استفاده می کنند، حتما می دانند که اکانت قانونی چیست و به چه منظور استفاده می شود اما کسانی که به تازگی به لیست پلیرهای این کنسول وارد شده باشند شناخت کافی از این مساله ندارند که در این خصوص باید گفت اکانت قانونی به معنای حسابی است که هر یک از گیمرهای این کنسول ها باید برای خود ایجاد کنند تابتوانند انواع بازی های مختلف را در این کنسول به کار ببرند.

در داخل هر اکانت اطلاعات مختلفی قرار داده می شود که عبارتند از: نام گیمر، لیست بازی ها و رکوردهای انجام شده توسط او و ….

اکانت قانونی پلی استیشن 5 و 4 :

در ادامه توضیحات ذکر شده در قسمت فوقانی میتوان گفت که اکانت قانونی مربوط به پلی استیشن 4 و 5 به صورت اشتراکی استفاده می شوند که آن را می توان از فروشگاه های مختلف نظیر: گیم استور تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد تا از اکانت های هک شده در امان بود.

در صورت خرید اکانت قانونی play station می توان از آن به صورت اشتراکی بین اعضای مختلف خانواده استفاده کرد به گونه ای که اعضای مختلف خانواده امکان دسترسی به آن را داشته باشند.

فروش اکانت قانونی پلی استیشن:

در فروشگاه گیم استور که در زمینه فروش اکانت بازی های ps5 قانونی play station، فروش کنسول و لوازم جانبی موبایل، خدمات ارائه و … فعالیت دارد، می توانید برای خرید اکانت قانونی god of war ragnarok اقدام کنید و اکانت مربوط به پلی استیشن 4 و 5 را در انواع مختلف آن تهیه نمایید.

انواع اکانت قانونی پلی استیشن در گیم استور:

فروشگاه گیم استور به عنوان یکی از ارائه دهندگان اکانت قانونی انواع اکانت های پلی استیشن را از قبیل زیر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد:

اکانت قانونی بازی crash team racing nitro
اکانت قانونی بازی battle field1
اکانت بازی fall guys
اکانت قانونی بازی Assassins Creed The Ezio
اکانت بازی Hitman 3 Standard Edition
اکانت بازی its take two ps4&ps5
اکانت بازی Marvels Spider Man
اکانت بازی The Crew 2 standard edition
اکانت بازی football pes 2021
و…

تمامی بازی های فوق را به همراه بازی های دیگر این کنسول ها میتوانید به کمک خرید اکانت قانونی آنها در گیم استور در اختیار داشته باشید و از انها بهره ببرید.

اکانت ظرفیتی

برای یک گیمر هیچ بالا تر از این نیست که تعداد بازی های کنسول PS4 یا PS5 او زیاد باشند و به حدی که نتواند برای شروع کدام یکی را انتخاب کند. لذت انجام بخش داستانی بازی های فوق العاده ای نظیر The Last of Us یا Red Dead Redemption و بخش آنلاین بازی های محبوبی مانند Battlefield V و یا Call of Duty Vanguard آنقدر کام یک گیمر را شیرین میکند که ساعت های زیادی را پای این عناوین بگذارد و گذر زمان را هم احتمالا فراموش کند! بعد از انجام یک بازی آنلاین و یک پیروزی دلچسب درنبرد ممکن است گیمر هوس کند یک بازی با حال و هوای متفاوت‌تر مانند بازی It Takes Two و بازی Unravel را تجربه کند و کمی حس آرامش را از بازی ها بگیرد و یا قصد تجربه یک بازی با داستان عمیق مانند Horizon Forbidden West را داشته باشد تا به دور از دنیای اطراف با کاراکتر بازی خود همراه شود و به جست و جو و پیشروی در دنیای بازی های ویدئویی مشغول شود.

برای ورود به دنیای ویدئو گیم دو محصول که مرتبط به هم هستند لازم میباشد، کنسول بازی و بازی های ویدئویی. این دو اصل بدون هم هیچ کارایی ندارند و عملا بی استفاده میشوند. اگر از دسته کسانی هستید که کنسول بازی PS4 و PS5 خریداری کرده اید و حالا روش تهیه بهتر بازی‌های آنها فکر شما را درگیر کرده است با ما همراه باشید تا اکانت ظرفیتی را به شما معرفی کنیم.

انواع ظرفیت در فروش اکانت قانونی پلی استیشن:

زمانی که برای خرید اکانت قانونی پلی استیشن اقدام می کنید، در صفحه فروشگاه بخشی را به عنوان ظرفیت مشاهده خواهید کرد که ظرفیت انواع مختلفی دارد و به شرح زیر می باشد.

ظرفیت یک:

ظرفیت یک در مقایسه با دیگر ظرفیت ها ارزان قیمت تر است و پس از خرید آن باید کنسول را به صورت کلی از اینترنت جدا کنید و به اینترنت متصل نباشید زیرا در این صورت بازی شما قفل می شود. لازم به ذکر است که با خرید این ظرفیت می توانید به بازی مورد نظر را بر روی تمامی یوزر ها اجرا کنید.

ظرفیت دو:

با استفاده از ظرفیت دو می توانید از بازی های مورد نظر به شکل آنلاین و آفلاین استفاده کنید و نیازی به قطع اتصال به اینترنت نخواهید داشت. این ظرفیت را نیز میتوان بر روی تمامی یوزر های فعال در کنسول اجرا کرد و بازی ها را با استفاده از آن آپدیت نمود.

ظرفیت سه:

از دیگر انواع ظرفیت در حین فروش اکانت قانونی پلی استیشن، ظرفیت سه است که برای اجرای بازی ها با استفاده از این ظرفیت باید حتما به اینترنت متصل باشید اما اگاه باشید که اتصال به اینترنت در این حالت حجمی از اینترنت شما را کاهش نمی دهد و فقط برای بررسی بازی ها به این اتصال نیاز است.

ظرفیت سه دارای گارانتی مادام العمر است و تا هر زمانی که کنسول شما گارانتی داشته باشد می توانید از آن بهره ببرید.

فروش اکانت قانونی پلی استیشن 4 و 5 را تحت بررسی قرار دادیم و توصیه می کنیم که اگر مایل به استفاده از ویژگی های اکانت قانونی هستید آن را برای کنسول خود از فروشگاه گیم استور تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

خرید اکانت قانونی PS4

در گامالوپ امکان خرید اکانت قانونی PS4 برای بهترین و جدیدترین بازی های روز دنیا فراهم شده است و کاربران این وب سایت می توانند پس از خرید اکانت قانونی PS4 و مدتی استفاده از آن، این اکانت را به فروش رسانده و در عوض آن اکانت قانونی PS4 بازی دیگری را به دست بیاورند. این برای شرایطی که از یک بازی خسته شده یا آن را به انتها رسانده باشید، پیشنهاد و فرصتی عالی خواهد بود.

خرید اکانت قانونی PS5

با توجه به ظهور نسل جدید کنسول بازی پلی استیشن 5  یا همان PS5، علاقه مندان به بازی هایی که برای این کنسول بازی عرضه می شود، با خرید اکانت قانونی PS5، می توانند نسبت به بازی آزاد و بهره مندی کامل از شرایط و موقعیت ها و ویژگی های بازی، به تجربه هر یک از بازی های مورد علاقه خود بپردازند.

با دنبال کردن اکانت های قانونی PS5 در گامالوپ، می توانید از جدیدترین بازی های ارائه شده این کنسول بازی بهره مند شده و تجربیات گیم بی نظیری را برای خود ترتیب دهید.

دکمه بازگشت به بالا