بیش از ۱۱۰۰ مصدوم زلزله خوی خدمات درمانی دریافت کرده‌اند

دکترنامه/ آذربایجان غربی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 1100 مصدوم در سه بیمارستان شهرستان خوی خدمات درمانی دریافت کرده اند.

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه 14 مهرماه با حضور در بیمارستان قمر بنی هاشم (آمریکا) خوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 1100 مصدوم در خوی تحت خدمات درمانی قرار دارند، گفت: بیش از 100 نفر از آنها نیاز به عمل جراحی دارند. انجام شده و پس از بهبودی مرخص می شود.

وی افزود: در زلزله خوی اورژانس با 15 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مصدومان خدمات رسانی کرد و در صورت نیاز از استان های همجوار اتوبوس درخواست شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ایران از نظر مدیریت حوادث یکی از پیشرفته ترین کشورهای منطقه است، ادامه داد: علاوه بر اینکه اورژانس کشور خدمات پیشرفته ای ارائه می کند، مرکز فرماندهی در تهران خدماتی را در قالب نظارت ارائه می کند.

وی بر تسریع در ارائه خدمات و اقدامات درمانی و رفع مشکلات تمامی مصدومان در اسرع وقت تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی خوی و آذربایجان غربی آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مصدومان را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا