تست کرونا در یک ششم بیماران بهبودیافته مثبت است

به گزارش ایرنا ، محققان دانشگاه هونان عادی در چین دریافتند که حداقل یکی از شش بیمار مبتلا به نقص 19 که در بیمارستان مرخص شده است ، سه هفته بعد آلوده می شود و نتایج آزمایش مثبت است. .

این مطالعه وضعیت سلامت 60 بیمار مبتلا به کوید 19 را که به دلیل بهبودی از بیمارستان شهر لدی مرخص شده اند ، بررسی کرد. تمام این بیماران پس از مرخص شدن از بیمارستان ، به مدت 14 روز در خانه قرنطینه شدند و هیچ یک از آنها علائم بیماری را نداشتند.
محققان گلو و بینی خود را آزمایش کردند و دریافتند که 10 نفر از بیماران پس از ترخیص از بیمارستان تا 24 روز از ویروس آلوده مانده اند و نتایج آزمایش مثبت بوده است.
مطالعات قبلی نشان داده است که برخی از بیماران که با Qovid 19 بهبود می یابند می توانند تا 30 روز پس از ترخیص از بیمارستان به ویروس آلوده شوند. البته این بدان معنی نیست که یک ویروس فعال ویروس وجود دارد و این افراد ممکن است باعث شیوع ویروس نشوند.
به گفته این محققان ، تحقیقات بیشتری لازم است تا نتایج قطعی در مورد احتمال شیوع بهتر ویروس توسط بیماران و ارزیابی ارزیابی رفتار ویروس در گروه بزرگتر از بیماران انجام شود.
Coronavirus در اواسط دسامبر سال 2019 در ووهان ، مرکز چین گزارش شده است. در ابتدا به این بیماری پنومونی گفته می شد. اما کمیسیون بهداشت ملی چین رسما از شیوع ویروس در چین در 30 دسامبر سال 2019 خبر داد. این ویروس در دو ماه گذشته به بیش از 150 کشور و منطقه حمله کرده است.
گزارش کامل در شبکه JAMA Open منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا