سلامت و دانش

فروش نتیجه دلخواه تست کرونا!

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت ، در پاسخ به تخلفات ادعایی مانند فروش بی رویه تست کرونا و به ویژه Covid منفی گفت: “متأسفانه ما گزارش های رسمی و غیر رسمی حتی از طریق آزمایشگاه دریافت کرده ایم.” آزمایش 19 برای مسافران توسط چندین آزمایشگاه خصوصی. دانشگاه از او مراقبت کرده است.

دکتر. سیامک سمیعی در گفت وگو با دکترنامهوی در پاسخ به س questionsالاتی درباره تخلفاتی مانند فروش تست های منفی Quid 19 توسط چندین آزمایشگاه خصوصی گفت: “بله ، متأسفانه ما گزارش هایی در این زمینه دریافت کرده ایم ، چه به صورت رسمی و چه غیررسمی ، حتی از طریق آزمایشگاه ها و دانشگاه آن را مدیریت کرده است. .

وی افزود: در چنین مواردی افراد معمولاً خارج از آزمایشگاه هستند و در برخی موارد داخل نیز اشتباه است و مدیریت آزمایشگاه هنگام گزارش پرونده به وزارت بهداشت و سایر مراجع ذی صلاح ، باید اشتباهات افراد را قطع كرده و متعهد شود “این مانع از تکرار این اتفاق می شود.

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: لیستی از آزمایشگاه هایی که مجاز به انجام آزمایش های تشخیصی مولکولی هستند هر یک یا دو هفته یکبار در سایت معاونت بهداشت و آزمایشگاه ها با تخلف (قانونی ، اتحادیه صنفی ، تعرفه ها و غیره) یا آزمایشگاه هایی با آخرین مهارت ها. این آزمون هنوز نتایج لازم را کسب نکرده است ، در این حالت شناسایی و فعالیتها تا زمان حل مشکل به حالت تعلیق در می آید و اجازه انجام آزمایش را ندارند.

وی افزود: به طور معمول آزمایشگاه هایی که مسافران بین المللی را می پذیرند مجبور به انجام هر کاری هستند که کشور مقصد یا شرکت هواپیمایی انتظار دارند ، غیر از استانداردهای وزارت بهداشت. در این حالت ، نتیجه صحیح و به موقع بسیار مهم است زیرا به عنوان مثال ، پس از اعلام نتیجه مثبت کاذب ، فرد نمی تواند سفر کند و ممکن است در امور و برنامه های خود و خانواده و محل کارش دخالت کند.

سمیعی در مورد اولویت های واکسیناسیون واکسن Covid 19 برای کارمندان در آزمایشگاه های پزشکی گفت: آزمایشگاه ها در بخش های دولتی و خصوصی در لیست اولویت های وزارت بهداشت قرار دارند و برای آن برنامه ریزی در بخش دولتی انجام می شود. توسط وزارت بهداشت انجام شده است. “

وی افزود: معاون بهداشت وزارت بهداشت از رئیس نظام پزشکی جمهوری اسلامی و انجمن های آزمایشگاهی خواسته است لیستی از کارمندان آزمایشگاه های بخش خصوصی تهیه کنند تا کادر فنی آزمایشگاه پزشکی و کارکنان آزمایشگاه خصوصی آنها بتوانند به اعضا کمک کنند از سیستم پزشکی. “این سیستم سازمانی.

مدیرکل آزمایشگاه ارجاع سلامت وزارت بهداشت گفت: بر اساس آزمایشگاه ارجاع بهداشت ، در زمینه واکسیناسیون ، کارکنان آزمایشگاهی که مستقیماً نمونه برداری تنفسی و بیماران و نمونه های پر خطر را انجام می دهند ، کارکنان تشخیصی مولکولی 19 ساله آزمایشگاه ها و پرسنل خدماتی در اولویت هستند و نیاز به واکسیناسیون فوری دارند. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا