سلامت و دانش

تویوتا یاریس کراس با توان هیبریدی و حالت رانندگی چهارچرخ معرفی شد

تویوتا یاریس 2021 وارد کراس اوور می شود و فضای بیشتری به مسافران می دهد.

تویوتا در ابتدا قصد دارد از کراس اوور جدید خود در ماه مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی کند. اما ابطال این رویداد خودروساز را مجبور به تغییر زمان تشخیص خود به دلیل شیوع ویروس Corona کرد. این شرکت اعلام کرده است که این ماشین برای هفته ها و ماه ها به تعویق می افتد. اما انتظار پایان یافته و تویوتا آماده ارائه کراس اوور جدید خود – یاریس است.

تویوتا یاریس کراس

کراس اوور جدید Yaris دارای یک چرخ محکم بین 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است که طول کلی خودرو را 240 میلیمتر به 4،180 میلی متر افزایش می دهد. همچنین 20 میلی متر پهن تر و 90 میلی متر بلندتر از مدل قبلی خود است. با این حال ، این خودرو از Toyota C-HR کوچکتر است. این ویژگی و طراحی Mercometer یک اقدام عاقلانه توسط تویوتا برای جذب خریداران بیشتر به نمایشگاه های خود است ، زیرا همه مردم ظاهر عجیب و غریب C-HR را دوست ندارند. همچنین در مقایسه با یاریس اصلی ، کراس اوور آن بزرگتر است و فضای بیشتری برای مسافران دارد.

تویوتا یاریس کراس

خریداران می توانند برای تسهیل در بارگیری و تخلیه ، یاریس کراس را با چرخ های 18 اینچی و رنگ جدیدی بنام برنج طلایی با یک قفسه برقی سفارش دهند. پس از باز کردن صندوق عقب ، می توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید و با توجه به تجهیزات خود می توانید آن را به دو قسمت تقسیم کنید. علاوه بر این ، کمربند ایمنی وجود دارد که می تواند از حرکت وسایل نقلیه هنگام رانندگی جلوگیری کند. کراس Yaris همچنین از حالت AWD (درایو تمام چرخ) پشتیبانی می کند که به یک موتور بنزینی 1.5 لیتری سه سیلندر جفت شده که در شرایط بارانی یا برفی قدرت قابل توجهی را به راننده منتقل می کند.

تویوتا یاریس کراس

قدرت کل این خودرو 116 اسب بخار است که زیاد نیست ، اما شما نمی توانید از کراس اوور بین شهری انتظار بیشتری داشته باشید. تویوتا همچنین ادعا می کند که چرخ های جلو فقط 120 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر ساطع می کنند.

motor1.com

2121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا