عمومیکسب و کار ویژه

دستگاه برق اضطراری صنعتی

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)  شرکت مهرآذین بهراد یک دستگاه ذخیره انرژی 220 ولتی است که در سیستم های اداری، سیستم های خانگی، مراکز داده و غیره استفاده می شود. در صورت قطع برق در واقع یو پی اس از ضربه و خرابی سیستم های مختلف در هنگام قطع برق جلوگیری می کند و برق مصرفی دستگاه ها را تامین می کند. به طور معمول، تجهیزات الکترونیکی و مراکز داده در صورت قطع ناگهانی برق دچار اختلال می شوند، بنابراین باید از یک یو پی اس برای محافظت از سیستم ها استفاده شود. منابع تغذیه یو پی اس در انواع و اندازه های مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می شوند و قابل استفاده در سیستم های کامپیوتری و یا در صنایع و تاسیسات بزرگ می باشند.

یو پی اس چیست؟

UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) یا منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) دستگاهی است که برق را در باتری ذخیره می کند و آن را به ولتاژ ثابت مورد نیاز (230 ولت / 400 ولت) تبدیل می کند تا در زمان قطع برق به کاربران برق برساند. شبکه شهر دیزل ژنراتورها و سایر منابع انرژی را فراهم می کند.

درخواست برای یو پی اس

وی گفت: برق شبکه شهری به دلایلی دچار نوسانات جدی و قابل توجهی می شود که باعث آسیب یا وقفه در عملکرد تجهیزات برق می شود و واحد برق اضطراری (یو پی اس) این مواقع را پوشش می دهد و همیشه تجهیزات برقی را پوشش می دهد و برق ایمن و بدون وقفه تجهیزات را تامین می کند. . از یک کامپیوتر خانگی ساده، دوربین‌های نظارتی یا تجهیزات حساس شبکه، از اتاق‌های سرور گرفته تا تجهیزات الکترونیکی صنعتی، آزمایشگاهی و بیمارستانی که نیاز به برق ایمن و بدون وقفه دارند، هرگز خاموش نمی‌شوند یا از جریان یو پی اس می‌توانند تحت تأثیر قرار گیرند.

مشخصات فنی انواع یو پی اس.

یو پی اس ها برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی تجهیزات، شوک و خرابی تجهیزات الکترونیکی مناسب هستند. هدف تمام منابع تغذیه یو پی اس، صرفه جویی در مصرف برق و تامین برق در صورت نیاز است. طراحی یو پی اس دو دسته است: ایستاده و قفسه. در حالت ایستاده یا کابینت، یو پی اس به صورت عمودی روی میز یا کف اتاق سرور قرار می گیرد. در حالت رک، یو پی اس در یک قفسه قابل چرخش 90 درجه در کنار تجهیزات الکترونیکی قرار می گیرد تا از خاموش شدن ناگهانی سیستم جلوگیری شود.

فروش انواع یو پی اس

یو پی اس ها از نظر ساخت و تکنولوژی به سه نوع تقسیم می شوند:

یو پی اس آنلاین آنلاین

UPS تعاملی خطی

UP آفلاین می میرد

یو پی اس آنلاین آنلاین

یو پی اس آنلاین یک دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه است. یو پی اس آنلاین دارای باتری داخلی است و برق نوسان را فیلتر می کند و برق پایداری را در اختیار کاربر قرار می دهد. در واقع اگر برق شهری وصل باشد، دستگاه با قطع شدن برق، باتری را شارژ می کند تا برق را در اختیار مشتری قرار دهد.

یو پی اس آنلاین با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و در صورت قطع برق هیچ ایراد و تغییری ندارد. به طور کلی یو پی اس آنلاین به دو گروه تبدیل مضاعف و تبدیل دلتا تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاصی دارند.

یو پی اس آنلاین با تبدیل دوبل

تبدیل دوبل یو پی اس آنلاین، چه سوئیچینگ یا نه، همیشه برای انتقال جریان در مدار بدون افت ولتاژ و قطع برق به اینورتر متصل است. زمان تبدیل یو پی اس دو تبدیلی بسیار کوتاه است و همیشه برق دستگاه ها را با پایداری بالا تامین می کند.

یو پی اس آنلاین تبدیل دوبل برای صنایع بزرگ و حساس بسیار مناسب است زیرا باتری های آن از انواع سیستم ها پشتیبانی می کنند. همچنین به طور کامل از تجهیزات الکترونیکی در برابر افت ولتاژ و قطع برق محافظت می کند.

این تغییر آنلاین را ارتقا دهید

یو پی اس آنلاین تبدیل دلتا در مقایسه با یو پی اس های تبدیل دوبل طراحی جدید است و بدون نیاز به سیم کشی برای سازندگان بزرگ قابل پیکربندی است. با این روش انرژی کمتری مصرف می شود و راندمان کار افزایش می یابد.

برنامه آنلاین یو پی اس

هنگامی که ولتاژ به طور ناگهانی افزایش یا کاهش می یابد، برق قطع می شود یا نویز و تغییرات فرکانس رخ می دهد و تجهیزات الکترونیکی حساس آسیب می بینند. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی می توان از یو پی اس آنلاین استفاده کرد. عملکردهای UPS Online شامل موارد زیر است:

تجهیزات پزشکی

تجهیزات مرکز داده

سیستم های مخابراتی بزرگ

سرور پیشرفته

تجهیزات حیاتی IT

مزایای یو پی اس آنلاین

چگالی انرژی بالا

انتقال سریع

خروجی جریان ثابت

پشتیبانی برنامه

یک تشبیه ساده

بسیار موثر

پس انداز کنید

از یو پی اس به صورت آنلاین استفاده کنید

در صنایع مختلف مصرف انرژی پر سر و صدا و یا افت ولتاژ آن است. علاوه بر این، هنگامی که برق قطع و وصل شود، از یو پی اس آنلاین استفاده می شود، ناهنجاری ها باقی خواهند ماند.

UPS تعاملی خطی

UPS Line Interactive ترکیبی از یو پی اس آنلاین و یو پی اس آفلاین است. با اتصال به برق شهری باتری را شارژ کرده و ولتاژ خروجی را تنظیم می کند و در صورت نبود برق ولتاژ باتری را تامین می کند.

یو پی اس Line-Interactive ترانسفورماتور ولتاژی است که می تواند میدان مغناطیسی و ولتاژ خروجی ترانسفورماتور را افزایش و کاهش دهد. عملکرد line-interactive یا linear-interactive بسیار شبیه به یک UPS آفلاین است.

برنامه UPS تعاملی خطی

UPS تعاملی خطی در مناطق کم حساس استفاده می شود. از جمله این مکان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مصرف الکترونیکی

یک کامپیوتر

تجهیزات شبکه

دستگاه بازی

دستگاه های صوتی

سرورهای میانی و ابزارهای ارتباطی

مزایای UPS Line Interactive

کیفیت بالا

بسیار قابل اعتماد

دمای کار پایین

قیمت مناسب

دارای موج خروجی سینوسی است

اصلاح ولتاژ بالا یا پایین شبکه

استفاده از UPS Highline Interactive

یو پی اس های تعاملی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ایده آل هستند. به طور کلی، UPS Line Interactive برای مناطقی که نیاز به حفاظت خاصی ندارند استفاده می شود.

UP این آفلاین آفلاین

با قطع برق، یو پی اس آفلاین (استاندبای) در مدار فعال می شود. یو پی اس آفلاین ساده ترین یو پی اس است و به آن یو پی اس آماده به کار نیز می گویند.

در حالت عادی دستگاه مستقیما با برق شهر کار می کند و در صورت قطع برق باتری داخلی برق لازم را در اختیار دستگاه قرار می دهد. یو پی اس آفلاین مانند یو پی اس آنلاین قابلیت تنظیم ولتاژ پایین و بالا یا نویز برق را ندارد و فقط برای مواقعی مناسب است که کیفیت منبع تغذیه خوب باشد. زیرا نسبت به تغییرات فرکانس و ولتاژ حساسیت چندانی ندارند.

برنامه آنلاین یو پی اس

اگر کیفیت منبع تغذیه خوب است و تجهیزات خیلی حساس نیستند، باید از یو پی اس آفلاین یا آماده به کار استفاده شود. برنامه های UPS آفلاین شامل موارد زیر است:

تجهیزات مسکونی

لوازم الکترونیکی مصرفی

کامپیوترهای شخصی

تجهیزات الکترونیکی عمومی

مزایای یو پی اس آفلاین

سبک وزن

کم هزینه

ابعاد کوچک

بازدهی بالا

موج سینوسی خروجی قابل قبولی دارد

یو پی اس چگونه کار می کند؟

هنگامی که برق شهر قطع می شود یا ولتاژ به طور غیر عادی افزایش یا کاهش می یابد، UPS از تجهیزات الکترونیکی در برابر ضربه محافظت می کند. با یو پی اس دستگاه به طور مرتب و ایمن خاموش می شود و مشکلی برای آنها پیش نمی آید.

قیمت بالا رفت

هزینه یو پی اس های آنلاین، تعاملی و آفلاین به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچه حساسیت یو پی اس بیشتر باشد، هزینه آن بیشتر می شود. به عنوان مثال، یک یو پی اس آنلاین به دلیل حساسیت بالا، گرانتر و گرانتر از یو پی اس آفلاین است.

عوامل موثر بر قیمت یو پی اس

بسیاری از افراد قبل از خرید یو پی اس سوالاتی از این قبیل می پرسند که چرا قیمت یو پی اس برای برندهای مختلف متفاوت است؟ آیا عواملی در قیمت یو پی اس تاثیر دارند؟ صورت

البته یو پی اس ها به دلیل کیفیت و استانداردهای متفاوت، زمان شارژ متفاوت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش قیمت های متفاوتی دارند. هرچه قابلیت اطمینان یو پی اس خریداری شده بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

دکمه بازگشت به بالا