ست ورزشی زنانه – نکاتی که قبل از خرید باید بدانیم!

ست ورزشی زنانه – نکاتی که قبل از خرید باید بدانیم!

هنگامی که برای ورزش کردن به کمی انگیزه نیاز دارید، هیچ چیز مانند پوشیدن یک ست ورزشی زنانه زیبا و هماهنگ اثر نمی‌کند. یک نظرسنجی در سال 2018 نشان داد که 85 درصد از ورزشکاران با پوشیدن لباس‌های ورزشی شیک هنگام ورزش، اعتماد به نفس بیشتری دارند.

پوشیدن ست ورزشی باشگاهی و پوشاک مناسب می‌تواند اطمینان بدهد که هنگام انجام حرکات سخت، احساس راحتی و حمایت می‌کنید. بعلاوه، در روزهایی که ترجیح می‌دهید از ورزش کردن صرف نظر کنید، به احتمال زیاد شما را به اهدافتان پایبند نگه می‌دارد و زمانی که یک ست لباس ورزشی زنانه جدید به تن دارید سعی می‌کنید بهتر تمرین کنید.

فروشگاه ورزشی اسپورتلند یک فروشگاه مولتی برند معتبر است و با دارا بودن 7 شعبه در شهرهای بزرگ و نیز در فروشگاه اینترنتی خود کالاها و محصولات ورزشی از جمله ست ورزشی زنانه را به تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان با کیفیتی عالی و قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهد، کارشناسان این مجموعه در این مقاله به شما می‌گویند که قبل از انتخاب و خرید ست ورزشی دخترانه و زنانه باید به چه مواردی توجه کنید.

ست لباس ورزشی زنانه

نحوه انتخاب بهترین ست ورزشی زنانه

معمولاً در هنگام ورزش آخرین چیزی که باید نگرانش باشید و فکرتان را درگیر کند لباسی است که به تن کرده‌اید. هیچ کس دوست ندارد هنگام انجام حرکات تمرینی نگران این باشد که تیشرتش به بالا جمع شده یا کمر شلوارش به پایین سر خرده است. پوشیدن ست ورزشی و لباس اسپرت زنانه هم برای راحتی و هم برای اعتماد به نفس، بخش مهمی از روتین ورزشی هستند. تحقیقی که در مجله تجربی روانشناسی اجتماعی منتشر شد نشان داد که لباس بر نگرش‌ها و رفتارها تأثیر می‌گذارد. بنابراین، پوشیدن ست ورزشی دخترانه و زنانه مناسب و زیبا می‌تواند بر نتایج جلسات تمرین ورزشی شما تأثیر بگذارد.

برای کمک به شما برای پیدا کردن لباس و ست ورزشی زنانه به نکات زیر توجه کنید:

1- اهمیت لباس و ست ورزشی زنانه را دست کم نگیرید.

لباس‌هایی که در طول تمرین می‌پوشید بر احساس شما قبل، حین و بعد از تمرین‌تان تأثیر می‌گذارد. وقتی برای دویدن یا باشگاه می‌روید ممکن است وسوسه شوید که یک تی‌شرت قدیمی که در خانه به تن می‌کردید را بپوشید، اما پوشیدن اشتباه لباس می‌تواند شما را خسته و خیس عرق کند. چند فاکتور وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید، مانند نحوه تناسب لباس (گشاد یا تنگ) و عملکرد پارچه (ضد تعریق بودن و خشک شوندگی).

2- با یک پایه قوی شروع کنید.

زیر هر لباس و ست ورزشی زنانه یک سوتین یا نیم تنه ورزشی زنانه با کیفیت وجود دارد که باعث می‌شود لباس زیبایی و عملکرد بهتری داشته باشد. سوتین‌های ورزشی می‌توانند به حداقل رساندن ناراحتی سینه در طول تمرین کمک کنند علاوه بر اینکه می توانند مانع آسیب به رباط‌های حمایت کننده سینه در حین ورزش مخصوصاً ورزش‌های هوازی شوند. به دنبال یک سوتین ورزشی خوش ساخت باشید که برای حداکثر حمایت از سینه به طور کامل متناسب باشد.

3- قدرت عملکرد لباس و ست ورزشی زنانه خود را در نظر بگیرید.

اگر قصد دارید در شرایط گرم ورزش کنید یا در طول تمرین بدنسازی خود خیلی عرق می‌کنید، بهتر است از ست ورزشی زنانه تابستانه استفاده کنید که از پارچه‌هایی تولید می‌شوند که عرق را از پوست شما خارج کند و به خنک ماندن شما کمک کرده و از خیس شدن لباس بعد از تمرین جلوگیری می‌نماید.

به طور کلی بهتر است به دنبال لباس و ست ورزشی زنانه‌ای باشید که از پارچه‌هایی که حاوی مواد مصنوعی مانند پلی‌پروپیلن هستند، ساخته شده‌اند اما:

  • برای ورزش‌های کم شدت که انتظار ندارید زیاد عرق کنید پنبه گزینه‌ای عالی است زیرا بسیار تنفس پذیر و راحت است. با این حال، الیاف پنبه آبدوست هستند و ممکن است با مرطوب شدن سنگین شوند.
  • برای تمرینات با شدت بالاتر، چیزی می‌خواهید که شما را خشک نگه دارد. پارچه‌هایی که رطوبت را از بین می‌برند و به سرعت خشک می‌شوند، عرق را از پوست دور می‌کنند و به شما احساس شادابی می‌دهند. مواد مصنوعی مانند پلی‌استر، پلی‌آمیدها (نایلون‌ها)، پلی‌پروپیلن و اسپندکس کار فوق العاده‌ای در از بین بردن عرق و خشک شدن سریع انجام می‌دهند.

همچنین برای تهیه ست ورزشی زنانه به گزینه‌هایی با خواص ضد میکروبی یا پوشش‌هایی توجه کنید که با عدم رشد یا گسترش باکتری‌ها، بو را در مواد مصنوعی کاهش می‌دهند. الیاف طبیعی مانند بامبو و مرینو نیز رطوبت را از بین می‌برند اما اغلب گران‌تر هستند.

ست ورزشی دخترانه

 4- اطمینان حاصل کنید که ست ورزشی زنانه شما متناسب با برنامه تمرینی‌تان باشد.

به طور کلی، شما یک ست ورزشی زنانه‌ می‌خواهید که راحت باشد. لباس ورزشی شما هرگز نباید مانع از تمرینات شما شود. اگر به طور مداوم پیاده روی می‌کنید به یک ست ورزشی زنانه برای پیاده‌ روی نیاز دارید، اگر دوچرخه سواری می‌کنید، یا از دستگاه‌های ورزشی استفاده می‌کنید، لباسی را باید انتخاب کنید که به اندازه کافی محکم باشد. برای یوگا یا پیلاتس، پارچه‌هایی که نرم و کشدار هستند بهترین عملکرد را دارند. اگر ست ورزشی زنانه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با تیپ بدنی شما باشد و فرم بدن شما را برجسته کند، احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

پیدا کردن ست ورزشی زنانه سایز بزرگ از مشکلات اصلی ورزشکاران تنومند و درشت هیکل است. ولی برندهای معتبر معمولاً برای همه سایزها لباس ورزشی مناسب تولید می‌کنند. مثلاً تمامی مدل‌های ست ورزشی زنانه نایک و آدیداس دارای سایزبندی کامل هستند. لباس‌های باکیفیت و مناسب را در فروشگاه‌های معتبری مثل اسپورتلند پیدا خواهید کرد.

5- ویژگی‌های مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

  • امروزه دیگر خاصیت فشرده سازی در لباس‌های ورزشی فقط مختص ورزشکاران حرفه‌ای نیست. مشخص شده است که لباس‌های فشرده باعث بهبود عملکرد و ریکاوری می‌شوند. ست ورزشی زنانه باعث فشرده کردن ماهیچه‌ها، ایجاد حمایت و ثبات، و افزایش جریان خون و گردش اکسیژن بیشتر به عضلات می‌شود. گردش خون بهتر اکسیژن باعث کاهش تجمع اسید لاکتیک می‌شود و درد کلی عضلانی بعد از تمرین را به حداقل می‌رساند.
  • علاوه بر این اگر در هنگام تمرین نیاز است وسایل کوچکتان مثل گوشی موبایل و کلید، همراهتان باشد، وجود چیب را در ست ورزشی زنانه بررسی کنید.
  • ببینید آیا در فضای باز ورزش می‌کنید یا داخل سالن. ست ورزشی زنانه برای تمرین در فضای باز نیاز به شرایط خاصی دارد:

 محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: اگر در معرض آفتاب زیاد قرار دارید، به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیاز دارید. پوشاندن بدن تا حدی اشعه ماوراء بنفش را مسدود می‌کند، بنابراین پوشیدن ست ورزشی زنانه با تیشرت آستین بلند و شلوار تمام قد از شما در برابر نور خورشید بیشتر محافظت می‌کند. الیاف مصنوعی، مانند اسپندکس و پلی‌پروپیلن، در برابر نور خورشید محافظت‎ بیشتری دارند. ست ورزشی زنانه با پارچه‌های براق‌تر، مانند ابریشم مصنوعی، نور خورشید را بیشتر منعکس می‌کنند. بسیاری از انواع ست ورزشی دخترانه ، زنانه و مردانه دارای یک فاکتور محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش به نام UPF هستند که وجودش برای تمرین در فضای باز ضروری است.

رنگ: رنگ نیز مهم است زیرا پوشیدن ست ورزشی زنانه مشکی در طول دویدن زیر آفتاب می‌تواند عملکرد را کاهش دهد. در روزهای آفتابی بهتر است ست ورزشی زنانه با رنگ‌های سفید یا روشن را انتخاب کنید.

دید: وجود لیبل‌های دید در شب بر روی ست ورزشی زنانه و مردانه برای ایمنی ضروری است زیرا به دیده شدنتان در تاریکی کمک می‌کند.

6- کفش را فراموش نکنید.

یک جفت کفش زنانه اسپرت با کیفیت همراه با جوراب های نخی تنفسی به شما کمک می‌کند تا انرژی بیشتری داشته باشید و از پاهای خود در برابر آسیب محافظت کنید. پوشیدن کفش ورزشی مناسب و شیک استایل شما را در ست ورزشی زنانه ای که به تن می‌کنید کامل‌ می‌نماید.

7- از پول خود بیشترین بهره را ببرید.

فرقی نمی‌کند ست ورزشی زنانه تاپ و شلوارک را می‌خرید یا یک ست نیم تنه و شلوار، در هر صورت متوجه خواهید شد که ست ورزشی زنانه می‌تواند گران باشد. ست ورزشی زنانه ارزان تقریباً همه جا پیدا می‌شود. همان ست‌هایی که از پارچه‌هایی بی کیفیت و با دوخت‌های نامرتب تولید شده‌اند. اما برای به دست آوردن کیفیت هم لازم نیست هرچه پول دارید را صرف خرید ست ورزشی زنانه اورجینال جدید کنید. برای استفاده بهتر از پول خود، حواستان به فروش‌های تخفیفی در پایان فصل باشید و در مناسبت‌ها فروشگاه‌های معتبر را بررسی کنید. قیمت ست ورزشی زنانه آدیداس جدید گران‌تر از قیمت ست ورزشی است که در سال قبل به بازار روانه کرده است.

 مطمئناً، خرید بهترین وسایل تمرینی برای انجام حرکات ورزشی‌ سرگرم‌کننده است، اما به یاد داشته باشید، ظاهر و احساس خوبی که با پوشیدن ست ورزشی زنانه جدیدتان دارید نیز بخشی از نبردتان برای دستیابی به تندرستی و تناسب اندام خواهد بود.

 با خیال راحت می‌توانید خرید لباس و ملزومات ورزشی خود را از فروشگه مولتی برند اسپورتلند انجام دهید زیرا به اصولی همچون ارسال سریع کالا، بازگشت بی قید و شرط کالا، تضمین اصالت کالای مشاهده شده در سایت با کالای ارسالی، خدمات پس از فروش و… پایبند می‌باشد.

ست ورزشی زنانه جدید خود را از اسپورتلند بخرید و با قدرتی بیش از قبل در باشگاه ظاهر شوید.

دکمه بازگشت به بالا