سروری مجد با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز هماهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی به استان ایلام سفر کرد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نور کریمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر آن در توسعه استان پوشیده نیست گفت: توسعه استانی.

وی گفت: امن ترین و نزدیک ترین مسیر به عتبات عالیات مهران مرز بین المللی مهران است و از دیرباز مردم استان ایلام پیوند دینی و زبانی محکمی با استان های همجوار عراق داشتند و این ظرفیت بزرگ باید همراه بود. ورود دانشگاه آزاد اسلامی و جذب دانشجو». عراق اقدام کند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامی، علمی، فرهنگی، تأثیرگذار و مورد حمایت مسئولان استانی است. دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی اصیل بود و با جذب دانشجویان خارجی و آموزش به آنان، نقش بی بدیل و مهمی در صدور انقلاب اسلامی داشت.

وی گفت: عشق و علاقه مردم عراق به مردم ایران بی بدیل است لذا مسئولان استانی و کشوری باید برای تسهیل و خدمات رسانی به زائران عراقی که از ایلام به مشهد مقدس سفر می کنند تلاش بیشتری کنند.

علی سروری مجد مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رشادت و استقامت مردم استان ایلام گفت: رشادت و فداکاری مردم استان ایلام در جنگ تحمیلی قابل تقدیر است.»

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مسئله محور است و در جهت رفع مشکلات استان گام برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت به توسعه استان است، تصریح کرد: مهارت آموزی همراه با آموزش دانشجو از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز استان و ایجاد اشتغال است.

سروری مجد در پاسخ به درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مبنی بر تسهیل در امور جماعت عراق گفت: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و غیره. مناطق مشرف به مشهد مقدس به زائران عراقی خدمات رسانی می کنند.

در این دیدار بهروز ناصری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گزارشی از وضعیت این دانشگاه و طرح های در دست اقدام برای درآمدزایی غیر شهریه ای و کمک به توسعه استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 4127

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا