اقتصادیعمومیکسب و کار ویژه

شخصیت کارتون دختر کفشدوزکی

خرید لباس السا: مرد گربه ای و دختر کفش دوزکی و کوامی تیکی و کوامی پلگ است. ارتفاع این شخصیت ها تقریبا ۱۲ سانتی متر است. جنس مواد ساخته شده از pvc با کیفیت می باشد. مرینت دختری با موهای سورمه ای رنگ است که یک معجزه گر و کوامی به نام تیکی دارد. معجزه گر به مرینت این قدرت را می دهد تا به لیدی باگ تبدیل شود. همان گونه که در عکس های دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه جدید دیده اید، مرینت عاشقانه آدریان را دوست دارد ولی چیزی به او نمی گوید. آدریان نیز یک معجزه گر و کوامی به نام پلگ دارد. او یک مدل معروف و همچنین همکلاسی مرینت است. آدریان با استفاده از معجزه گر خود به کت نویر یا همان گربه سیاه تبدیل می شود. همان گونه که در عکس های ماجراجویی درپاریس جدید دیدید، آدریان نیز عاشقانه مرینت را دوست دارد اما هنوز چیزی به او نگفته است. گابریل آگراست پدر آدریان و یک طراح مد و لباس است. گابریل هم معجزه گری به نام نورو را می دزدد و به ارباب شرارت تبدیل می شود. زیرا گابریل عاشقانه همسرش را دوست دارد اما همسرش یا مادر آدریان فوت شده است. او تلاش می کند تا با معجزه گر بچه ها را بدزدد تا با استفاده از آنها همسرش را دوباره زنده کند. او این کار را با استفاده از آکوما انجام می دهد. آکوما پروانه هایی اند که به انرژی منفی آغشته شده اند. در مقابل هم لیدی باگ تلاش می کند تا نیروهای شرور را شکست دهد و اجازه ندهد مردم به سربازان ارباب شرارت تبدیل شوند. اسباب بازی شخصیت کارتونی استاد فو دارای معجزه گر لاک پشت است که ویز نام دارد. او نگهبان معجزه گرها هم هست.

خرید لباس دختر کفشدوزکی و گربه سیاه: لباس ملکه زنبوری برای عکاسی و گرفتن عکس یادگاری هم استفاده میشود. کودک شما میتواند در کنار دوستانش لباس شخصیت کارتونی ملکه زنبوری، دخترکفشدوزکی و گربه سیاه را بپوشند و عکسهای یادگاری بگیرند. بچهها عاشق بازی و نمایش هستند. لباس ایفای نقش مثل لباس ملکه زنبوری به بچهها کمک میکند تا داستان مخصوص خودشان را بسازند و نمایش مخصوص خود را اجرا کنند. وقتی کودکان لباس ملکه زنبور را میپوشند، خودشان را به جای او فرض میکنند. این فرصتی برای ورود به دنیای انیمیشن مورد علاقه آن ها است. بچهها در طول بازی یاد میگیرند، تجربه میکنند و داستان مخصوص خودشان را میسازند. لباسهای ایفای نقش و لباس شخصیت کارتونی، باعث پرورش خلاقیت بچهها میشود. آنها میتوانند اتفاقات جدیدی را در دنیای خیالی رقم بزنند. زمانی که کودک ما لباس ملکه زنبوری را میپوشد، فرصت خوبی برای یادگیری است. ما میتوانیم رفتارهای منفی و کارهای مثبت این شخصیت را به او توضیح بدهیم.

خرید لباس مرد عنکبوتی با تار: اگه طرفدار دخترکفشدوزکی و گربه سیاه هستی، حتما شخصیت کارتونی ملکه زنبوری رو میشناسی. خیلی از بچهها عاشق لباس ملکه زنبور (کلویی) هستند و سعی میکنند کارهای این شخصیت کارتونی را تقلید کنند. با ما همراه باش تا چیزهای بیشتری درمورد شخصیت ملکه زنبوری یاد بگیری و بتونی خودت یه ملکه زنبوری واقعی بشی! شخصیت کارتونی ملکه زنبور کیست؟ ملکه زنبوری (کلویی) یکی از شخصیتهای معروف کارتون میراکلس است. دخترکفشدوزکی و پسرگربه ای هم از محبوبترین شخصیتهای این انیمیشن هستند که حتما آنها را میشناسید. ملکه زنبوری یا کلویی دختر مغرور شهردار است. به خاطر غرور و بداخلاقی اش معمولا دیگران را اذیت میکند. کلویی دوست دوران کودکی آدرین است و او را دوست دارد. به همین دلیل دخترکفشدوزکی و ملکه زنبوری رقیب هم هستند و مدام با هم دعوا میکنند. قدرت ملکه زنبوری، نیش زنبور است و شانه سر معجزه گر اوست. لباس ملکه زنبور به رنگ زرد و سیاه و شبیه به زنبور است. او یک نقاب به رنگ زرد و مشکی هم دارد.

لباس زنبور ملکه واقعا زیباست و خیلی از بچهها عاشق لباس این شخصیت هستند. انیمیشن معجزه آسا: افسانه دخترکفشدوزکی و گربه سیاه یا میراکلس یکی از انیمیشنهایی است که بین بچهها پرطرفدار شدهاست. دخترکفشدوزکی یا لیدی باگ(مرینت) و پسر گربه ای یا کت نویر(آدرین) دو نوجوان پاریسی هستند که با کمک هم با شرارت مبارزه میکنند. آنها به کمک دوستانشان میخواهد شهر را نجات بدهند. شخصیت هایی مثل ملکه زنبوری، روباه قرمز و پشت لاک هم شخصیتهای معروف این انیمیشن هستند. و بلاخره لباس ملکه زنبوری برای بچهها موجود شده و شما میتونید به یک ملکه زنبوری واقعی تبدیل بشید. این لباس به رنگ زرد با طرحهای مشکی است و شباهت زیادی به زنبور عسل دارد. لباس ملکه زنبوری چیچیلاس شباهت زیادی به لباس اصلی شخصیت ملکه زنبوری دارد. این لباس از 4 بخش تشکیل شده است. جنس لباس از ژرسه است و تمام قسمتهای شباهت زیادی به لباس اصلی ملکه زنبوری دارد.

 

در این حالت فرزند ما یاد میگیرد که فقط کارهای مثبت کلویی را تقلید کند. او یاد میگیرد که انسانها به طور کامل بد یا خوب نیستند؛ بلکه مهم این است که ما رفتارهای خوب را یاد بگیریم و تکرار کنیم. پرورش روحیه قهرمانی و مبارزه بدیها در کودکان از مهمترین ویژگیهای انیمیشن معجزه آسا است. لباس ملکه زنبوری یا ملکه زنبورهای وحشی بهترین هدیه ای است که میتوانید به بچهها بدهید. بیشتر بچهها عاشق انیمیشن دخترکفشدوزکی و گربه سیاه هستند. به همین دلیل لباس ملکه زنبوری جذابیت زیادی برای آنها دارد. کودک در هنگام بازی، در جشن تولد، هنگام نمایش و یا برای عکاسی میتواند از این لباس استفاده کند. ما در فروشگاه چیچیلاس لباس زنبور ملکه را را با کیفیت خوب و قیمت مناسب موجود کردهایم. با یک مقایسه ساده بین قیمت ما و دیگر فروشگاهها و همچنین کیفیت و شباهت لباس به شخصیت اصلی آن،متوجه تفاوت چیچیلاس با فروشگاههای دیگر میشوید. ما سعی داریم بهترین محصولات را با پایینترین قیمت به دست شما برسانیم تا لبخند شادی را بر لبان بچهها ببینیم. برای خرید لباس زنبور ملکه ، ابتدا قد سرشانه تا مچ پای کودک خود را با دقت اندازه بگیرید، سپس با سایزهای نوشته شده مقابل محصول مطابقت بدهید. اگر فرزند شما جثه بزرگتر یا تپلتری دارد، پیشنهاد میکنیم یک سایز بزرگتر از اندازه اصلی تهیه کنید. بعد از انتخاب سایز لباس، آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و مراحل ثبت سفارش را تکمیل کنیدو لباس ملکه زنبوری شما به سرعت به دستتان خواهد رسید

 

دکمه بازگشت به بالا