سلامت و دانشکسب و کار ویژه

جراح سینه

سینه و پستان، در زیبایی بدن و خوش‌فرم دیده شدن اندام تاثیربسیارزیادی دارند.اما متاسفانه با افزایش سن، چاقی، تغییرات هورمونی، پشت سر گذاشتن دوران شیردهی و حتی سرطان سینه، مشکلاتی مانند بزرگی، کوچکی و افتادگی را تجربه می‌کنند؛ اکثر خانم‌ها با یکی از این مشکلات درگیر هستند.سینه‌های بزرگ و افتاده‌ که علاوه‌بر از بین بردن زیبایی اندام آن‌ها، موجب گردن درد و شانه درد در آن‌ها می‌شود؛ یا سینه‌های کوچک و تختی که اصلا به چشم نمی‌آیند.

 

برخی هم به سرطان سینه مبتلا شده‌اند و حالا به دنبال راهی برای بازسازی سینه‌های خود می‌گردند. بهترین راه برای کوچک کردن، بزرگ کردن و لیفت سینه‌ها، حتی بازسازی آن‌ها جراحی سینه است.  جراحی سینه در تهران چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ درمانی، یک جراحی بسیار حساس است. به همین دلیل حتما نیاز به یک دکتر فوق تخصص جراحی پستان دارد. اهمبت انتخاب یک دکتر جراح پستان متخصص بر هیچ کس پوشیده نیست.

بزرگ یا کوچک کردن سینه ، لیفت یا بالا کشیدن سینه و بازسازی سینه بعد از بروز سرطان از مهم‌ترین دلایلی هستند که اگر شما هم به دلایل متعددی از داشتن سینه‌های بزرگ و افتاده یا سینه‌های کوچک رنج می‌برید؛ یا اینکه به سرطان سینه مبتلا شده‌اید و برای درمان آن یک یا هر دو سینه خود را از دست داده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم جراحی سینه را تحت نظر دکتر فوق تخصص جراحی سینه، خانم رقیه جلیلی امتحان کنید.

از آن‌جایی که بزرگ و خوش‌فرم بودن سینه‌ها در زیبایی اندام خانم‌ها نقش بسزایی دارد باید دلایل کوچکی سینه‌ها و امتحان روش‌های مختلف برای بزرگ و خوش‌فرم کردن آن‌ها جدی گرفته شود.

از مهم‌ترین دلایلی که در کوچک بودن سینه‌ها دست دارند می‌توان به پایین بودن وزن و کمبود هورمون‌های تخمدان و هیپوفیز مولد اشاره کرد. و از روش‌های بزرگ کردن سینه‌ها نیز می‌توان به جراحی سینه و جایگذاری پروتز، تزریق ژل و تزریق چربی اشاره کرد؛ اما پایدارترین و بهترین روش بزرگ کردن سینه از میان این روش‌ها، جراحی سینه و جایگذاری پروتز است.

جست و جو ی شما باید نحوه برخورد جراح در کنار بالین (نحوه تعامل آنها با بیماران) و نوع سوالاتی که قبل از شروع عمل شما می پرسند را نیز در نظر بگیرد. یافتن بهترین جراح سینه در تهران که بتواند همه این ها را ارائه دهد، نیاز به تحقیق دارد، بنابراین قبل از هر تصمیمی حتماً دقت لازم را انجام دهید!

برای جراحی سینه چه معیارهایی وجود دارد؟

جراحی سینه در زمان های گذشته یک امری صرفاً پزشکی محسوب میشد، اما امروز دلایل بسیار زیادی برای خانمها و دنیای زیبایی آنان دارد. افراد زیادی در این جراحیها به تجربه ی شناختی امروز دنیای پزشکی و زیبای کمک کرده اند.

ما امروز از تجربیات آنها درس می گیریم و معیار های بهتری برای انتخاب روش جراحی ایجاد می‌کنیم. خانم هایی که متوجه شده اند که سینه های‌شان تناسبی با سایز بدنشان ندارند؛ در حقیقت کوچک‌تر است و زمانی که لباسی به تن میکنند اغلب نیاز به یک وسیله برای ایجاد برجستگی یا خوشفرمی لباس در تن خود دارند.

برخی از مادران نیز بعد از زایمان، مقدار زیادی از حجم سینه خود را از دست داده اند. همچنین اگر یکی از سینه ها کوچک تر از سینه ی دیگر باشد؛ این موارد می تواند جز معیارهای انتخاب پروتز سینه باشد و اگر سینه ها دچار افتادگی و فاقد استحکام باشد؛ در اطراف نوک پستان یا آرئول کشیدگی وجود داشته باشد.

همچنین تفاوت سایز وجود داشته باشد، می تواند از معیارهایی برای لیفت سینه، باشد.

هزینه جراحی سینه در تهران

هزینه جراحی سینه توسط بهترین جراح سینه در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی که در تعیین هزینه ماموپلاستی یا پروتز سینه نقش مهمی دارند را می‌توان نوع پروتز مصرفی، هزینه بیمارستان، میزان مهارت و دست مزد پزشک جراح دانست.

علاوه بر موارد بالا نوع تکنیک استفاده شده در عمل لیفت سینه، میزان شل شدگی و افتادگی سینه نیز در تعیین هزینه آن تاثیرگذار است و به هزینه پروتز سینه افزوده می‌شود.

بهترین جراح سینه در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین جراح سینه در تهران در زمینه عمل لیفت سینه و ماموپلاستی تنها یک نفر نیست. بلکه منظور از بهترین جراح کسی است که دارای ویژگی ها و فاکتورهای لازم برای انجام این عمل ها باشد. امروزه عمل های زیبایی نظر زیادی را به خود جلب کرده و بسیاری از افراد به دنبال راه های مختلف برای ارتقاء ظاهر خود هستند. یکی از مهم ترین اقدامات برای انجام عمل زیبایی، پیدا کردن و مراجعه به بهترین جراح در زمینه مد نظر است. در میان هیاهوی تبلیغاتی پزشکان مختلف ممکن است یافتن جراح ماهر و با تجربه عملی واقعی، قدری دشوار باشد و فرد را دچار سردرگمی کند. در میان شهر های کشورمان امروزه تهران بیشترین آمار در زمینه عمل های زیبایی را به خود اختصاص داده است. در این مقاله بیان می کنیم که بهترین جراح سینه در تهران باید چه خصوصیاتی را داشته باشد. ویژگی های بهترین دکتر جراح سینه عبارتند از:

بهترین دکتر عمل زیبایی سینه دارای تخصص لازم است

بهتر است دکتر جراح سینه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی باشد. جراحانی که عمل زیبایی سینه انجام می دهند یا جراح عمومی هستند و یا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی. تفاوت این دو جراح این است که فوق تخصص پلاستیک و زیبایی بعد از گذراندن دوره جراحی عمومی دوره تخصصی و دانشگاهی پلاستیک و زیبایی را هم گذرانده است.

بهترین جراح سینه در تهران باید تجربه کافی داشته باشد

از دیگر ویژگی های یک جراح سینه خوب داشتن تجربه کافی و عمل های موفق زیاد است. بیماران هر جراح نشانگر میزان تجربه و کیفیت کار او هستند. اگر جراح زیبایی سینه تجربه کافی داشته باشد درصد زیادی از بیماران او از نتیجه عمل خود رضایت کامل دارند و به همین دلیل مراجعین او زیاد خواهد بود.

مشاوره صادقانه به بیمار از خصوصیات جراح سینه خوب

بهترین جراح زیبایی سینه قطعا مشاوره صادقانه و کاملی به بیمار می دهد. اگر فرد شرایط انجام عمل را نداشته باشد یک جراح خوب از انجام عمل او صرف نظر می کند. همچنین در طول جلسه مشاوره بیمار را متقاعد خواهد کرد که به هیچ عنوان جراحی انجام ندهد و اولویت اول او سلامتی باشد. جراح باید در طول مشاوره تمام سوابق و بیماری های زمینه ای بیمار را مورد بررسی قرار دهد و در صورت نیاز او را برای انجام بررسی های بیشتر به متخصصین مربوطه ارجاع دهد. تصمیم به انجام جراحی تنها بعد از مشاهده نتیجه آزمایشات و عکسبرداری نهایی می شود.

بهترین جراح سینه در تهران دارای نمونه کارهای موفق زیادی است

تقریبا تمام جراحان زیبایی نمونه عمل های خود را در وبسایت یا اینستاگرام خود منتشر می کنند. نمونه کار و عکس قبل و بعد عمل سینه کیفیت کار دکتر را نشان می دهد. البته باید مراقب نمونه کارهای جعلی و فتوشاپی برخی جراحان سودجو باشید. یک جراح خوب سینه علاوه بر نمونه کارهای خوب نظرات رضایت بخش زیادی از جانب بیماران قبلی خود خواهد داشت. به همین دلیل پرس و جو از بیماران قبلی در انتخاب جراح سینه کمک کننده است.

آموزش به بیمار در زمینه اقدامات قبل و بعد از عمل سینه

بهترین جراح سینه در تهران یا هر شهر دیگری اعتقاد دارد که عمل مورد نظر تنها به روز جراحی ختم نمی شود. بلکه قبل و بعد از انجام جراحی اقداماتی باید توسط بیمار انجام شود که نقش اساسی در نتیجه نهایی دارد. جراح آموزش ها و توصیه های لازم را به بیمار خود ارائه می دهد و اهمیت این مراحل را در نتیجه عمل بازگو می کند.

عمل زیبایی سینه چیست؟

قبل از اینکه به بیان خصوصیات بهترین جراح سینه بپردازیم، درباره جراحی زیبایی سینه مواردی را بیان می کنیم. برای انجام عمل زیبایی سینه روش های زیادی وجود دارد. برخی افراد به دنبال بزرگ کردن و برخی به دنبال کوچک کردن سینه های خود هستند. یکی از عمل های زیبایی سینه که امروزه نسبت به روش ‌های دیگر طرفدار بیشتری دارد، عمل پروتز سینه است. بهترین جراح پروتز سینه قبل از هر چیز باید کاندیداتوری فرد متقاضی برای این عمل را بررسی کند و اگر تشخیص دهد که فرد نیازی به این عمل ندارد و یا ممکن است با مشکلاتی روبرو شود، صادقانه به اطلاع وی برساند.

در میان مارک های پروتز سینه کدام یک مناسب تر است؟

پس از اینکه جراح مناسب انتخاب شد، باید به دنبال پیدا کردن بهترین مارک پروتز سینه باشیم. معمولاً جراح به بیمار پیشنهاد می دهد که چه مارک پروتز سینه ای را تهیه کند. در این بخش اطلاعاتی برای انتخاب بهترین مارک پروتز سینه ارائه می شود. اندازه پروتز حتماً باید توسط جراح انتخاب شود و انتخاب سایز بر اساس بافت سینه فعلی بیمار و اهداف وی تعیین می شود. امروز کشور های زیادی در زمینه تولید پروتز سینه فعالیت می‌کنند. برخی از این کشورها ایمپلنت و پروتزهایی با کیفیت مطلوبی ارائه داده و همیشه با هم در رقابت هستند. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب برند پروتز سینه، استحکام و ماندگاری و همینطور بافت نرم و انعطاف پذیری آن است.

در ادامه چند مارک پروتز سینه معروف و با کیفیت را معرفی می کنیم.

پروتز سینه سیلیمد برزیلی

برزیل یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید ایمپلنت و پروتز سینه در دنیا فعالیت دارد. پروتزهای تولید شده در کمپانی silimed  کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. این محصولات دارای استاندارد روز دنیا بوده و در اندازه های مختلف تولید می شوند. همچنین تنوع این محصولات نیز قابل قبول است.

پروتز سینه منتور

اکثر جراحان پروتز سینه بر این باورند که پروتز سینه mentor بهترین مارک پروتز سینه موجود است. کیفیت بالا، ماندگاری طولانی، استحکام و تنوع بالا علت این محبوبیت است. برای ساخت پروتز های کمپانی منتور از مواد سیلیکونی با کیفیت استفاده می شود. این محصول در کشور آمریکا تولید می شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا