سلامت و دانش

طراحی فوق مدرن یخچال جدید ال‌جی / عکس

در حالی که نمایشگاه سالانه IFA به طور رسمی در 11 سپتامبر در برلین آغاز می شود، چندین شرکت محصولات خود را زودتر عرضه کرده اند. ال جی با این رویه یک روز قبل از شروع نمایشگاه یخچالی را روانه بازار کرده است که واقعا محصولی منحصر به فرد است.

دوران استفاده از یخچال فقط برای سرد نگه داشتن غذا و نوشیدنی گذشته است. یخچال های امروزی با اتصال به اینترنت و صفحه نمایش و تلویزیون های شفاف، آشپزخانه را به یک محیط سرگرمی تبدیل می کنند و این دقیقا همان چیزی است که ال جی با معرفی یخچال MoodUP به ارمغان آورد.

به گفته ال‌جی، MoodUp به فناوری هوشمند و قابلیت‌های خنک‌کننده پیشرفته برای تازگی غذا و راحتی بیشتر مجهز شده است. اما این در مقایسه با پنل های ال ای دی آن با قابلیت تغییر رنگ چیزی نیست!

طراحی فوق مدرن یخچال جدید ال جی / عکس

با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ، کاربران می توانند بالا و پایین یخچال را به ترتیب با 22 و 19 رنگ مختلف تزئین کنند یا از میان تم های رنگی مختلف مانند «طبیعت» انتخاب کنند.

با این حال، قابلیت های فوق تنها دلیل برای تبدیل این محصول جدید ال جی به افسانه ای ترین یخچال دنیا نیست. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، MoodUp دارای یک بلندگوی بلوتوث داخلی است که می تواند به تلفن، تبلت و لپ تاپ متصل شود تا موسیقی را از برنامه ها یا لیست های پخش ال جی پخش کند. جالب‌تر اینکه می‌توان نور پنل LED را با موسیقی در حال پخش هماهنگ کرد.

پنل های LED یخچال خیره کننده ال جی نه تنها تزئینی هستند. اما آنها همچنین کاربردهایی مانند چشمک زدن مداوم در یخچال برای مدت طولانی دارند. همچنین وقتی شخصی به یخچال نزدیک می شود با چشمک به آن سلام می کند.

به گفته ال‌جی، یک درب روشن یخچال در شب نور بیشتری تولید می‌کند تا به افراد کمک کند غذاهای مورد علاقه‌شان را بیشتر پیدا کنند.

ال‌جی همچنین به افرادی فکر می‌کند که نمی‌خواهند از چراغ‌های رنگارنگ یخچال استفاده کنند و MoodUP را با ترکیب رنگ‌های خاکستری و سفید مجلل تزیین کرده است که وقتی پنل LED خاموش است ظاهر می‌شود. علاوه بر این، یخچال های ال جی به تشخیص فرمان صوتی و وای فای بهبود یافته مجهز هستند.

ال جی هنوز قیمت یا مدل های مختلف MoodUP را فاش نکرده است. با این حال، تصاویر منتشر شده از دو مدل مختلف خبر می دهند: مدل چهار در با مرکز شفاف و مدل یک در با دو فریزر.

5858

دکمه بازگشت به بالا