سلامت و دانش

عمل زیبایی بینی؛ تکرار تاریخ با عنوان متفاوت

کار بینی یکی از این پدیده ها؛ مطالعه پاپیروس باقیمانده در مصر باستان نشان داد که عمل جراحی بینی بر روی بینی انجام شده است که به طور کامل توسط جراحی زیبایی بینی از بین رفته بود ، که رسماً جراحی پلاستیک محسوب می شد. این علوم هر از گاهی به دلایل مختلف از بین رفته اند و یا محدود به جغرافیای خاصی هستند. اما امروز و تقریباً از زمان جنگ جهانی دوم ، با پیشرفت ارتباطات ، علوم مختلفی در بین ملل مشترک است. در این روش ، کارشناسان از موفقیت های یکدیگر استفاده می کنند و فعالیت هایی را که شکست خورده است ، تکرار نمی کنند.

عملیاتی مشابه روی سربازان ایتالیایی زخمی شده در جنگ انجام شد ، اما نزدیکترین عمل بینی در اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده توسط یک جراح گوش و بینی به نام جان اورلاندو انجام شد. وی ترومای بینی ناشی از از بین رفتن بافت بینی را به دلیل ضعف غضروف با ایمپلنت مصنوعی انجام داد که به عنوان جراحی بینی یا جراحی بینی در نظر گرفته شد.

طبقه بندی کلی جراحی بینی

  • جراحی ترمیمی بینی
  • جراحی زیبایی بینی

هنگامی که ابتدا نیاز به جراحی زیبایی بینی احساس شد ، ممکن است ضربات شدیدی به چهره بیمار وارد شود و در هنگام خونریزی به مطب پزشک منتقل شود. جراحی زیبایی بینی فقط نقش درمانی دارد به طوری که فرد بتواند به درستی نفس بکشد و حس بوی بازیابی مجدد کند. شاید جراحی پولیپ نامی باشد که بیشتر برای شما آشنا باشد ، که در این دسته قرار می گیرد. اما گروه دوم کاربردهای بسیار متفاوتی با همین تکنیک دارد ، این عمل با هدف افزایش زیبایی افراد انجام می شود. اولین کسی که جراحی بینی انجام داد ، یک ستاره موسیقی پاپ در اواخر قرن بیستم بود.

طبقه بندی فنی جراحی بینی

  • جراحی بینی باز
  • جراحی بینی بسته

تیغه هایی که زیر بینی قرار دارند و دو سوراخ بینی را از هم جدا می کنند ، columella نامیده می شوند. در جراحی بینی بسته ، برشی در کلوملا ایجاد می شود و پزشک با دید محدود تری نسبت به تغییرات در بافت بینی عمل می کند. از طرف دیگر جراحی بینی باز است که امروزه بیشتر به دلیل گسترش دید پزشک مورد استفاده قرار می گیرد. در این عمل برش در کلوملا انجام می شود و برش در قسمت بالای بینی ایجاد می شود ، سپس پوست کاملاً برداشته و برداشته می شود تا جراح بتواند تمام مشکلات آناتومیکی بینی را ببیند. اگر شخصی یک بار عمل بینی داشته باشد ، به هر دلیلی راضی نبوده و قصد انجام عمل دیگری را دارد ، این عمل فقط باز خواهد شد.

انواع جراحی بینی براساس نوع بینی فرد انجام می شود

  • جراحی بینی گوشتی
  • جراحی زیبایی بینی

به نظر می رسد اختلاف این دو بینی براساس گوشت و استخوان نیست. تفاوت اصلی بین بینی گوشتی و استخوانی در پوست بینی است. پوست بینی گوشتی ضخیم و روغنی است و پوست استخوان بینی نازک تر است ، بینی گوشتی دارای غضروف بسیار گسترده ای در وسط است و بافت چربی با تجمع های زیاد در قسمت پایین قرار دارد. در جلوی بینی استخوانی ، غضروف قوی و زاویه ای وجود دارد که کاملاً زیر پوست نازک خم می شود.

جراحی زیبایی بینی؛ تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

اگر اصطلاح رینوپلاستی برگشت پذیر را شنیدید یا در مقدمه دیده اید که بعد از یک سال یا بیشتر از جراحی زیبایی بینی ، شکل بینی آنها تغییر کرده است ، باید بدانید که اینها همه مشکلاتی هستند که ناشی از جراحی بینی غیر گوشتی است. دقیق است به دلیل ضعف غضروف در بینی گوشتی ، لازم است پزشکان با انجام پیوند غضروف ساختار غضروف بینی را تقویت کنند. اگر به طور صحیح انجام نشود و غضروف ضعیف نتواند بافت معیوب را تحمل کند ، بینی شما مختل می شود و باید جراحی بینی گوشتی شما دوباره انجام شود.

جراحی زیبایی بینی؛ تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

اکنون جراحی زیبایی بینی رایج ترین عمل در کشور ما است ، اما دلیل این حجم از استقبال چیست؟ بینی در وسط صورت قرار دارد که مهمترین نکته از نظر ساختار زیبایی صورت است. زاویه غضروف بینی ، فاصله بین بینی و لب ها ، نسبت اندازه بینی به اندازه و شکل صورت و بسیاری موارد کوچک دیگر مربوط به بینی وجود دارد که در زیبایی فرد نقش مهمی خواهد داشت. جراح با محاسبات دقیق دقیق ریاضی ، وضعیت ایده آل را برای هر یک از این موارد پیدا می کند و سپس در طول عمل سعی خواهد کرد تا به عنوان تعداد ممکن هدفمند باشد. پیچیدگی ، راحتی و حتی هزینه کار بینی شما به بینی شما بستگی زیادی دارد. حال که می دانیم این اعداد برای افراد مختلف متفاوت است ، بهتر است میلی متر را در اتاق اینترنت روی صورت خود امتحان نکنید و برای مشاوره شخصی وقت بگذارید.

یک جراح قابل اعتماد برای انجام جراحی بینی پیدا کنید

سه عامل مهمی که هنگام انتخاب و جراحی باید در نظر بگیرید ، تجربه ، دقت و خلاقیت است. در کشور ما ، به ویژه در کلان شهرها ، کلینیک های شبه وجود دارند که عمل جراحی بینی را با قیمتی بسیار پایین تر از میانگین بازار جراحی پلاستیک انجام می دهند. در این مکان ها ، هر روز چندین عمل انجام می شود و در بعضی موارد ، برخی از جراحی های بینی توسط پزشک در همان اتاق انجام می شود. این حتی اگر پزشک متخصص و باتجربه باشد ، صحت آن را از بین می برد. آشنایی با تجربه و خلاقیت پزشک بسیار ساده تر است ، زیرا می توانید با مراجعه به رزومه ها و عکس های بیماران قبل و بعد از عمل بینی متوجه شوید. به خاطر داشته باشید که پزشک باتجربه نیازی به داشتن موهای سفید ندارد و به دلیل محبوبیت جراحی بینی در کشور ما ، پزشکان جوان و باتجربه زیادی وجود دارند.

کاملترین کلینیک جراحی زیبایی بینی در تهران

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که مجهز به یک متخصص برای انجام جراحی بینی باشد یا قصد دارید چندین روش مختلف آرایشی مختلف را انجام دهید و در انتخاب یک مکان تردید دارید ، ما یک مجموعه داریم. دکتر. زیبایی تهران ما به شما پیشنهاد می کنیم؛ این مجموعه آماده است تا کامل ترین توصیه ها را انجام دهد ، به سؤالات از ذهن شما پاسخ دهد و برنامه ای را تهیه کند که برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر شما مناسب باشد.

* مخازن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا