سلامت و دانش

آیا میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو همان تاتو است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در جواب این سوال باید بگوییم شاید یک نوع تاتو باشد و یا بهتر است بگوییم از خانواده تاتوها می‌باشد اما فرق خیلی خیلی زیادی با تاتو دارد. برخلاف تاتو که یک روش سنتی و قدیمی بوده و اثری مصنوعی، ماندگار و غیر طبیعی از خود به جا می‌گذارد و برای پاک کردن آن باید به دستگاه‌های لیزر و … متوسل شد. میکروبلیدینگ ابرو یا همان فیبروز ابرو اینگونه نیست و بسیار طبیعی و زیبا جلوه می‌نماید به این دلیل که رنگدانه‌ها تا سطح زیرین و پر عمق پوست نمی‌رود و این یکی از مزیت‌ها و تفاوت اساسی میکروبلیدینگ (فیبروز) با تاتو است در صورتی که شخص اگر پس از انجام آن به هر دلیلی ناراضی بود و یا تمایل داشت که مدل آن را تغییر دهد براحتی می‌تواند آن را پاک نماید.

این تکنیک کار سخت و پیچیده‌ای نیست و نیاز به زمان زیادی ندارد و بسته به مدل و طراحی بر روی چهره افراد می‌تواند جذابیت بیشتری به چهره آنان بدهد گاهاً حدود دو ساعت و یا شاید کمتر، زمان نیاز است که بتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید.

هزینه ، قیمت و تعرفه میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو)

کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در کلینیک تخصصی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات میکروبلدینگ ابرو لطفاً با ما تماس بگیرید.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) در تهران

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی میکروبلدینگ ابرو (فیبرو ابرو) در غرب تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود. خدمات میکروبلیدینگ نچرال با سبک انحصاری همراه با ۲ شیدینگ، میکروشیدینگ و شیدینگ دستی با استفاده از سوزن آکادمی فی اروپا و رنگ‌های گیاهی معدنی امریکایی انجام می‌گردند.

هزینه و تعرفه آموزش میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز ابرو) در تهران

جهت اطلاع از تعرفه و قیمت شرکت در دوره های آموزش فیبروز ابرو در تهران (دوره های آموزش میکروبلیدینگ) کافیست به لینک دوره های آموزش فیبروز ابرو آکادمی لی لی در تهران مراجعه نمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا