اقتصادیعمومیکسب و کار ویژه

محصولاتی برای شستشوی صورت با پوست چرب

شوینده پوست چرب لافارر

خرید ژل شستشوی صورت ویتابلا: شوینده پوست چرب لافارر دارای دانه‌های ریز (اسکراب) لایه‌بردار است. این شوینده سلول‌های مرده را پاکسازی و پوست را لایه‌برداری می­‌کند. این محصول دارای عصاره‌­ی آنانتیا‌کلرانتا و عصاره­‌ی پوست درخت بید است. عصاره‌­ی پوست درخت بید منبع اسید سالسیلیک بوده و به‌ عنوان ضد جوش و لایه‌بردار در این محصول به‌ کار رفته است. عصاره­‌ی آنانتیاکلرانتا نیز ترشح چربی را کنترل کرده و براقیت پوست را کم می‌کند.

دیگر ترکیبات موجود در این محصول سدیم لورت سولفات، تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات، کوکامید پروپیل بتائین و کوکامید دی ای اِی است. از ترکیبات آبرسان و مرطوب‌ کننده موجود در این شوینده می‌­توان به زینک PCA، آلوئه‌ورا، اولئانولیک اسید و بوتیلن گلایکول، آلانتوئین اشاره کرد. شوینده پوست چرب لافارر با رطوبت رسانی به پوست و همچنین حفظ و افزایش باکتری­‌های مفید، پوست را نرم و لطیف می­‌کند. این محصول عطری بوده و نگهدارنده آن ایزوتیازولینون است.

بیشتر بخوانید:

شوینده پوست چرب لایسل

ژل شستشوی ویتابلا: این شوینده پوست را عمیق پاکسازی می‌­کند و جوش‌­های زیرپوستی و سرسیاه را از بین می­‌برد. ترکیبات موجود در این محصول باعث آبرسانی و روشن­‌تر شدن پوست می­‌شود. شوینده پوست چرب لایسل فاقد پارابن است و میزان ترشح چربی پوست را تنظیم می­‌کند. خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدآلودگی این شوینده، پوست را نسبت به رادیکال­‌های آزاد و آسیب­ هوای آلوده مقاوم می­‌کند.

این شوینده حاوی عامل فعال کراتولیتیک است که به پاکسازی هرچه بهتر سلول‌های مرده کمک می‌­کند. استفاده از این شوینده سیستم ایمنی پوست را بالا برده و از ازدیاد باکتری­‌ها و در نتیجه ایجاد آکنه جلوگیری می­‌کند.

شوینده پوست چرب فاربن

شوینده پوست فاربن فاقد پارابن، ترکیبات صابونی، سولفات و عطر است. از آن‌جایی که این محصول ترکیبات صابونی ندارد، PH پوست را کاهش نمی‌­دهد و با پوست سازگار است. عصاره­‌ی چای سبز موجود در این محصول خاصیت ضدمیکروبی و ضدالتهابی دارد و ترکیبی مناسب برای پوست­‌های چرب است. این شوینده حاوی ویتامین E و سدیم هیالورنیت است که به عنوان آبرسان، ضدالتهاب و مرطوب کننده به کار می‌رود.

از ترکیبات دیگر این محصول می­توان به عصاره گندم، لوریل گلوکوزاید، دسیل گلوکوزاید، تری‌اتانول‌آمین، سدیم کوکوآمفواستات، پارافین مایع، وازلین و شی‌باتر اشاره کرد. مواد نگهدارنده این شوینده نیز فتوکسی‌اتانول، سدیم بنزوات و پتاسیم سوربات است.

شوینده پوست چرب بایودرما

شوینده برند بایودرما با فرمولی ملایم و بی‌نظیر برای پوست­‌های چرب، از آکنه و جوش­‌های ملایم جلوگیری کرده و در عین‌ حال نرمی و لطافت پوست را حفظ می‌­کند. این پاک کننده ملایم حاوی سولفات زینک و سولفات مس است و پوست را عمیق پاکسازی می­‌کند. استفاده از این محصول شادابی و تازگی را به پوست باز می­‌گرداند. ترکیبات موجود در این محصول ترشح چربی و سبوم پوست را کنترل می­‌کند. شوینده پوست چرب بایودرما فاقد پارابن، صابون و هرگونه مواد آلرژی‌­زا است. اشکال فومی این محصول برای اصلاح نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید:

شوینده پوست چرب هیدرودرم

شوینده پوست چرب هیدرودرم پاک کننده‌­ای ملایم برای از بین بردن آلودگی‌­ها و درمان جوش و آکنه است. این محصول فاقد ترکیبات صابونی بوده و حساسیت ایجاد نمی­‌کند. این شوینده برای آقایان نیز مناسب بوده و جوش‌­های ناشی از اصلاح صورت را از بین می‌­برد. این محصول ضدقارچ، ضدباکتری و کنترل کننده چربی است. ترکیبات موجود در این شوینده شامل:

  • تی تری اویل: ضد باکتری و ضد قارچ بوده و از ترشح چربی اضافی و رشد باکتری‌­ها جلوگیری می­‌کند
  • سبومین: تنظیم کننده ترشح چربی و محافظی در برابر اثرات اشعه ماورای بنفش خورشید است
  • پیروکتون اولامین: از رشد میکروارگانیسم‌­ها جلوگیری کرده و خاصیت ضدالتهابی دارد
  • اسید سالسیلیک: دارای خاصیت کراتولیتیک است و در کاهش التهاب و قرمزی پوست نقش دارد

شوینده پوست چرب کامان

شوینده پوست چرب کامان حاوی آنتی اکسیدان­‌های فراوان و مفید برای پوست است. این آنتی اکسیدان­‌ها چربی پوست را تعدیل کرده و باعث روشن­‌تر شدن پوست می­‌شوند. این محصول حاوی هیالورونیک اسید است که باعث جوانسازی پوست شده و در مدت 7 روز استفاده، رطوبت پوست را تا 98% افزایش می‌­دهد. این شوینده فاقد ترکیبات صابونی است و به کوچک شدن منافذ پوست، از بین بردن لک­‌ها، جلوگیری از ایجاد جوش کمک می­‌کند. این محصول با پوست حساس دور چشم نیز سازگار است و استفاده از آن در نواحی دور چشم باعث التهاب و قرمزی نمی‌­شود.

فرق ژل، فوم، صابون و پن های شوینده چیست؟

امروزه برند های مختلف بهترین شوینده پوست چرب را در اشکال متفاوتی روانه بازار می کنند که هر یک مزیت و ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. احتمالا برای شما هم جالب است بدانید تفاوت بین این محصولات که اغلب به نام هایی مانند ژل، فوم، صابون و پن های شست و شو معرفی می شوند چیست؟ در ادامه این شوینده ها را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

ژل شوینده: یک شوینده ژله ای مانند که می تواند به طور موثری آرایش، آلودگی و چربی اضافی موجود در صورت را از بین ببرد و با وجود داشتن فرمول های سبک، کف مناسبی تولید کند. ژل ها معمولا حاوی اسید هیالورونیک هستند و پوست را آبرسانی می کنند. از دیگر ترکیبات مفید موجود در این شوینده ها می توان به اسید سالیسیلیک نیز اشاره کرد.

فوم شوینده: فوم ها پاک‌ کننده ‌هایی هستند که می توانند با تولید کف مناسب آرایش و آلودگی موجود در پوست را از بین ببرند و پوست شما را صاف و نرم کنند.

صابون شوینده: تفاوت زیادی بین صابون ها و سایر پاک کننده های صورت وجود دارد صابون می تواند آرایش، کثیفی و چربی اضافی موجود در پوست را به راحتی از بین ببرد. استفاده از آن ها راحت است؛ اما ممکن است مشکلاتی برای پوست های حساس ایجاد کنند و یا صورت را خشک کنند.

معرفی بهترین شوینده های پوست چرب و جوش دار

در ادامه به معرفی بهترین شوینده های پوست چرب می پردازیم.
1) ژل شستشو پوست چرب و جوشدار آکنه واش الارو
2) ژل فوم شستشو پوست چرب ام کیو
3) صابون تی سی سی کاپوس
4) شوینده آکنه زوم پوست چرب فیس دوکس
5) فوم شوینده سبولیفت درمالیفت

 

مشخصات محصول ژل شستشو
آکنه واش
الارو
ژل فوم
شستشو پوست چرب
ام کیو
صابون
تی سی سی
کاپوس
ژل شوینده
آکنه زوم
فیس دوکس
فوم شوینده
سبولیفت
درمالیفت
نوع پوست ✔️چرب
✔️مختلط
✔️جوشدار
✔️چرب
✔️جوشدار
✔️چرب
✔️جوشدار
✔️چرب
✔️جوشدار
✔️چرب
✔️جوشدار
ژل ژل فوم صابون ژل فوم
ترکیبات
مهم و موثر
☑️سالی سیلیک اسید
☑️کوکونات اسید
☑️عصاره لیمو
☑️سالی سیلیک اسید
☑️زینک گلوکونات
☑️عصاره رزماری
☑️تریکلوکربان ☑️سالی سیلیک اسید
☑️لاکیک اسید
☑️سیرینگاوولگاریس
☑️AHA
☑️سالی سیلیک اسید
☑️زینک PCA
حجم 250
میلی لیتر
200
میلی لیتر
100
گرم
200
میلی لیتر
150
میلی لیتر
کشور
سازنده
فرانسه ایران
(
تحت لیسانس فرانسه)
آلمان ایران ایران
قیمت
(
خرداد 1401)
112.000
تومان
175.000
تومان
102.000
تومان
48.500
تومان
58.800
تومان

 

دکمه بازگشت به بالا