پیشنهاد نهادهای سلامت‌محور بر اساس استراتژی شهر ووهان

در همان زمان ، متخصصان بیشتری در ایران مشاوره تخصصی ارائه داده اند. کمیته بهداشت مجمع نمایندگان استان تهران خواستار تعطیلی دو هفته ای در تهران شده است و موسسه پاستور تأکید کرد که پس از شناسایی بیماران کرون ، افراد مرتبط با آنها نیز باید شناسایی شوند تا عفونت های ویروسی Covid 19 در جامعه و زنجیره انتقال کاهش یابد. بیماری تخریبی
ملاحظه می شود که این توصیه خاص در صورت اجرا به جلوگیری از تاج گذاری کمک می کند. در واقع ، این اقدامات بسیار شبیه قرنطینه گذشته چین است که کل شهر ووهان را بسته و حداکثر تعداد افراد آلوده و مشکوک را جمع می کند.
در آغاز اپیدمی ووهان ، این شهر بیش از 70 روز بسته و قرنطینه شد و به 8 آوریل ختم شد. این اقدام برای کنترل کرونا در چین بسیار مهم بود به طوری که مجله علمی Wuhan گزارش داد که تعطیلی ووهان باعث کاهش 96 درصدی حوادث در چین شده است. به نوعی قرنطینه در ووهان زمینه خوبی برای مهار ویروس کرونا در چین ایجاد کرده است.
پیشنهاد انستیتوی پاستور برای شکستن زنجیره انتقال نیز نزدیک به استراتژی این شهر است: “جمع آوری حداکثر چهار گروه از افراد” ، که شامل بیماران قطعی ، افراد مشکوک به بیماری عروق بیماری کرونا قلب و افرادی با علائم تب دار است که نمی توان بیماری عروق بیماری کرونا را تشخیص داد. رد می شود ، و افرادی که از نزدیک با فرد مبتلا در ارتباط هستند. این استراتژی همچنین برای شکستن زنجیره انتقال بیماری ارائه شد.
اکنون محدودیت های جدیدی در 25 استان و 46 شهر کشورمان اعمال شده است. امید است با تلاش مشترک مردم ، متخصصان و پزشکان و پرستاران فداکار کشورمان ، به زودی اپیدمی این بیماری در ایران پایان یابد.

محمدرضا ستاری ، روزنامه نگار

235235

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا