سلامت و دانش

چگونگی فعالیت مراکز توانبخشی هلال احمر تشریح شد

رئیس اداره توانبخشی هلال احمر از افتتاح سه مرکز توانبخشی در سه ماه گذشته و اختصاص 3 میلیارد تومان برای مددجویان با کمک خیران خبر داد.

به گزارش دکترنامه، دکتر دکتر با تشریح روند فعالیت های مرکز توانبخشی هلال احمر. پیمان نامدار بیان کرد: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند; بیش از 196 مرکز توانبخشی مانند ارتز و پروتز مربوط به اندام های مصنوعی، تجهیزات اصلاح ستون فقرات، همراه با فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و سایر بخش های معلولین، سکته مغزی و قلبی، بیماران پارکینسونی در بخش توانبخشی هلال احمر کمک می کنند. ارائه خدمات به بیماران

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات توانبخشی در این معاونت یک خدمت درآمدزا نیست، گفت: ارائه خدمات توانبخشی در بخش خصوصی کمتر مورد استقبال قرار می گیرد و برای این منظور اهالی هلال احمر بر اصل تسکین انسانی تکیه می کنند. رنج و با کمک خیرین». این خدمات بدون توجه به درآمد آنها ادامه دارد.

نامدار به نقش موثر خیرین و داوطلبان در ارائه خدمات توانبخشی به بیماران اشاره کرد و گفت: حضور خیرین و داوطلبان برای کمک به نیازمندان در این کشور اتفاق خوبی است که ما در معاونت امداد و توانبخشی هلال احمر نداریم. بدون؛ خیرین بسیاری نقش مهم و موثری در ساخت، بازسازی و تامین تجهیزات مراکز توانبخشی داشته اند و در سه ماه گذشته سه مرکز توانبخشی در کشور با کمک خیرین افتتاح شد تا تعداد هلال احمر افزایش یابد. مراکز توانبخشی در تمام نقاط ایران به 199 مرکز.

رئیس اداره توانبخشی هلال احمر با اشاره به دریافت کمک های نقدی خیرین گفت: همچنین در سه ماه گذشته بیش از سه میلیارد تومان از سوی خیرین کمک شد که به مددجویان و نیازمندان به پروتز اختصاص یافت. دست و پا برای اینکه بیمارانشان سالم بخندند. . هر روز همکاران ما در معاونت توانبخشی هلال احمر می شنوند.

نامدار به همکاری جمعیت و نیکوکاران با جمعیت هلال احمر در بحث کرونا اشاره کرد و گفت: در بحث کرونا بیش از 65 میلیارد تومان کمک نقدی از سوی جمعیت در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفت تا بسته های معیشتی تهیه و توزیع شود. در بین همکاران نیازمند

وی با اشاره به خدمات داوطلبان هلال احمر در دوران شیوع کرونا گفت: جوانان هلال احمر به همراه سلامت دوستان جوان و دوستان جوان ایرانی با همکاری وزارت بهداشت در اطلاعیه خود موفق به دریافت بیش از 13 میلیون واکسن شدند. در حال حاضر اعضای جوان و داوطلبان هلال احمر به عنوان دستیار بیمار در بیمارستان حضور دارند و با کادر پزشکی به ارائه خدمات می پردازند.

رئیس اداره توانبخشی هلال احمر از ایجاد بیمارستان های صحرایی در سراسر کشور توسط هلال احمر خبر داد و گفت: هفت بیمارستان صحرایی هلال احمر به بیش از 80 هزار مراجعه کننده خدمات مفید ارائه می دهند.

نامدار یکی از شعب منحصر به فرد جمعیت هلال احمر را ارائه خدمات بدون نقص به نیازمندان بر اساس قوانین فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر عنوان کرد. از نظر درآمد از نظر خودمختاری. ما در بیش از 20 کشور دنیا مراکز درمانی ایجاد کرده ایم که ارائه خدمات توانبخشی، درمانی و تشخیصی به نیازمندان در این مراکز از وظایف و افتخارات ما در خارج از کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس اداره توانبخشی هلال احمر در پایان با تاکید بر اینکه حفظ سرمایه اجتماعی مردم زیربنای کار جمعیت هلال احمر است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای ساختن روزی بهتر مبتنی بر صلح و آرامش مانند فعالیت های واکسیناسیون هلال احمر به کار خواهیم بست. ” ارائه دارو، ارائه خدمات پزشکی مستقل از حوزه کمک، موید این امر است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا