شناسایی نوع جدیدی از کرونا ویروس در انگلستان

دکترنامه / کرمان وزیر بهداشت انگلستان از شناسایی یک سویه جدید ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش دکترنامه و به نقل از بی بی سی ، وزیر بهداشت انگلستان مت هانکوک گفت که حداقل 60 مقام محلی مختلف در کشور نوع جدیدی از عفونت کووید را ثبت کرده اند.

وی گفت: “سازمان بهداشت جهانی مطلع شده است و دانشمندان انگلیسی در حال بررسی دقیق این گونه ویروس کرونا هستند.”

وزیر بهداشت انگلستان تأکید کرده است که در حال حاضر هیچ چیزی در مورد ویروس کرونا ویروس توصیه نمی شود و مشخص نیست که آیا این سویه جدید بیماری را تشدید می کند یا اینکه واکسن م willثر است.

وی به نمایندگان مجلس عوام گفت که طی هفته گذشته در لندن ، کنت ، مناطقی از اسکس و هرتفوردشایر افزایش شدید و گسترده ای در عفونت های ویروس کرونا دیده شده است.

هانکوک گفت: “ما بیش از 1000 مورد از این ویروس کرونا را شناسایی کرده ایم که بیشتر در جنوب انگلیس وجود دارد ، اگرچه این موارد در حدود 60 منطقه محلی کشور شناسایی شده است.”

وی گفت: “ما نمی دانیم که این عامل تا چه اندازه توسط ویروس کرونا ایجاد می شود ، اما مهم نیست که چه چیزی باعث آن می شود ، اما ما باید برای کنترل این بیماری کشنده در انگلیس اقدام سریع و قاطع انجام دهیم.” این در هنگام واکسیناسیون کاملاً ضروری است.

پروفسور آلن مک نالی ، متخصص دانشگاه بیرمنگام گفت که آزمایشگاه های آزمایش ویروس کرونا در انگلیس طی هفته های اخیر شاهد این نوع ویروس کرونا بوده اند.

وی به بی بی سی گفت: “هیستریک نشو.” این ویروس کرونا ویروس جدید به معنای مسری شدن ویروس یا مسری یا خطرناک بودن بیماری نیست ، اما آنچه در این شرایط مهم است این است که باید بیشتر مراقب باشیم.

مک نالی گفت: “کارهای زیادی برای توصیف نوع و درک ظهور این ویروس کرونا انجام شده است.” داشتن یک دید آرام و منطقی از سویه های جدید بسیار مهم است زیرا جهش در ویروس ها طبیعی است و ما انتظار داریم که با گذشت زمان سویه های جدید بوجود آمده و سپس ناپدید شوند.

“اطلاعات ژنتیکی در مورد بسیاری از ویروس ها می تواند خیلی سریع تغییر کند ، گاهی اوقات به نفع ویروس است (با احتمال انتقال ویروس از طریق واکسن یا با گذراندن دارو) اما بسیاری از تغییرات هیچ تاثیری بر بیماری ندارند.

وی گفت: “حتی اگر نوع ژنتیکی جدیدی از ویروس در بسیاری از مناطق انگلستان و سراسر جهان پدیدار شده و گسترش یابد ، این کاملاً تصادفی اتفاق افتاد ، بنابراین برای ما مهم است که هرگونه تغییر ژنتیکی رخ داده را انجام دهیم.” بررسی کنید که آیا بر رفتار ویروس تأثیر می گذارد یا خیر و تا زمانی که این کار مهم را انجام ندهیم ، ادعاها در مورد اثرات احتمالی جهش زودرس ویروس است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا