عمومیکسب و کار ویژه

رفع لگ کالاف دیوتی موبایل در گوشی سامسونگ

نحوه گرفتن لگ بازی کالاف دیوتی موبایل + خرید cp

وقتی به بازی های ویدیویی تیراندازی فکر می کنیم و یا در مورد آنها می شنویم بازی یکی از گیم هایی است که به ذهنمان خطور می کنید و یا از آن نام برده می شود. در حالی که پینگ بالا برای بازی های انلاین و به ویژه در نسخه های موبایل می تواند برای گیمرها معضل بزرگی باشد، باعث ایجاد مشکلات تاخیر هم می شود و مشکلات اتصال متعددی را هم به همراه خواهد داشت. با ما همراه باشید تا نحوه گرفتن لگ بازی را در این مقاله بیاموزید.

لگ در بازی به چه معناست؟

لگ اصطلاحی است که توسط گیمرها هنگام توصیف یک تجربه بازی ناخوشایند بکار برده می شود. برهی از افراد ممکن است لگ را از نظر سرعت پاسخگویی توصیف کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است آن را به عنوان ناتوانی در حفظ فریم های روان (افت فریم ریت) توصیف کنند. هر دو توصیف معمولا باعث تاخیر در تجربه بازی می شوند بنابراین یکی یا هر دوی آنها می توانند لگ را تعریف کنند. برای ما لگ به این معناست که دستگاه قادر به دریافت داده ها یا اطلاعات مورد نیاز در طول بازی نیست و نمی تواند یک اتصال روان به سرور را برقرار کند.

سخت افزار کند

کاربران اندروید:

  • باید حداقل ۲ گیگابایت رم داشته باشد (رم بیشتر، بهتر)
  • سیستم عامل باید Android 5.1 Lollipop یا بالاتر باشد

کاربران آیفون

  • باید آیفون ۷ یا جدیدتر باشد
  • سیستم عامل باید iOS 9 یا بالاتر باشد.

رفع لگ کالاف دیوتی موبایل در گوشی های ضعیف و تغییر دهنده آی پی

استفاده از تغییر دهنده آی پی نه تنها مکان سرور را تغییر می دهد بلکه باعث تاخیر بیشتر می شود. این بدان معناست که با ادامه بازی می توانید تاخیر بیشتری را تجربه کنید. بنابراین مطمئن شوید که از سرویس تغییر دهنده آی پی مطمئن استفاده می کنید و آی پی و سرور ثابتی را در اختیار دارید.

چگونه کالاف دیوتی موبایل را بدون لگ بازی کنیم ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما باید تنظیمات بدون لگ را اعمال کنید. در ادامه نحوه انجام این کار را به شما یاد خواهیم داد:

در ادامه می توانید صفحه نمایش خود را به صورت دستی تنظیم کنید. این کار برای کاربرانی مفید است که روی دستگاه خود ناچ یا بریدگی دارند.

در ادامه توصیه می کنیم که تنظیمات زیر را هم اعمال کنید.

در صفحه اصلی بازی خود روی آیکن دانلود که در تصویر زیر نشان داده شده است کلیک کنید. حالا می توانید مپ هایی که سبک تر هستند و باعث تاخیر در حین بازی نمی شوند را دانلود کنید. نقشه های پیشنهاد شده را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

همچنین توصیه می کنیم که ویژگی FOV خود را تنظیم کنید. همچنین به عنوان آخرین توصیه در این بخش، برای خنک کردن گوشی خود برنامه ریزی کنید. خنک کننده های مخصوص گوشی وجود دارند که می توانید خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.

رفع لگ کالاف دیوتی موبایل در گوشی سامسونگ با ریستارت کردن

همانطور که می دانید تداخلات نرم افزاری باعث عدم اجرای روان کالاف دیوتی موبایل می شود. می توانید دستگاه خود را ریستارت کنید چون این کار باعث راه اندازی مجدد برخی از سرویس ها و پروسس ها می شود و عملکرد بازی شما را افزایش می دهد.

گاهی سرعت اینترنت ضعیف می تواند عامل لگ بازی شما شود. به همین خاطر:

مطمئن شوید که اتصال اینترنت دستگاهتان به درستی کار می کند یا خیر.

اگر اتصال شبکه برای شما کار نمی کند، ابتدا سعی کنید اتصال را تعمیر کنید و سپس دوباره تاخیر را بررسی کنید.

گاهی اوقات، کند بودن دیتای گوشی یا محدوده استفاده محدود دیتا نیز ممکن است باعث کاهش سرعت داده شود. بنابراین، یا سرعت داده خود را ارتقا دهید و یا از وای فای استفاده کنید و به اتصال پهن باند دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، اگر همه چیز درست کار می کند و همچنان با همان مشکل مواجه هستید، مطمئن شوید که حالت هواپیما را در گوشی خود فعال کرده اید و بعد از چند ثانیه آن را غیرفعال کنید تا اتصال شبکه به روز شود. اکنون، Wi-Fi یا دیتا را فعال کنید و شروع به بازی کنید.

برای رفع لگ کالاف دیوتی موبایل در گوشی شیائومی یا سایر برندها می توانید حافظه کش این گیم را پاک کنید. برای انجام این کار:

بعد از پاک شدن کش، برنامه را ببندید و مجدد اجرا کنید.

پاک کردن دیتای برنامه کالاف

حذف دیتای بازی کالاف می تواند به افزایش عملکرد شما کمک کند. برای انجام این کار:

وارد Settings گوشی خود شوید.

برنامه کالاف را انتخاب کنید.

چه چیزی باعث تاخیر یا لگ کالاف دیوتی موبایل می شود؟

اگر در حال تلاش برای رفع مشکل تاخیر یا لگ در COD Mobile هستید، باید چندین عامل را در نظر بگیرید.

1. سخت افزار ضعیف یا کند

بازی Call Of Duty Mobile یک بازی سنگین حتی برای جدیدترین تلفن ها و تبلت های برتر است. اگر بازی شما کند می شود و با لگ همراه است، یا اگر با تاخیر مواجه می شوید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید سخت افزار است.

اگرچه دیده‌ایم که گوشی‌های میان‌رده به خوبی بازی را اجرا می‌کنند، گهگاه تاخیر یا لگ مشاهده شده است. اگر می خواهید در این بازی حرفه ایی شوید، به شدت توصیه می کنیم که آن را به یک گوشی پرچمدار ارتقا دهید. انجام این کار به احتمال زیاد 90 درصد از مشکل لگ وتاخیر مواجه شده در بازی را کاهش می‌دهد.

اگر یک گیمر معمولی هستید و سرمایه گذاری برای یک دستگاه ارتقا یافته بی معنی است، پس می خواهید مطمئن شوید که گوشی شما حداقل سیستم مورد نیاز را برآورده می کند (جزئیات را در بالا بررسی کنید).

2. اتصال به اینترنت کند یا ضعیف

با توجه به اینکه توانستید بازی را نصب کنید، مورد بعدی که می خواهید بررسی کنید داده های تلفن همراه یا اتصال وای فای شما است. به دلیل ماهیت این اتصالات، عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است باعث مشکلات اتصال به اینترنت در دستگاه شما شود. اتصال آهسته اینترنت می تواند منجر به مشکل تاخیر کالاف دیوتی موبایل شود زیرا ممکن است دستگاه به موقع داده ها را برای حفظ یک اتصال روان دریافت نکند. همین اتفاق می‌افتد اگر اتصال شما مدام قطع شود. به طور خلاصه، اگر اینترنت ضعیف و کندی داشته باشید به طور حتم مشکل تاخیر یا لگ را خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا