سلامت و دانشکسب و کار ویژه

چه کرمی برای آرایش صورت خوب است؟

کرم پودر خالص؟

کرم پودر یکی از اجزای مهم آرایش برای ایجاد پوستی صاف و یکدست است. با ما همراه باشید تا بهترین آرایشگاه در سعادت آباد  را به شما معرفی کنیم.

کرم پودر عیوب صورت را از بین می برد و زیبایی خاصی به صورت می بخشد. به طور طبیعی برخی از خانم ها ترجیح می دهند از کرم پودر در کنار سایر لوازم آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکس کننده، مرطوب کننده یا کرم پودر فشرده (پنکیک) استفاده کنند.

در این مطلب می خواهیم بهترین کرم پودر را از نظر اقتصادی و در بین شما عزیزان بگوییم. البته این کرم ها برای دوستداران گران ترین و منحصر به فرد ترین ها، انواع شناخته شده و باکیفیت را نیز شامل می شوند.

استفاده از کرم پودر در طراحی

استفاده از کرم پودر در آرایش

پیشنهاد نویسنده: انتخاب کرم پودر برای اولین بار

کرم و پودرهای مقرون به صرفه با قیمت مناسب

در بین کرم پودرهای لوکس و نام های معروف، کرم پودرهایی وجود دارند که صرف نظر از نوع آنها در زمره کرم پودرهای مقرون به صرفه قرار می گیرند. در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

1- پودر لورآل

L’Oreal یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین برندها در صنعت لوازم آرایشی است. این برند از شهرت و محبوبیت خاصی در این زمینه در سراسر جهان برخوردار است. لورآل محصولی از کشور فرانسه است و محصولات آن بر اساس تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایشات شیمیایی فراوان است.

کرم پودرهای لورال در انواع و اندازه های مختلف تولید می شوند. محصولات این برند دارای ویژگی هایی چون ماندگاری بالا، پوشانندگی بالا، رنگ های مات، بافت سبک و لطیف برای انواع پوست و ارائه کرم پودرهای بدون چربی با مصارف متنوع می باشد.

قیمت کرم پودر لورال اگرچه بسیار بالاست اما مناسب و گران است.

کرم پودر لورآل یکی از بهترین کرم پودرها با قیمت مناسب است که دارای ترکیب رنگ های متنوعی نیز می باشد.

2- کرم پودر نارس

نارس یکی از بهترین کرم پودرهای برند آرایشی است. این برند محصولات بسیار خوبی برای پوست های خشک دارد، پوشش کرم پودرها بسیار مناسب است. همچنین دارای خواص مرطوب کنندگی عالی است. نارها مخصوصاً در فصول سرد که پوست شما حساس تر و خشک می شود مناسب است.

نکته نویسنده: بهترین پودر برای پوست های چرب چیست؟

کرم پودرهای نورس با وجود SPF با قیمت مناسب عرضه می شوند. این کرم پودرها فرمول خاصی دارند و ماندگاری بالایی دارند.

کرم پودر نارس تا 16 ساعت ماندگاری دارد. از معایب آن می توان به سنگینی بافت کرم روی پوست اشاره کرد.

3- کرم پودر MAC

محصولات مک برندهای معروفی هستند. این برند در کشور کانادا تولید می شود و در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت بیشتر محصولات مک در بین خانم ها، طراحی و بسته بندی شیک و مدرن به کار رفته در محصولات مک است.

از دیگر مزایا و ویژگی های این محصول می توان به پوشش عالی و SPF و ماندگاری آن تا 8 ساعت اشاره کرد. البته کرم پودرهای MAC خیلی سریع پوست را می پوشانند و رنگدانه های رنگی آن ها از مواد طبیعی و گیاهی تهیه می شود.

کرم پودر MAC استودیو فیکس SPF15 یکی از مدل های این برند معروف است که دارای سایه های متنوع می باشد. شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

مشکلات MAC

کرم پودر متوسط

در زیر سه کرم پودر را معرفی می کنیم که از نظر کیفیت و قیمت بسیار خوب هستند. کرم پودرهای ذکر شده در این قسمت به کرم پودرهای متوسط ​​معروف هستند.

1- پودر ipara Lancom

کرم پودر لانکوم دارای پوشش دهی عالی و بافت سبکی است که پوست را سنگین نمی کند.

یکی دیگر از مزایای کرم پودرهای لانکوم این است که برای انواع پوست مناسب بوده و پوشش یکنواختی دارند.

کرم پودرهای لانکوم دارای مقیاس طلایی بوده و با رطوبت شدید به مدت 18 ساعت روی پوست می مانند.

کرم پودر لانکوم پاریس

کرم هرس لانکوم پاریس

کرم هرس Tenga Lancome.

2- کرم دبورا در پو

برند دبورا با قدمتی بیش از 50 سال ساخت ایتالیا. با نوآوری و خلاقیتی که در محصولاتش به کار رفته است، این برند بسیار محبوب است و جای پای خود را در بازار لوازم آرایشی اروپا باز کرده است.

کرم پودر دبورا که معمولا در 15 میلی لیتر موجود است، پوشش دهنده، مات کننده و مرطوب کننده عالی است. و مناسب پوست های مختلط و مختلط

دبورا-پودرکریم

کرم پودر دبورا

خرید کرم پودر 24 ساعته دبورا

3- کرم پودر همیشه درست کنید

این برند نیز یکی از برندهای نسبتا گران قیمت در محصولات آرایشی و بهداشتی است. کرم پودرهای آن در رنگ های محدود تولید می شوند اما پوشانندگی خوبی دارند. کرم پودرهای این برند بیشتر برای پوست های چرب مناسب است.

دارای پوشش متوسط ​​و طولانی مدت هستند، با پوشش مناسب کیفیت را برای پوست شما به ارمغان می آورند و در نتیجه برای عکاسی ایده آل هستند.

برند Make Up For Ever محصولی آمریکایی است و کرم پودر آن بین 40 تا 50 دلار قیمت دارد.

4- کرم پودر آرت دکو

برند آرت دکو آرت دکو در آلمان ایجاد شد که 30 سال پیش شروع به کار کرد و از شهرت بی نظیری در بین جواهرات برخوردار است، در سال 2014 به عنوان بهترین برند جواهرات آلمان شناخته شد.

مواد اولیه کرم پودرهای آرت دکو از ترکیبات مناسب و غنی تشکیل شده است که حاوی عصاره های گیاهی و مواد معدنی نیز می باشد. کرم پودرهای این برند علاوه بر اینکه پوست را خسته نمی کند، احساس شادابی و طراوت را نیز در پوست ایجاد می کند.

کرم پودرهای این برند بین 30-40 دلار قیمت دارند.

همچنین می توانید از صفحات کرم پودر شان و کرم پودر فلورمار دیدن کنید. این برندها انواع مختلفی از فونداسیون های کرم را ارائه می دهند که می توانید در مورد آنها مطالعه کنید.

کرم پودر معروف سو ماژور

کرم پودرهای پرچمدار علاوه بر کیفیت بسیار بالا، برای تهیه خود باید هزینه نسبتا بالایی نیز بپردازند. برخی از آنها به شرح زیر است. البته نگران قیمت این برندها نباشید زیرا کیفیت بالای این برندها تضمین شده است.

1- کرم پودر استی لودر

استی لودر یکی از برندهایی است که هرگز با سایر لوازم آرایشی ترکیب نشده است و از ابتدای تاسیس این برند تا به امروز این برند با نمونه ای خوب بهترین کرم پودر دنیا را تولید کرده است.

تولید کنندگان لوازم آرایشی علاقه چندانی به استی لودر ندارند، زیرا کرم های استی لادر بیشتر برای آرایش روزمره ساخته می شوند. قدرت بسیار بالای این کرم پودر در کنار محافظت عالی آن را به یک طرفدار خاص تبدیل کرده است.

فرمول لباس دوبل استی لادر یکی از بهترین و معروف ترین فرمول های زیرسازی در جهان است.

Estee Lauder Double Wear SPF10 Trab Krema

زیرسازی پودری استی لادر Double Wear SPF10

2- کرم پودر کلینیکا

برند کلینیک محصولی آمریکایی و یکی از معروف ترین برندهایی است که از سال 1968 خط تولید لوازم آرایشی خود را در آمریکا راه اندازی کرده است. تولید محصولات آرایشی زنانه و مردانه توسط کلینیک دلیل محبوبیت این برند شده است.

برند کلینیک در حال حاضر از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است و در صنعت آرایشی و بهداشتی درجه یک محسوب می شود، شما می توانید با بهترین فونداسیون ها و پودرهای کلینیک به پوششی زیبا و بسیار طبیعی دست پیدا کنید.

کرم پودر کلینیک مرطوب کننده، نرم کننده پوست و ماندگاری طولانی است.

کرم پودرهای کلینیک از 70 تا 90 دلار متغیر است.

کرم پودر سوپربالانسد کلینیک یکی از محصولات بسیار خوب آرایشگاه است.

کرم پودر Clinique Superbalanced

کرم پودر سوپربالانس کلینیک

3- کرم پودر دیور

برند دیور برندی شناخته شده در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است و در کشور فرانسه تولید می شود. دیور بیشتر به خاطر عطرها و محصولات ادکلن خود شناخته شده است، اما در سایر زمینه های آرایشی نیز محصولات قابل توجهی دارد.

پودر کرم دیور پوست را مرطوب می کند و به پوست اجازه می دهد پس از استفاده به راحتی نفس بکشد و یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. کرم پودر دیور پوششی بسیار طبیعی با تضاد رنگی عالی دارد. این کرم پودر برای پوشش پوست بسیار مناسب است و پوششی شفاف دارد. قیمت کرم پودر دیور بین 50 تا 70 دلار است.

کرم پودر Dior’s Forever SPF35 یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات این برند است که در فروشگاه اینترنتی MoTonRo موجود است.

دکمه بازگشت به بالا