عمومی

روابط عمومی ها خاکریز اول مبارزه با توطئه ها و سیاه نمایی های دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری های آنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه اجرایی کرمان از زحمات و خدمات کارکنان روابط عمومی به ویژه روابط عمومی استان قدردانی کرد و گفت: به روابط عمومی اعتقاد دارم زیرا روابط عمومی با توضیحات خدمات ارزنده ای که در نهادها و سازمان ها انجام می شود زمینه را برای امیدواری بیشتر مردم فراهم می کند و این وظیفه ای بسیار مهم و مقدس است.

وی وفاداری را یکی از اولویت های کار روابط عمومی برشمرد و تصریح کرد: روابط عمومی باید به دور از اغراق و کم بیان، حقایق را بین افراد روشن کند.

نماینده عالی دادگستری استان کرمان از مرحوم سید محمود دعایی به عنوان نویسنده، هنرمند و اصحاب رسانه و با تسلیت درگذشت و درگذشت وی در سانحه قطار مشهد- یزد، ادامه داد: روابط عمومی نقش اصلی را در تشکیلات و سازمان ایفا می کند. بازی و تلاش نهادهای اداری دولت در این زمینه ستودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی گفت: دشمن در صدد سیاه نمایی است تا دستگاه اجرایی نظام را ناکارآمد کند و روابط عمومی ها می توانند با تبیین و اطلاع رسانی اقدامات خود با این توطئه مقابله کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم بسیار بسیار ارزشمند است، گفت: جهاد تبیان که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید ویژه ای داشته اند با توجه به شرایط فعلی باید با روابط عمومی محقق شود. موقعیت حساس.” .

رئیس دیوان عالی استان کرمان شناخت ظرفیت هر منطقه را از دیگر وظایف روابط عمومی برشمرد و اظهار داشت: استان کرمان دارای ظرفیت های فراوانی است و روابط عمومی می تواند این ظرفیت مهم و ارزشمند استان کرمان را به عموم مردم معرفی کند. . جامعه تا سرمایه رهگذران از سراسر کشور برای سرمایه گذاری و تهیه زمین برای شکوفایی استعدادهای استانی به استان بیایند.

باید توجه داشت؛ در این نشست طی افتتاحیه کتاب «چراغ روشن روابط – جلد 1» از چند تن از پیشکسوتان، مدیران و فعالان روابط عمومی استان کرمان تجلیل شد.

48

دکمه بازگشت به بالا