عمومیکسب و کار ویژه

هر آنچه که باید درباره جزیره قشم بدانید

جزیره قشم از مقاصد گردشگری جنوب ایران است که در استان هرمزگان و تنگه هرمز قرار دارد. تور قشم از جمله محبوب‌ترین تورهای داخلی ایران است و به خاطر جاذبه های گردشگری قشم که تنوع زیادی دارند، این جزیره به یکی از قطب‌های گردشگری جنوب ایران بدل شده است. در مقایسه با جزیره‌هایی که در خلیج فارس قرار دارند، قشم بزرگترین جزیره بشمار می­رود و بیشترین سواحل را دارد. به خاطر بی‌نظیر بودن و خاص بودن جاذبه های گردشگری قشم، این جزیره به مقصد عجایب هفتگانه نیز مشهور شده است.

ضمنا بیشتر افراد به دنبال یک آژانس مسافرتی معتبر می­گردند که با تهیه تور ارزان قیمت مورد نظرشان سفری راحت و به یادماندنی را تجربه کنند. از این رو آژانس مسافرتی نامی گشت با بررسی علایق شما مسافران ایرانی در خصوص مقاصد محبوب داخلی همچون جزیره قشم، تورهای هیجان­انگیز و مختلف به این جزیره جذاب ارائه کرده تا شما علاقه­مندان بتوانید با خیالی راحت از میان متنوع­ترین تورهای قشم عازم سفری آرامش­بخش و جذاب شوید. ضمنا پکیج­های مسافرتی زیادی در این مجموعه برای رزرو تور قشم نامی گشت وجود دارد که عبارت ‌اند از: تور هوایی قشم، تور زمینی قشم، تورهای قشم با استفاده از اتومبیل شخص یا قطار و اتوبوس.

همچنین خدمات پکیج تور قشم این آژانس گردشگری بسته به نوع تور انتخابی شما کاملا متفاوت می باشد! بنابراین حتما قبل از رزرو تور با کارشناسان مربوطه این مجموعه مسافرتی موفق راجع به خدمات تور سوال کنید و با اطلاع کامل اقدام به رزرو تور قشم خود کنید. اما بطور کلی با توجه به پکیج مسافرتی که رزرو کرده اید معمولا خدمات زیر به شما ارائه می شود: بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل انتخابی، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت­شهری، تخفیفات گردشگری و در نهایت نکته حائز اهمیت این است که خدمات تور قشم نامی گشت شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، همچنین در صورتیکه در تور داخلی ذکر شده باشد صبحانه، ناهار و شام نیز بشما ارائه می­شود و ضمنا بطور معمول تورها برنامه گشت­شهری هم دارند که قبل از خرید تور می­توانید به این مورد نیز توجه کنید.

در ادامه تور قشم از تهران به دلیل تعداد زیاد برگزاری از مبدا تهران یکی از ارزان­ترین و اقتصادی­‌ترین تورهای داخلی به این جزیره برای تجربه سفری عالی است. ایرلاین ­هایی نظیر ایران ایر، آسمان، قشم ایر، آتا و… شرایط پرواز تور قشم از تهران و شهرستان­ها را مهیا کرده اند و همچنین در روز پروازهای تهران – قشم حدودا نزدیک به 20 تا هستند که به همین علت امکان برگزاری تورهای لحظه آخری قشم از تهران را به نسبت دیگر شهرها به مراتب بیشتر است. مدت پرواز مستقیم تهران – قشم حدود 1 ساعت و 40 دقیقه هست که مسافرین در این پرواز مسافت 600 کیلومتری را طی می ‌کنید.

ضمنا مهم است بدانید که امکان دارد این مدت زمان پرواز در شرایط آب و هوایی متفاوت افزایش یا کاهش پیدا کند. در ادامه تور قشم ارزان و تور قشم لحظه­آخری تنها از برخی شهرهای کشورمان از جمله تور قشم از مشهد، از اصفهان، از شیراز، از تهران، از تبریز و… برگزار می‌ شود. همچنین شما می توانید آفر تور قشم ارزان قیمت را از اصفهان، از شیراز، از مشهد و از تهران را از آژانس هواپیمایی نامی گشت خریداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا