عمومی

همدان از استان‌های پرافتخار در ورزش های بیماران خاص و پیونداعضا است

حقیقی: همدان یکی از استان های پرافتخار در ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان یکی از استان هایی است که در کسب مدال های بین المللی برای ورزشکاران پیوندی و بیماران خاص مفتخر است.

به گزارش خبرنگار دکترنامه از همدان، علی حقیقی در دیدار با اعضای تیم ملی بیماران خاص استان اظهار داشت: همدان یکی از استان های پرافتخار در کسب مدال های بین المللی ورزشکاران پیوندی و تیم ملی همدان است. در سالهای اخیر همواره موفق به کسب مدال در مسابقات بین المللی و قاره ای شده و در این رشته یکی از استان های فعال کشور می باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در رشته دارت و تنیس روی میز قهرمان جهان داریم که با حمایت های صورت گرفته این روند ادامه خواهد داشت.

علی حقیقی با بیان اینکه ملاک ما قهرمان نشدن در این رشته است، اظهار داشت: توقع نداریم در این رشته و رشته های مربوطه قهرمان شویم اما وقتی فردی به دلیل شرایط خاصش در این رشته قهرمان شود ارزشش دو چندان می شود.

وی در خصوص جذب قهرمانان پیوند اعضا در هیات اجرایی گفت: متاسفانه هیچ قانون و مصوبه ای در این زمینه نداریم و امیدواریم در این زمینه اقدام ارزنده ای از سوی مسئولان انجام شود.

5e0354e3-b153-48e2-a9b0-900173cd33d6

دبیر نمایندگی ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان نیز در این مراسم گفت: 6 ورزشکار مستعد استان به اردوی انتخابی تیم ملی تنیس بر سر میز پیوند اعضاء دولتی دعوت شدند.

وی گفت: اردوی انتخابی تیم های ملی دو و میدانی و تنیس روی میز برای حضور در مسابقات جهانی استرالیا به میزبانی کردستان برگزار می شود.

حبیبی بیان کرد: بهاره بیگی، الهام محمدی تشیر، معصومه برجی، سامیه کریمی، محیا حق نظری و مجید شاهسوند از همدان از جمله دعوت شدگان به این اردو بودند.

وی خاطرنشان می کند: همچنین معصومه برجی از همدان به اردوی انتخابی تیم ملی دو و میدانی کشور دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی پیوند عضو فروردین سال آینده در شهر پرت استرالیا برگزار می شود و دوست داریم میزبانی اردوی تیم ملی در همدان باشیم.

در ادامه این جلسه ورزشکاران و قهرمانان در سطح استان به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

علیرضا صفی زاده

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا