سلامت و دانش

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گلستان/ پایش واکسیناسیون کارمندان در سامانه امید

دکترنامه/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به عدم مراجعه 25 تا 30 هزار خانوار برای واکسن کرونا، گفت: اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در استان ضروری است.

دکتر علی محمد زنگنه عصر امروز در جلسه مرکز پیشگیری و کنترل کرونا استان، با اشاره به اینکه همه ما باید در جدی گرفتن این بیماری نقش داشته باشیم و به بهانه کاهش مرگ و میر از آن غافل نشویم، گفت: ما باید این بیماری را جدی بگیریم. باید سعی در اطلاع‌رسانی و اطلاع‌رسانی در مورد سویه‌های جدید این بیماری و خطر سرایت آن در خانه به خانه باشد نه مرکز به مرکز.

وی با بیان اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی باید در برگزاری مسابقات ورزشی به شدت رعایت شود، افزود: رعایت نظم و فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از راه بندان و همراه داشتن کارت واکسیناسیون در روند برگزاری مسابقات ضروری است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تاکنون حدود 25 تا 30 هزار خانوار گلستانی واجد شرایط برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، گفت: درخواست ما از همکاران عزیز این است که برای نوبت دوم و تذکر به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند. .

زنگنه بر لزوم ایجاد امنیت عمومی در برابر شیوع احتمالی آمیکرون تاکید کرد و گفت: شرکت مخابرات استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی امکان ارسال پیامک رایگان را برای واجدین شرایط دریافت دوز دوم و سوم فراهم می کند. که بتوانیم اطلاعات جامعی در این زمینه ارائه دهیم.

وی نظارت بر کارکنان ادارات و آژانس ها از طریق سامانه امید را ضروری ارزیابی کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی دستگاه اجرایی باید بر اجرای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان نظارت لازم را انجام دهند.

استاندار گلستان بر قدردانی از فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران عزیز که همکاری بسیار خوبی با دولت در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های عروق بیماری کرونا قلب داشته اند، تاکید کرد و افزود: باید از سایر فعالان حوزه واکنش نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا