سلامت و دانش

شناسایی بیشترین موارد ابتلا به کرونا در هند طی یک روز

مقامات هند بیشترین موارد Covid-19 را در یک روز شناسایی کرده اند.

به گزارش دکترنامه ، به گفته مقامات هندی ، امروز (پنجشنبه) 314 هزار و 835 مورد ویروس کرونا در کشور شناسایی شده است که بالاترین رقم ثبت شده در جهان در یک روز است.

افزایش شدید موارد Covid-19 و موج دوم بیماری در هند این نگرانی را ایجاد کرده است که ممکن است سیستم بهداشتی قادر به کنترل تعداد زیادی از بیماران نباشد.

بیمارستان های شمال و غرب هند از جمله دهلی نو ، پایتخت هند اعلام کرده اند که برای نجات جان 19 بیمار ، اکسیژن آنها تمام می شود.

به گفته مقامات محلی در دهلی ، بیش از دو سوم بیمارستان های این شهر تختخالی خالی برای پذیرش بیماران ندارند و پزشکان به بیماران توصیه می کنند در خانه بمانند.

تصاویر پخش شده از تلویزیون هند نشان می داد افرادی که مقابل مرکز پر کردن اکسیژن ایستاده اند سیلندرهای اکسیژن خالی را برای نجات جان بیمارانشان در بیمارستان در دست دارند.

به گزارش رویترز ، یک برنامه واکسیناسیون ویروس کرونا در هند آغاز شده است ، اما تعدادی از ساکنان این کشور واکسینه شده اند. مقامات هندی می گویند واکسن کرونا در ماه مه در دسترس همه افراد بالای 18 سال قرار خواهد گرفت اما کارشناسان می گویند این کشور واکسن کافی برای تزریق 600 میلیون فرد واجد شرایط ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا