سلامت و دانش

به‌زودی دومین واکسن کرونا در انگلستان تصویب می‌شود

دکترنامه / خراسان رضوی پیش بینی می شود واکسن آکسفورد قبل از پایان سال تصویب شود و دومین واکسن Covid-19 انگلیس باشد.

به گزارش نیوز ، اعتقاد بر این است که این واکسن در تاریخ 28 یا 29 دسامبر تأیید شده است.

انگلیس 100 میلیون دوز واکسن آکسفورد را سفارش داده است که 4 میلیون آن بلافاصله در دسترس است. بر خلاف واکسن Pfizer ، واکسن آکسفورد نیازی به نگهداری در دمای انجماد ندارد ، بنابراین عملی است.

این خبر در حالی منتشر می شود که سومین برنامه خانه به خانه انگلیس در پی افزایش هفته گذشته عفونت ها رخ داده است و دانشمندان می گویند با نزدیک شدن به کریسمس اوضاع بدتر خواهد شد.

شایان ذکر است که بوریس جانسون با وزرا دیدار و درباره محدودیت های شدیدتر و تغییرات در قانون فعلی بحث و گفتگو کرد.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سویه جدید Covid-19 به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود ، به همین دلیل شیوع آن در جنوب شرقی انگلیس از سایر نقاط بیشتر است.

میلیون ها نفر از آسیب پذیرترین افراد انگلیس در ماه مارس علیه ویروس واکسینه می شوند که این می تواند به معنی کاهش قوانین و محدودیت های اجتماعی تا بهار آینده باشد.

طبق گزارش تلگراف ، استادیوم فوتبال و سایر اماکن مهم در هفته اول ژانویه برای واکسیناسیون گسترده بازگشایی می شوند ، که در تاریخ انگلیس بی سابقه است.

پیش بینی می شود تا پایان این هفته 500000 نفر واکسن Pfizer را دریافت کنند و انگلیس اولین کشور در جهان است که این واکسن را دریافت می کند.

هفته آینده ، بیش از 200000 نفر هر روز واکسینه می شوند ، بیش از یک میلیون دوز قبل از کریسمس. پس از تأیید واکسن آکسفورد و افتتاح مراکز عرضه بیشتر واکسن ، هر هفته چندین میلیون نفر واکسینه می شوند که منجر به واکسیناسیون آسیب پذیرترین 20 میلیون نفر تا مارس می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا