عمومی

حکم تخلیه دو مدرسه در مشهد متوقف شد

دکترنامه/ خراسان رضوی صبح امروز تصاویری از تخلیه دو مدرسه استیجاری با حکم قضایی در مشهد منتشر شد اما به گفته مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی حکم تخلیه متوقف شده و تصمیم نهایی فردا صادر می شود.

حسین محمدزاده، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت وگو با دکترنامه، اظهار کرد: دو باب مدرسه پیام انقلاب و اشکذری در بلوار امامت و چهارراه میلاد قرار دارند و آموزش و پرورش در حال مذاکره با مالکان بوده است. برای حدود یک سال. . به نظر می رسد صاحبان این دو مدرسه قصد تخلیه و تخریب این مدارس را دارند و اموال آنها را می خواهند.

وی با اشاره به اینکه مدارس پیام انقلاب و اشکذری هر کدام 350 دانش آموز در مقطع ابتدایی و متوسطه دارند، افزود: امروز مالکان قصد تخلیه این دو مدرسه را دارند که امیدواریم در این مدت کوتاه بتوانیم مالکان را قانع کنیم و بیایم. با آنها توافق شود تا این مدرسه 50 ساله بتواند به فعالیت های آموزشی خود ادامه دهد.

همچنین علیرغم اینکه چندین رسانه خبری مبنی بر فرصت تحصیلی 18 ماهه برای خرید این دو مدرسه منتشر کرده اند و گفته می شود آموزش و پرورش استان یک سال و نیم فرصت دارد تا هزینه خرید این مدارس را تامین کند، اما رئیس اداره کل روابط آموزش و پرورش خراسان رضوی وی با تکذیب این موضوع گفت: این شایعات صحت ندارد و ما حدود یک سال است که تلاش می کنیم این دو مدرسه را حفظ کنیم و مدام با مالکان صحبت می کنیم و به آنها اطمینان می دهیم و آموزش و پرورش توان خرید این دو مدرسه را ندارد. ، اما در تلاش برای حفظ آنها است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا