عمومی

ترامپ مدعی مقابله با وضعیت وخیم کرونا در آمریکا شد/ممنوعیت مهمانی‌های خصوصی 25 نفره در آلمان

براساس آمارهای رسمی منتشر شده در وب سایت WorldMeters ، تاکنون 24 میلیون 651 هزار 278 نفر به ویروس تاج آلوده شده اند و 836 هزار و 57 نفر نیز جان باخته اند. همچنین 17 میلیون و 107 هزار و 575 نفر افزایش یافته است. ایالات متحده همچنان از نظر تعداد مبتلایان به ویروس به عنوان رهبر جهان است.

در برزیل 3 میلیون 764 هزار و 493 نفر مبتلا به تاج تشخیص داده شده اند و این کشور در رتبه دوم جهان قرار دارد. هند با 3.392.295 نفر در مکان سوم ، روسیه با 980405 نفر در مکان چهارم و پرو با 621.997 نفر در مکان پنجم با بالاترین میزان آلودگی در جهان قرار دارند.

10 کشور برتر جهان بر اساس تعداد افراد مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب

با افزایش دولت ها شیوع بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در کشورهای خود ، دولت های مختلف سعی می کنند با اقدامات پیشگیرانه تر از شیوع بیشتر جلوگیری کنند.


بیشتر بخوانید:

بی دقتی ترامپ 9000 دانش آموز آمریکایی را تحت تأثیر قرار می دهد


ادعای ترامپ خوش بینانه است!

شیوع کروناویروس گسترده در شش ماه گذشته باعث کشته شدن بیش از 180،000 آمریکایی شد ، در حالی که رئیس جمهور دونالد ترامپ شب گذشته (پنجشنبه) برای هزاران نفر که در خلاف مقررات بهداشت جمع شده بودند بدون ماسک بود. ادعای موفقیت دولت وی در مبارزه با بیماری Covid-19.

دونالد ترامپ

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ

مارگارت کیمبرلی ، نویسنده آمریکایی و فعال حقوق سیاه پوستان گفت: “ترامپ برای ریاست جمهوری نامزد نمی شود.” او فردی بیمار و پر از نفرت و تعصب است که نیاز به مراقبت و مشاوره دارد.

موجی از نارضایتی از برخورد دولت ترامپ با شیوع ویروس کرونا وجود دارد زیرا ایالات متحده بدترین کشور برای مقابله با ویروس است.

اقدام سختگیرانه در اروپا

در اروپا ، کشورها نسبت به ترس از موج دوم شیوع کروناویروس اقدامات سختگیرانه تری انجام داده اند. ددر فرانسه و در سراسر پاریس ، پایتخت این کشور ، پوشیدن ماسک در بین مردم اجباری شده است.

جهان تاج

شیوع روز افزون کرونا در پاریس

نخست وزیر فرانسه ژان کاستز گفته است که دولت وی باید سریعاً برای جلوگیری از موج دوم ویروس های کرونا در کشور اقدام کند.

در آلمان با افزایش روزافزون کورو ویروس ، تعداد افرادی که در مهمانی های خصوصی شرکت می کنند به حداکثر 25 نفر کاهش یافته و ممنوعیت تجمعات بزرگ تا پایان سال افزایش یافته است.

محدودیت ها در آلمان به دلیل ممنوعیت تظاهرات مهم در آلمان تا دو ماه تمدید می شود.

در همین حال ، دولت آلمان برای افرادی که نقاب ندارند ، 50 یورو جریمه در نظر گرفته است.

وزیر بهداشت روسیه گفت که سه واکسن دیگر در حال ثبت است. این واکسن ها نتیجه تحقیقات داخلی و خارجی است که البته در روسیه تولید می شود.

شیوع تاج در ترکیه

فخرالدین کوکا ، وزیر بهداشت ترکیه گفت: “در 24 ساعت گذشته ، 26 نفر بر اثر بیماری کرونو ویروس جان باخته اند و از 106 هزار و 111 آزمایش انجام شده ، هزار و 491 مورد جدید مشخص شده است.”

بنابراین تعداد مرگ های ناشی از تاج به 6209 نفر و تعداد قربانیان به 240794 نفر افزایش یافت.

روند رو به رشد کرونا در هند و کره جنوبی

هند گزارش داد بیش از 75000 مورد جدید از کرونا ویروس در یک روز ، بالاترین میزان در این کشور از زمان شیوع این بیماری است.

در حال حاضر هند بیشتر از هر کشور دیگر در هر روز موارد جدید دارد.

روزانه تعداد کشته ها در این کشور پرجمعیت از هزار نفر فراتر رفته است. تعداد قربانیان Covid-19 در هند به بیش از 60،000 رسیده است.

کره جنوبی که موفق به مهار اولین موج ویروس کرونا شد ، در مدت زمان تقریباً شش ماه بیشترین ویروس کرونا را در یک روز ثبت کرد.

441 پرونده جدید در یک روز در کشور ثبت شده است. بیشتر موارد در سئول ، پایتخت گزارش شده است.

انتهای پیام / 4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا