سلامت و دانش

بیش از ۲۰ هزار قربانی کرونا در آسایشگاه‌های انگلیس

براساس داده های رسمی رویترز ، از زمان شیوع تاج ویروس حداقل 20،000 نفر در آسایشگاه های انگلیس و ولز جان خود را از دست داده اند.

طبق اعلام دفتر آمار ملی (ONS) ، در هشت هفته تا اول ماه مه ، 37.627 نفر در خانه های سالمندان و مراکز مراقبت در انگلیس و ولز جان باختند.

رویترز با مقایسه میانگین مرگ و میر هفتگی در این مراکز طی مدت مشابه در طی پنج سال گذشته ، رویترز تخمین می زند که میزان مرگ و میر بالاتر از حد در انگلیس و ولز بیش از 19.900 در سال جاری بوده است.

این روش مقایسه ای بهترین روش برای تخمین تأثیر بیماری گسترش در افزایش مرگ و میر است.

این ارقام پس از گزارش هفته گذشته رویترز منتشر شد که تخمین زده می شود حداقل 12700 کشته داشته باشد.

این آمار تعداد بالای مرگ و میرها را در مراکز مراقبت اسکاتلند و همچنین تعداد افرادی که به بیمارستان منتقل شده اند و در آنجا فوت کرده اند ، در نظر نمی گیرد.

منتقدان قربانیان ویروس تاج در انگلستان از 40،000 نفر ، بیشترین تعداد قربانیان این ویروس در اروپا پیشی گرفته است. آمار انگلیس ، ولز ، اسکاتلند و ایرلند شمالی در این آمار گنجانده شده است.

آمار منتشر شده توسط دفتر آمار ملی انگلیس و ولز میزان مرگ و میر را در 3 ماه مه 38389 اعلام کرده است.

از آن زمان براساس آخرین داده های روزانه ، حداقل 2،251 نفر در بیمارستان های بریتانیا به دلیل بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده اند و در روز سه شنبه تعداد کل مرگ و میرها به بیش از 40 هزار نفر رسیده است.

این آمار نشان می دهد که انگلیس یکی از بالاترین قربانیان کرونا ویروس در جهان را دارد. این آمار باعث افزایش فشار بر نخست وزیر انگلیس شده است.

این داده ها یک روز پس از آن صورت گرفت كه جانسون در حالی كه به مردم توصیه می كرد از ماسك خانگی استفاده كنند ، نقشه مرحله ای برای بازگشایی دوباره انگلیس را اعلام كرد.

به نقل از رویترز ، رهبران اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی به مردم خود گفتند که توصیه ها و برنامه های جانسون فقط برای مردم انگلیس است و مردم این کشورها باید در خانه های خود بمانند و به قرنطینه کردن خانه های خود ادامه دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا