عمومیکسب و کار ویژه

بهترین کلینیک برای کاشت مو و ابرو در سعادت آباد کدام است؟

در داشتن چهره ای زیبا، عوامل و فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار است. یکی از مهم ترین فاکتورها، داشتن ابروهای پر پشت و زیبا است. در برخی شرایط ممکن است همه افراد ابروهایی پر پشت و حتی با تارهایی ضخیم نداشته باشند. به همین دلیل این افراد از مداد ابرو، سایه ابرو و … استفاده می کنند. استفاده مداوم از این روش ها نه تنها تاثیری در زیبایی ندارد؛ بلکه در طولانی مدت باعث افزایش روند ریزش ابرو و کم پشت شدن آن می شود.

دلایل ریزش ابرو

یکی از مشکلات شایع که بیشتر در بین خانم ها و حتی در سنین پایین دیده می شود، ریزش ابرو است. در برخی شرایط ممکن است ریزش ابرو دلیل مشخص و خاصی نداشته باشد. به صورتی که فرد پس از مدتی توجه کند که حجم و تراکم ابروها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

به طور کلی طبق بررسی های انجام شده، مهم ترین دلیل ریزش مو افزایش سن است. اما در برخی مواقع شرایط دیگری هم در ریزش مو و کاهش حجم ابروها دخیل هستند. از جمله مهم ترین دلایل می توان موارد زیر را نام برد:

  • مصرف داروهای شیمی درمانی
  • عوامل ژنتیکی و ارثی
  • مصرف زیاد و مداوم از مداد ابرو چرب
  • اختلالات تیروئید
  • بیماری های قارچی
  • مصرف داروهای افسردگی
  • بیماری های مربوط به سیستم ایمنی
  • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی

حتما بخوانید : https://iranclinicgroup.com/

بهترین کلینیک کاشت ابرو در سعادت آباد

انتخاب کلینیک پوست و موی مناسب و با کیفیت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده و تاثیر گذار برای موفقیت در کاشت ابروی برای مراجعین خواهد بود. چرا که در برخی از کلینیک ها صرفا با روش های معمولی اقدام به کاشت ابرو می کنند که ممکن است کیفیت کافی و مورد نظر را برای فرد نداشته باشد.

حال این سوال پیش می‌آید که بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کجاست؟در کلینیک پوست و مو ایران با توجه به فرم چهره فرد، و تناسب صورت او مدل ابروی مورد نظر طراحی شده و سپس مشاوره های لازم انجام می گردد تا کاشت ابرو در سعادت با بهترین کیفیت توسط پزشک متخصص آغاز شود.

کاشت ارزان قیمت ابرو

کاشت ابرو جزء زیبایی یک فرد به شمار می رودو همچنین متخصص کاشت به مهارت و تخصص بسیار بالایی باید آشنایی داشته باشد، زیرا یک عمل بسیار حساس می باشد و باید با دقت بالایی انجام شود.

تکنیکی که برای خواب ابروها، فرم دهی آن و همچنین ایجاد یک تاج زیبا برای ابروها نیاز است را هرکسی ندارد و این تکنینک ها تعیین کننده یک ابروی طبیعی و زیبا هستند که باید در انتخاب کلینیک معتبر و هم چنین متخصص کاشت و تکنسین ها دقت کافی را به کار گرفت.

در مورد هزینه هایی که بابت پیوند ابرو باید بپردازید باید گفت که معمولا با توجه به مقدار گرافت هایی که ابروهای شما نیاز دارد تا به فرم دلخواه شما برسد هزینه ها نیز متفاوت می باشد. با توجه به هزینه های بالایی که یک عمل کاشت ابرو برای کلینیک دارد هزینه کاشت ابرو را به طور معمول می توانتخمین زد و قیمت های دیگری که بسیار پایین و یا نجومی هستند، منطقی نبوده و خارج از عرف می باشند، چون ابرو جزء زیبایی یک چهره می باشد پس دنبال کاشت ارزان قیمت نباشید، چون یک اشتباه به دلیل ارزان قیمت بودن ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به شما وارد کند.

دکمه بازگشت به بالا