سلامت و دانش

انواع روش های کاشت مو و بهترین روش های کاشت مو چیست؟

اگر به دلیل وراثت یا هورمون دچار ریزش شدید مو شدید و چندین درمان ناموفق را تجربه کرده اید ، با ما همراه باشید.

ریزش مو بسته به نوع ریزش مو درمان های مختلفی دارد اما برخی از ریزش مو که منجر به طاسی منطقه می شود معمولاً به دلیل وراثت و ژنتیک است که راه حل درمانی ندارند و این باعث کاهش عزت نفس افراد می شود. و باعث ضعف در ظاهر آنها می شود ، اما پیشرفت علم باعث شده است تا افراد با استفاده از روش کاشت مو موهای طبیعی با رشد طبیعی و دوام دائمی داشته باشند.

کاشت مو روشی است که با استفاده از فولیکول های مو و کاشت آنها در مناطقی که مو ندارند ، باعث ترمیم مو می شود این روش نیازی به بیهوشی ندارد و برای درمان این روش باید یک مرکز تخصصی و حرفه ای کاشت مو را انتخاب کنید. درمان با کیفیت عالی و نتایج قابل پیش بینی است.

انواع روش کاشت مو

کاشت مو روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که در آن کلیه روش ها نیاز به جمع آوری فولیکول های مو و سپس پیوند مو بر روی لکه های بدون مو دارند ، اما در نوع برداشت و نوع پیوند متفاوت هستند و هر روش میزان برداشت آن است. نتایج متفاوتی دارد که نتایج متفاوتی برای آنها به همراه خواهد داشت ، بنابراین با توجه به تنوع روش های کاشت مو و نتایج متفاوت آنها ، توصیه می شود افراد بهترین روش را برای کاشت مو خود انتخاب کنند. درمان مناسب و نتایج درمانی عالی را در متن زیر به شما روشهای کاشت مو برای قفل b ارائه خواهیم داد. انتخاب بهترین روش کاشت مو برای درمان آسان تر برای افراد ، سپس با ما همراه باشید.

پیوند مو FUT بیشترین

کاشت مو FUT ، مانند تمام مراحل کاشت مو ، برای برداشتن فولیکول ها به بانک موی قوی احتیاج دارد و سپس موها با بی حسی موضعی برداشته می شود. این روش از یک نوار نازک (طول 20 تا 25 سانتی متر) استفاده می کند. برای رفع مو و به ضخامت 1 تا 2 سانتی متر) ، آنها از فولیکول های مو در پشت سر برداشته می شوند و سپس پوست سر از طریق بخیه ها بهبود می یابد و فولیکول ها از نوار جدا شده خارج می شوند و سپس با بی حسی موضعی روی نقاط بدون مو کاشته می شوند. آنها هستند

درمان کاشت مو با روش FUT بیشترین

با این روش ، ایمپلنت هایی با چگالی بالا نخواهیم دید و از آنجا که در جلوی سر طراحی نشده اند ، با نتایج طبیعی روبرو نخواهیم شد.به طور کلی ، نتایج درمانی در این روش غیرقابل پیش بینی است و 9 تا 12 ماه طول می کشد. در آنجا

مهمترین چیزی که در این روش اتفاق می افتد و باعث نارضایتی مردم از این روش می شود ، وجود خط اسکار در قسمت پشت سر است که باعث کاهش اعتماد به نفس و ضعف جسمی آنها می شود.

پیوند مو FIT بیشترین

برای کاشت مو با استفاده از تکنیک FIT ، با استفاده از سکته های مخصوص ، پیوند مورد نظر از پشت سر انتخاب شده و سپس با همان سکته مغزی در قسمت جلوی سر قرار می گیرد.با این روش می توان موها را خالی کرد. در زمینه رفع مو. یک منصفانه وجود دارد و متأسفانه به دلیل غیر اصولی بودن حذف ، شاهد تغییرات غیرمعمول در قسمت پشت سر هستیم. نکته بعدی با این روش این است که توانایی برداشتن مو محدود است که ممکن است به جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشد.

درمان کاشت مو FIT بیشترین

برای درمان این روش 9 تا 12 ماه طول می کشد و نتایج حاصل از درمان غیرقابل پیش بینی است و تراکم رشد موهای این روش به دلیل کم بودن میزان برداشت فولیکول کم است و پیوند مو ممکن است غیر طبیعی باشد. در نتیجه ، به دلیل خطر بالای نتایج درمانی ، پیوند مو FIT توصیه نمی شود و افراد را راضی نمی کند.

کاشت مو از SAFER بیشترین

کاشت مو زعفران روشی کاملاً خودکار برای کاشت مو است. دستگاه SAFER ابزاری الکتروپنوماتیک است که برای استخراج فولیکول های مو از طریق مکش و کاشت مو استفاده می شود ، اگر بخواهیم این روش را برای شما توضیح دهیم. لازم به ذکر است که این روش درمانی مشابه روش کاشت مو FIT دارد ، به جز اینکه دستگاه این روش رمزگذاری شده است. اصلاح مو در نتیجه این روش نیز غیرقابل پیش بینی است.

کاشت مو به روش BHT بیشترین بیشترین

این روش کاشت مو فقط ریزش موهای بسیار ضعیف را پوشش می دهد و برای این منظور می توان موهای بدن را از بدن خارج کرد ، اما فقط برای ریزش مو ضعیف استفاده می شود ، زیرا نتایج این روش بسیار ضعیف است و در گذشته فقط استفاده می شد پیوند موی صورت صورت می گیرد و این روش امروزه استفاده نمی شود.

کلینیک رنسانس سوپر ایمپلنت

کلینیک Super Renaissance جدیدترین روش کاشت مو است که مهمترین آن رفع نقص این روش های کاشت مو است و یک روش جامع و کاربردی پدید آمده است. زخم لازم نیست ، برداشتن مو در این روش به صورت سکته مغزی انجام نمی شود ، بنابراین خالی و نتیجه بد از کاشت مو نیست.

درمان پیوند فوق العاده مو

کاشت مو فوق العاده تنها روش کاشت مو است که بطور طبیعی رشد موهای متراکم و بدون هیچگونه نقص ایجاد می کند و باعث رضایت همه مراجعین در سراسر جهان شده است و روشی که توسط متخصصان ارائه می شود متخصص برجسته پیوند مو است.

کاشت مو با تکنیک SUT فقط در کلینیک های بسیار پیشرفته و تخصصی انجام می شود.در ایران ، کاشت مو در کلینیک رنسانس آماده خدمت رسانی به مردم است. برای استفاده از این روش ، پس از معاینه دقیق توسط مشتری متخصص ، درمان شروع می شود که برای درمان به بی حسی موضعی احتیاج دارد و سپس برداشت از ناحیه بانک موی قوی انجام می شود. برداشت مو با سوزن های کوچک انجام می شود. بصورت کلی و بدون نیاز به بریدگی و بخیه انجام می شود.بعد از برداشتن فولیکول ها ، آنها را از طریق لکه بینی توسط بی حسی موضعی با سوزن ریز روی پوست سر کاشت می کنند و درمان فقط در یک جلسه انجام می شود.

نتایج درمان پیوند فوق العاده مو

همانطور که گفته شد ، این روش عالی فقط در بعضی از کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این روش منجر به رشد طبیعی موهایی با تراکم بسیار بالا می شود ، زیرا توانایی جمع آوری و لانه گزینی فولیکول ها در این روش زیاد است ، همچنین به دلیل عدم برش. و پانچ جایی برای اسکار برای افراد ندارد و از همه مهمتر به دلیل کاشت و طراحی اولیه خط کاشت مو ، اثر کاملاً طبیعی روی سر افراد ایجاد می کند و این باعث رضایت مردم می شود.

نتایج درمانی این روش همچنین بین 4 ماه تا 9 ماه متغیر است پس از انتخاب کلینیک تخصصی رنسانس و انتخاب روش کلینیک فوق کاشت مو در کلینیک رنسانس ، می توانید موهای زیبایی با ظاهر طبیعی و ماندگاری دائمی داشته باشید.

کلینیک پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و بیش از 16 سال سابقه در دو شعبه در آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد ، میدان فرهنگ ، بلوار 24 متر ، بلوار 3 شرقی ، 35 ، درمانگاه رنسانس

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر ، جنب سفارت عراق ، ساختمان مینو ، طبقه چهارم ، بلوک 402

تلفن: 02122088210-0218890909050

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: 09122115442

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا