عمومی

امروز بحران کشور آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است

به گزارش خبرگزاری دکترنامه استان سمنان وی افزود: طرح های گفته شده باید تعمیم داده شود به کشور و هدف از این مجامع هم جمع آوری نخبگان و اندیشه ورزان برای ارائه طرح و پیشرفت و رفع مشکلات مردمی است.

سرتیپ معروفی با بیان اینکه مجامع اندیشه ورزی خروجی آن باید اجرا و کار عملیاتی و جریان حل مشکلات باشد افزود: اعضای هیئت اندیشه ورز مردم هستند این یعنی از مردم برای رفع مشکلات مردم در این مجامع صورت می گیرد.

وی افزود: راهبرد های ملی و استانی باید در مجامع اندیشه ورز شناسایی شود زیرا این تصمیم گیری ها باید به هم پیوسته و فراگیر باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه نیاز است مشکلات طرح ها اولویت بندی و برای رفع آنها با اولویت تصمیم گیری شود اظهار داشت: امروز بحران کشور نیز آب و جمعیت است و طرح های شما باید فراگیر و برای همه کشور باشد.

وی افزود: بسیج همراه دولت و در مسیر خدمت رسانی بوده و در این راه سپاه و بسیج با تکیه بر ولایت در کنار مردم برای خدمت می باشد.

سرتیپ معروفی افزود: امروز دشمن به دنبال جنگ سخت نبوده و تمام تلاش آنها در حوزه جنگ نرم و هدف قرار دادن ذهن و قلب هاست.

وی با بیان اینکه امروز علم رسانه و فضای مجازی یک اولویت برای مقابله با دشمن است افزود: جنگ امروز در فضای مجازی در حال تغییر حقیقت جمهوری اسلامی است و کار ما در این جنگ گفتمان سازی، جریان سازی، شبکه سازی است.

امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است

***سردار شوقانی: لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق دولت مردمی و ایران قوی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه استان سمنان، سردار منصور شوقانی در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان مه در سالن هلال احمر شهرستان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حقیقت بسیج» تبدیل همه تهدیدات به فرصت است» و ما نیز در استان سمنان بر مبنای همین نگاه و دیدگاه، مسائل را در بخش های مختلف احصا می کنیم.

وی افزود: احصای مسائل و مشکلات در بخش های مختلف با هدف مردمی کردن پیشرفت کشور دنبال می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی را باید با مشارکت نخبگان و آحاد مردم برای تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان فراهم کنیم.

سردار شوقانی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب باید زمینه و بستر لازم برای خودسازی، جامعه سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم شود.

بسیج شبکه ای مردم پایه برای حل مشکلات و پیشرفت در کشور است

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان با بیان اینکه بسیج در واقع تبدیل همه تهدیدات به فرصت ها است گفت: در استان سمنان نگاه در همه رده های بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت در همه ابعاد در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی با مشارکت آحاد مردم و نخبگان شکل می‌گیرد افزود: خود سازی، جامعه سازی و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی سه رکن اساسی گام دوم انقلاب اسلامی بوده که وظیفه ی همه ما عمل به این فرامین است.

امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است

***استاندار سمنان: برای مشارکت حداکثری در انتخابات همه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری دکترنامه استان سمنان ،استاندار سمنان در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان گفت: طرح های ارائه شده در این اجلاسیه بسیار خوب و کارشناسی شده بوده و نیاز است برای اجرای آنها همه دستگاه ها پای کار و در میدان عمل قرار گیرند.

وی افزود: نرخ بیکاری استان بعد از ۱۸ سال کمتر از ۶ درصد است و تلاش های زیادی در حوزه اجرای طرح های مختلف انجام شده است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه ظرفیت های استان در حوزه های مختلف بسیار زیاد است تصریح کرد: بحران آب و بحران جمعیت دو مشکل اساسی بوده که پیرترین استان کشور هستیم و باید با جدیت در این حوزه کار شود.

وی افزود: درخواست ما از همه مردم دغدغه مقام معظم رهبری یعنی حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بوده و باید برای مشارکت حداکثری نیز همه تلاش کنند.

امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است

*** دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان :ساماندهی 3000 نخبه در مجمع بسیجیان استان سمنان

دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان از ساماندهی سه هزار نفر از نخبگان این استان در قالب مجمع بسیجیان و هیئت های اندیشه ورز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه استان سمنان ، محمد امامی در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان که در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع بسیج بعد از وقفه ای چندساله از اسفند 1400در استان سمنان آغاز به کار کرد و مجامع بسیج در شهرستان های مختلف این استان برگزار شد.

وی با اشاره به ساماندهی یک هزار نفر از نخبگان در قالب مجمع بسیجیان استان سمنان در سال 1401 گفت: 20 طرح در سطح مجمع بسیجیان شهرستان های مختلف استان سمنان و چهار طرح نیز در اجلاس عمومی مجمع سالیانه بسیجیان این استان ارائه شد که پیگیری ها برای اجرای این طرح ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.

دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان با اشاره به اینکه امسال نیز مجامع بسیج در هشت شهرستان این استان برگزار شد، گفت: 23طرح در سطح مجامع شهرستان ها ارائه شده است و امروز نیز در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان 6 طرح با موضوعات مختلف ارائه می شود.

امامی خاطرنشان کرد: سه هزار نفر از نخبگان استان سمنان در قالب هیئت های اندیشه ورز و مجامع بسیج این استان ساماندهی و در حال فعالیت هستند.

امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است

امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است امروز بحران کشور  آب و جمعیت است / ایستادگی و مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است

دکمه بازگشت به بالا