عمومیکسب و کار ویژه

ناصر غلامی هوجقان کیست؟

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در ذوالفکاری پارا جمشیدآباد آبادان در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد. او ساکن تبریز است و در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک لیسانس مدیریت حرفه ای خدمات امداد و نجات است.

تاریخچه حرفه ای ناصر غلامی هوجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان امدادگر به هلال احمر تبریز پیوست و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی مشغول به کار شد. همزمان برای نجات جان جان باختگان می دوید و در حوزه خبری کار می کرد. او در زلزله های بم، ورزقان و آذرشهر کارنامه ای در نجات افراد بی شمار و امداد رسانی دارد.

ناصر غلامی هوجقان یکی از خبرنگاران فعال در حوزه های رویدادی، اجتماعی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی است. ناصر غلامی هوجقان سابقه کار در سایت های خبری مانند خبر روژ، آخرین خبر آذربایجان شرقی، صدای تبریز، تاراکور و روزنامه کیمیا ایران را دارد.

او همچنین گزارش‌های زیادی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی نوشت، از جمله مقبره‌های اسرارآمیز و عجیب تبریز، کوه مرصع سیوان (دئولر بازار)، مکان‌های طبیعی ناشناخته، کوه‌های مریخ تبریز. آرشیو آنها جاذبه های طبیعی ناشناخته، مقبره پدران و پسران اهل دل، مسجد داش اقلیان (سنگ گریان) خوی، اسرار ناشناخته بناهای پیرآباد ایلچی و غیره را نشان می دهد.

همکاری آتش نشانی و اضطراری

وی سه دوره داوطلبی، پیشرفته و ویژه آتش نشانی را گذرانده و چندین بار در عملیات اطفای حریق مانند آتش سوزی شاداش تبریز و دیزل آباد تبریز به آتش نشانان کمک کرده است. ناصر غلامی نیز دوره پیشرفته CPR را گذرانده است و در حوزه اورژانس حرفی برای گفتن دارد و تا سفر به بیمارستان شهید مدن تبریز در اورژانس مصلی تبریز به بیماران مراقبت و خدمات پیش بیمارستانی ارائه کرده است.

ناصر غلامی همچنین به مدت دو سال مدیر اطلاعات و ارتباطات هیات گردشگری ورزش اردبیل بوده و اخیرا به عنوان مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد، شین کیو کشین و روابط عمومی منصوب شده است. رئیس منطقه هو کونگ فو

انتصاب به عنوان مسئول روابط عمومی استان آذربایجان شرقی در سبک شین کیوکوشین کاراته

در زمستان 1402 با حکم رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به سمت مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. بر این اساس ناصر غلامی هویکان در مراسمی با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی با دریافت اطلاعیه کار خود را رسما آغاز کرد.

در این تصمیم آمده است: آقای محترم. ناصر غلامی هوجقان گرامی، با توجه به سوابق همکاری، فعالیت های مهم و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مسئول روابط عمومی سبک شینکوکوشین کاراته منطقه آذربایجان شرقی منصوب می شوید. یک سال از تاریخ فوق. در سایه عزت و سلامتی خداوند، حضور و نفوذ آن جناب عزیز در راستای گسترش سبک و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش همچنان موفق باشد. .

دکمه بازگشت به بالا