سلامت و دانش

رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۹۰ درصد رسید/ تعداد کارمندان در ادارات کاهش می‌یابد؟

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: بر اساس گزارش های رسیده ، رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده است که بسیار امیدوار کننده است و به منظور کاهش ترافیک کارمندان دولت از طریق حمل و نقل عمومی ، پیشنهاد می شود که ساعات کار کارمندان افزایش یابد. ” این در دستور کار است.

آفتاب‌‌نیوز:

“علیرضا رئیسی” سه شنبه شب در یک مصاحبه ویژه تلویزیونی با اشاره به مترو متراکم تهران ، افزود: مترو متراکم عمدتا به دلیل ترافیک کارکنان است و قرار است در صورت صلاحدید به دی ، چهارشنبه در کابینه منصوب شود. وزارتخانه ها ، ساعت کارکنان شناور و تعداد کارکنان این بخش دوباره کاهش یافته است.

سخنگویان ستاد کرونا و معاون وزیر بهداشت در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تأکید کردند که باز شدن ساعات اداری برای کارمندان به کاهش حجم ترافیک توسط حمل و نقل عمومی ، به ویژه با مترو کمک می کند.

رئیسی افزود: اگر ساعات کار کارمندان در دفتر نیز شناور باشد ، در این صورت برخی از کارمندان از ساعت 8 تا 14 و برخی دیگر به عنوان مثال 10 تا 15 در دفتر حضور خواهند داشت.

برای شکستن زنجیره بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کشور ، با تصویب ستاد ملی تاجگذاری در 160 شهر ، تعداد کارمندان اداری طی دو هفته به یک سوم و از ساعت 9 شب به 4 صبح ، تردد اتومبیل های شخصی در جاده های شهر کاهش یافته است مسافرت با پلاک غیربومی نیز در استان ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا