سلامت و دانش

ایران به صادرکننده تجهیزات مدرن پزشکی تبدیل شده است

اخبار آفتاب:

سعید نامکی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین کنفرانس ملی آموزش پزشکی ، سیزدهمین جشنواره شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه در مرکز همایش رازی ، دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در یک کنفرانس ویدئویی ، افزود: ستون اول معلم ، عاشق پیشرفت است و معلم عاشقان هرگز خسته نمی شود.

در این مراسم که پیش از جمعی از مدیران حوزه آموزش ، اساتید و کارشناسان علوم پزشکی برگزار شد ، وی به مزایای علم اشاره کرد و گفت: معلم عشق باید با دانش و بیماران روشنگری شود و با همه نواقص و سازگاری بسازد.

ناماکی گفت: “یک معلم خوب باید بتواند علاقه و دلبستگی به آب و خاک را برای دانش آموزان خود ایجاد کند. متأسفانه در حال حاضر ما چنین اسطوره ای داریم اما کمتر داریم. ما از معلمان قدیمی می آموزیم که روی زمین زندگی می کنند. این آب و کار بزرگترین عبادت مردم است ، اما متأسفانه در حال حاضر معلمی داریم که به پلی بین دانش آموزان و نخبگان دولتی در خارج از کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این به معنای معلمانی است که همزمان در این سرزمین و آب هستند و قلبشان در خارج از کشور آویزان است ، نه برای به دست آوردن دانش و دانش بلکه برای زندگی های دیگر.

وزیر بهداشت ، پرستاری و آموزش پزشکی ادامه داد: اگرچه ما وظیفه داریم محیطی مناسب برای بقای جوانان کشور فراهم کنیم ، اما معلمان دانشگاه عادلانه نیستند که نخبگان هوشمند را انتخاب کنند و پلی برای انتقال این جوانان به خارج از کشور باشند. .

وی در عین حال اظهار داشت: امروز علی رغم همه این بحث ها و موانع ، به لطف خدا و سخت کوشی اساتید ، معلمان و دانش آموزان ، ما در منابع انسانی نخبه و ویژه انسانی رشد قابل توجهی داشته ایم و توانسته ایم ایجاد ثروت در شرکت های دانش بنیان. “

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: طی 2 ماه گذشته علی رغم مشکل تاج در این کشور ، به دلیل تلاش جامعه آموزش دیده جامعه و دانشگاه های علوم پزشکی و فارغ التحصیلان توانسته ایم از واردکنندگان تجهیزات پزشکی و تجهیزات به سمت محصولات حرکت کنیم. تبدیل به یک تولید کننده و البته صادر کننده تجهیزات مدرن شوید.

وی افزود: به لطف خدا و با تلاش و مساعدت متخصصان پزشکی کشور به عنوان پیشگامان و معلمان ، می توانیم بیماری Quaid-19 را در کمتر از 2 ماه از طریق برتری خود از بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان کنترل کنیم.

ناماکی اظهار داشت: شاخص های کشور مبنی بر میزان سرمایه گذاری مادی در ایجاد ICU و تختخواب های معمولی با کشورهایی که از ایران عقب مانده اند قابل مقایسه نیست و از پشتکار ، شوق ، آرامش و دانش علمی عالی استفاده می کردند. این یک داروی دولتی شده است.

وی با اشاره به شجاعت جانبازان پزشکی در کمک به بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در مراکز درمانی ، اظهار داشت: اگرچه بسیار توصیه می شود افراد مسن در مقابل شریان های عروق بیماری کرونا آسیب پذیرتر باشند و خطر ابتلا به آنها برای ابتلا به این بیماری زیاد است و نباید از آن باشند. به میدان رفت ، اما اساتید پزشکی جانباز وارد دریا شدند و در اوایل طاعون که پوشش و محافظت از آنها محدود بود ، پزشکان جوان برای کمک به مردم پزشکان جوان را آتش زدند و جان خود را فدا کردند. جنگ علیه ویروس تاج.

وزیر بهداشت افزود: ما باید افرادی را آموزش دهیم که رنج فعلی جامعه را درک کنند و راهکارهایی برای درمان هر یک از آنها دارند. در حال حاضر ، دانشگاه ما نیاز به تغییر در منابع انسانی دارد. ما ژنرال های زیادی را در دانشگاه آموزش می دهیم ، اما تعدادی سرباز نیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا