عمومی

دومین بوکسور ایران حذف شد/ صعود محمدپور به دور دوم

قهرمانی بوکس آسیا

بوکسور وزن 67 کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف تایلند از دور مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد و سجاد محمدپور به دور دوم راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در چهارمین روز از رقابت های بوکس قهرمانی آسیا 2022 در اردن، علی حبیبی نژاد اولین بوکسور ایران در این مبارزه با قبول شکست مقابل حریف خود از دور مسابقات کنار رفت و دومین بوکسور ایرانی شد. در این مسابقات حذف شد.

بوکسور وزن 67 کیلوگرم تیم ملی در دور نخست به مصاف «بونجونگ سینسیری» از تایلند رفت که در پایان مبارزه نزدیک با رای داور 4 بر 1 (امتیاز هیئت ژوری) شکست خورده اعلام شد. حبیبی در دور دوم پیروز شد و در راندهای اول و سوم مغلوب حریف خود شد.

پیش از این مصطفی ریگی در اولین روز این رقابت ها در وزن 51 کیلوگرم در دور نخست باید مقابل «تیتیتان پانموت» از تایلند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در ادامه مبارزه امروز سجاد محمدپور کاپیتان و بوکسور وزن 57 کیلوگرم ایران در دور نخست باید مقابل «تسوتومی ریتو» از ژاپن وارد رینگ می شد که دلیل آن عدم حضور حریف ژاپن در دور نخست بود. حلقه با امتیاز واوکور (عدم حضور حریف در رینگ) به عنوان بوکسور برنده معرفی می شود. محمدپور در دومین مبارزه خود باید با برنده دیدار بوکسورهای عراق و ازبکستان به رینگ می رفت.

تاکنون مهدی خسروی در 54 کیلوگرم، سجاد محمدپور در 57 کیلوگرم، اشکان رضایی در 63.5 کیلوگرم، مسلم مقصودی در 71 کیلوگرم، شاهین موسوی در 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی در 80 کیلوگرم و پوریا امیری در 86 کیلوگرم بوکسور هستند. آنها با پیروزی مقابل حریف خود به دور دوم این رقابت ها راه یافته بودند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا