سلامت و دانش

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان تا دو هفته آینده

دکترنامه / همدان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان در دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش دکترنامه ، دکتر بهرام عین الهی ظهر امروز در بازدید نگران کننده از مرکز واکسیناسیون کووید 19 در اسدآباد به خبرنگاران گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 7 تا 18 ساله در دو هفته آینده آغاز شده است و پس از دریافت هر دو دوز واکسن توسط دانشجویان قادر به بازگشایی مدرسه از طریق آموزش است.
وی خواستار بازگشایی مدارس برای تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان شد و افزود: ممنوعیت بازگشایی مدارس در شهرهایی که وضعیت قرمز ندارند یا در مناطق روستایی با جمعیت کم وجود ندارد ، اما آموزش و پرورش باید در این باره تصمیم گیری کند.
عین الهی ، اظهار داشت که واکسیناسیون در این کشور به خوبی پیش می رود. وی گفت: “خوشبختانه جامعه نیز در دریافت واکسن همکاری خوبی داشت.”
وی افزود: با تکمیل دوز دوم واکسیناسیون دانش آموزان مدارس بازگشایی می شوند و به همین منظور واکسیناسیون دانش آموزان 7 تا 18 ساله در دو هفته آینده آغاز می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد در گفت وگو با دکترنامه ، با اشاره به جمعیت 73999 واجد شرایط واکسیناسیون در اسدآباد ، اظهار کرد: تاکنون 18 درصد از افراد واجد شرایط هر دو دوز این واکسن را دریافت کرده اند. شهر به
الهام عظیمی افزود: از 50 هزار دوز تزریق شده در سطح شهر ، 35 هزار نفر دوز اول و 15 هزار نفر دوز دوم را دریافت کردند.

وی همچنین توضیح داد: برای تسریع روند واکسیناسیون در سطح شهر ، فعالیت مراکز جامع واکسیناسیون دو شهر نیز آغاز شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا