سلامت و دانش

حدادی: مردم برای سفرهای نوروزی تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا باشند

سخنگوی کمیسیون داخلی و شورا تأکید کرد: “هر یک از ما باید نسبت به دستورالعمل های صادر شده توسط ستاد ملی کرونا احساس مسئولیت کنیم.”

علی حدادی در گفت وگو با دکترنامه ، با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از سفرهای نوروزی ، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در سلامت همه افراد جامعه مثر است. انطباق با این موارد در سطح جامعه مهم است و به عنوان یک وظیفه اجتماعی تلقی می شود.

وی افزود: هر یک از ما باید نسبت به دستورالعمل های صادر شده توسط ستاد ملی کرونا احساس مسئولیت کنیم. در سفر نوروز ، عموم مردم باید دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را دنبال کنند ، زیرا این دستورالعمل ها به سلامت عمومی باز می گردند.

نمایندگان جوامع طالقان و ساوجبلاغ در مجلس اظهار داشتند: “ما در حال حاضر مناطقی در کشور داریم که وضعیت بسیار آسیب پذیر است و اگر کمی از پروتکل های بهداشتی غفلت شود ، شاهد آغاز موج چهارم بیماری خواهیم بود. و تعداد روزافزون بیماران در این منطقه خواهد بود.

سخنگویان کمیسیون امور داخلی و شورا در ادامه تأکید کردند: همه ما موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و این وظیفه در تعطیلات نوروز حتی جدی تر می شود. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ، آنها امسال نیز سفری نخواهند داشت و مردم باید مانند سال گذشته در مورد پیروی از دستورالعمل های ستاد کرونا کوشا باشند و از سفرهای تفریحی خودداری کنند.

حدادی در پایان افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا با جلوگیری از شیوع گسترده بیماری سال جدید را با نشاط و سلامتی در جامعه آغاز کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا