واقعیت های واکسن کرونا در گفت و گو با فوق تخصص بیماری های عفونی

اخبار آفتاب:

در ادامه مهمترین بخش دکتر را خواهید خواند. طبرسی.

کر ویروس کرونا جهش یافته و بیماری زایی و انتقال آن افزایش یافته است ، به همین دلیل بسیاری از افراد و همه اعضای خانواده در مکان های بسته آلوده می شوند.

Most بیشتر بیماران در طول بیماری دچار سرفه می شوند ، اما اولین علائم تب و کسل است. هرکسی که مبتلا به بی اشتهایی عصبی باشد مشکوک به بیماری عروق کرونا ویروس قلب است.

حس بو و طعم به طور ناگهانی از بین می رود و برخی با علائم دیگری همراه هستند.در بیشتر افراد ، این حواس پس از دو یا سه ماه پس از بیماری برمی گردد.

خوشبختانه امکان انتقال از مادر به جنین وجود ندارد و زنان باردار چیزی برای نگرانی ندارند.

ار تست PCR برای مدت طولانی مثبت است و اگر شخصی به مدت دو هفته از بیماری خارج شده و در 72 ساعت گذشته علائم تب و سرفه نداشته باشد ، می تواند قرنطینه شود و نیازی به آزمایش مجدد نیست.

بیماری این بیماری در سن 40 سالگی رخ می دهد. بیشتر افراد آلوده شده اند و در این افراد میزان مرگ و میر بیشتر است ، در سایر افراد کمتر است ، اما در همه سنین وجود دارد.

♦ اگر یک بیماری زمینه ای حتی در کودکان وجود داشته باشد ، می تواند حاد و شدید باشد.

♦ واقعیت این است که سیستم ایمنی بدن بیش از سه ماه از بهبودی نمی گذرد و پس از آن فرد می تواند دوباره بیماری عروق کرونا ویروس دریافت کند ، بنابراین واکسن یکسان است ، امیدواریم که واکسن بتواند شدت علائم را کاهش دهد ، اما واکسن به طور کامل مانع بیماری نمی شود. .

knowledge دانش بشر درمان مؤثری برای این بیماری پیدا نکرده است ، این دارو فقط برای مبتلایان به هیپوکسیک موثر است. Corona تنها استراحت کامل خانه و مصرف مایعات است.

منبع: اخبار نیوز