عمومی

۲ کشته و ۳ زخمی طی تیراندازی در دانشگاهی در آلمان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه، مقامات آلمانی اعلام کردند که یک دانشجوی 18 ساله زیست شناسی روز دوشنبه به سمت سالن سخنرانی دانشگاه هایدلبرگ آلمان تیراندازی کرد.

زیگفرید کولمار، رئیس پلیس شهر مانهایم گفت که فرد مسلح با 100 گلوله اضافی در کوله پشتی اش پیدا شد و مشخص نیست که چرا تیراندازی را متوقف کرده است، اما افسران معتقدند که او به تنهایی عمل کرده است.

به گزارش رویترز، یک دانش آموز دیگر کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند و ضارب سپس به خود شلیک کرد.

یک دادستان ایالتی در همان کنفرانس خبری گفت که پلیس خانه او را در مانهایم در جنوب غربی آلمان بازرسی کرده است، اما برای تعیین انگیزه آن خیلی زود است.

کولمار گفت که تیرانداز دو سلاح از جمله یک تفنگ دو لول خریداری کرده بود، اما گواهینامه نداشت.

به گزارش رویترز، یک مقام پلیس آلمان به مهاجم گفت: مظنون گواهینامه رانندگی ندارد. مظنون مجوز حمل سلاح نداشت. “این آن را بسیار غیرعادی می کند.”

دادستان های شهر مانهایم همچنین گفتند که مظنون سابقه کیفری قبلی در آلمان نداشته است.

توماس استروبل، وزیر کشور بادن-وورتمبرگ در یک کنفرانس خبری گفت که یکی از چهار دانشجوی آلمانی مجروح در این حمله که حوالی ظهر رخ داد، یک زن 23 ساله بود که بر اثر جراحات وارده جان باخت.

استوبل گفت که سه نفر دیگر جراحات جزئی داشتند.

رئیس پلیس مانهایم توضیح داد که 29 شاهد به افسران حاضر در سالن سخنرانی گفتند که “تنها یک نفر وارد شد، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و رفت و هیچ کس دیگری در دید نبود.”

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا