سلامت و دانش

نتیجه آتش گرفتن ناگهانی آیفون هنگام شارژ شدن / عکس

در این ویدیو، یک آیفون ۴ قدیمی در نیمه شب هنگام شارژ در آشپزخانه آتش می گیرد، اما خوشبختانه به کسی آسیبی نمی رسد. با وجود اینکه با یک آیفون قدیمی روبرو هستیم و مشکل آیفون جدید را تهدید نمی کند، اما این ویدیو همچنان نشان می دهد که امکان آتش گرفتن گوشی در حین شارژ وجود دارد.

آیفون ناگهان آتش گرفت

زوجی به نام برایان و جنیفر لیسگانگ در اوهایو با انتشار پستی در فیسبوک اعلام کردند که آیفون 4 آنها آتش گرفته است. به گفته آنها، یکی از محصولات گوگل هوم در آشپزخانه که همیشه در حال فیلمبرداری است، این صحنه را ضبط کرده است: “خیلی خوش شانس بودیم که خانه آتش نگرفت. بچه های ما دیشب یک آیفون 4 قدیمی را با شارژر اپل شارژ کردند. و در حالی که ما نبودیم منفجر شد و آتش گرفت.” خوشبختانه دیروز آشپزخانه را تمیز کرده بودیم و به طرز عجیبی روی قفسه های کتاب و برگه های بچه ها نبود. “صبح یک تلفن سوخته بود و دوده سیاه روی آن بود. میز.”

باتری های لیتیوم یونی در دستگاه های الکترونیکی رایج هستند و اگرچه مستعد آتش سوزی هستند، اما این مشکل بسیار نادر است. با این حال، این باتری ها ممکن است در حین شارژ بیش از حد داغ شوند و آتش بگیرند. البته این مشکل اغلب زمانی رخ می دهد که مشکلی وجود داشته باشد یا در معرض گرما قرار گیرد.

معمولا مواردی مانند کابل شکسته یا دستگاهی که برای مدت طولانی شارژ می شود می تواند برای کاربر دردسرساز باشد. اما در این مورد باید طول عمر دستگاه را نیز در نظر بگیریم. بنابراین با یک تلفن همراه سوخته قدیمی روبرو هستیم که اگرچه خطرناک است اما افراد کمی در چنین شرایطی قرار می گیرند.

در نتیجه، آیفون در هنگام شارژ / گرفتن عکس ناگهان آتش می گیرد

5858

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین

دکمه بازگشت به بالا