سلامت و دانش

افزایش بی سابقه ماموریت های اورژانس در استان مرکزی

خبر / مرکزی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک از افزایش بی سابقه تعداد مأموریت های اورژانس و فوریت های پزشکی در استان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش اراک پزشکی ، دکتر پریا بهرامی گفت: تعداد احضارهای منتهی به مأموریت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده و تعداد مأموریت ها 35 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری ویروس کرونا قلب ، مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مأموریت های تنفسی و عفونت در استان نیز 25 درصد افزایش یافته است ، تأکید کرد: برای نجات جان بیماران و پرسنل اورژانس کلیه مأموریت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

بهرامی خاطرنشان کرد: از جمله این موارد استفاده از ماسک برای فرد مظنون ، خودداری از همراهی همراهان بیمار به جز در موارد بیهوشی و کودکان در کابین و ضد عفونی کابین و تجهیزات اورژانس پس از انتقال هر بیمار است.

وی هشدار داد: با توجه به ترس و اضطراب ایجاد شده در مردم به دلیل افزایش قدرت و سرعت این ویروس و تکمیل ظرفیت بیمارستان ، تماس مشاوره ای جامعه با پایگاه های اورژانس نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیش بیمارستانی اورژانس اراک نیز نقش واحد MCMC را در دوره تاج بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: جمع آوری و نشر.

وی گفت: اخیراً با توجه به تمام نکات بهداشتی بیماران کرون که با اتوبوس آمبولانس از بیمارستان امیرالمومنین (آمریکا) به بیمارستان آیت الله خوانساری و همچنین بیماران خون از بیمارستان آیت الله خوانساری به بیمارستان امیرکبیر منتقل شدند “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا