عمومی

جوان رفسنجانی به ۳ هموطن زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری دکترنامه؛ زهرا عظیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین اهداء عضو سال جاری در رفسنجان با رضایت خانواده زنده‌یاد «وحید حسین‌پور» انجام شد و با این ایثار ماندگار به سه هموطن نیازمند به اهداء عضو، زندگی دوباره بخشید.
وی افزود: جان‌بخش «وحید حسین‌پور» به دلیل کاهش سطح هوشیاری در تاریخ ۱۶ بهمن توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل و پس از بررسی در بخش آی سی یو ۱ بستری شد.
عظیمی ادامه داد: این پدر ۳۶ ساله علیرغم مراقبت‌های درمانی و تلاش کادر درمان متاسفانه دچار مرگ مغزی شد و پس از تایید توسط پزشکان متخصص و رضایت از خانواده‌ ایثار گرش صبح امروز فرایند اهداء عضو این جانبخش انجام شد و سه ارگان حیاتی وی (کبد و دوکلیه) برای پیوند به سه بیمار نیازمند عضو به شیراز منتقل شدند.
مسئول هماهنگ‌کننده پیوند اعضاء دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان‌ در پایان از تلاش‌های کارکنان اورژانس ۱۱۵ ،بخش‌های آی سی یو ۱، اتاق عمل، دکتر سید حمید پاکزاد و تمامی افرادی که در این فرایند مقدس نقش داشتند تشکر کرد و گفت: تصمیم بر نجات دادن جان انسان دیگر در سخت‌ترین دقایق زندگی با اهداء عضو عزیزترین خانواده؛ همان امتحان الهی است که از توان بسیاری از افراد خارج است. امروز ما اگر دوست داریم بعد از مرگ نیز حیات‌مان جاودانه بماند، با دریافت کارت اهداء عضو در آن دقایق سخت می‌توانیم یاری‌رسان خانواده های نیازمند عضو باشیم. 23

دکمه بازگشت به بالا