سلامت و دانش

۵ توصیه غذایی برای افرادی که دورکاری می‌کنند

به گزارش شفاف ، در حال حاضر ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تعداد زیادی از افراد از خانه کار می کنند و از راه دور کار می کنند. بنابراین ، متخصصان تأکید می کنند که رژیم غذایی سالم و متعادل در این دوره بسیار مهم است.

محققان کلمبیایی پنج توصیه غذایی را برای افراد در این منطقه توصیه می کنند که شامل موارد زیر است:

1. زمان مشخصی برای غذا خوردن تعیین کنید و به آن پایبند باشید. برای صبح و بعد از ظهر می توانید از میان وعده های سبک از جمله میوه و سبزیجات لذت ببرید.

2- اولویت اول را به خوردن میوه و سبزیجات اختصاص دهید ، زیرا این گروه غذایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که می تواند نیازهای بدن شما را در این زمینه برطرف کند. از آنجا که فعالیت بدنی شما کاهش یافته است ، بهتر است از میوه هایی مانند سیب هایی که پوست دارند استفاده کنید تا فیبر کافی برای بدن شما به بدن برسد. با این حال ، شستشوی درست میوه را فراموش نکنید.

3- برای جلوگیری از چاقی حتما قبل از خوردن به این س questionsالات پاسخ دهید: چرا غذا می خورم؟ آیا به دلیل گرسنگی غذا می خورید یا ریشه در مصرف مواد غذایی شما اضطراب دارد (عوامل روانی)؟ اگر ریشه خوردن شما اضطراب است ، از غذا خوردن پرهیز کنید و به جای آن مشغول فعالیت های آرامش بخش و لذت بخشی شوید.

4- آب کافی بنوشید. نوشیدن 6 تا 8 لیوان آب در روز توصیه ای است که همه متخصصان به عموم داده اند. در حین کار آب را در دسترس داشته و هر از چندگاهی آن را بنوشید.

5- سعی کنید از میان وعده ها برای شام استفاده کنید. علاوه بر این ، حداقل 2 ساعت قبل از خواب غذا بخورید و از غذا خوردن پرهیز کنید و بلافاصله به رختخواب بروید.

5 نکته رژیم برای افرادی که از راه دور کار می کنند

علاوه بر توصیه های بالا ، به دلیل شیوع کرونا ، باید توجه ویژه ای به تقویت سیستم ایمنی بدن خود داشته باشید. برای این کار ، مصرف چربی ، نمک ، شکر و به طور کلی هر ماده غذایی فرآوری شده را کاهش دهید.

در عوض ، حبوبات ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات سبوس دار ، آجیل ، لبنیات (به ویژه لبنیات کم چرب) و گوشت را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود ، غذاهای بیشتری حاوی سلنیوم ، کلسیم ، روی ، آهن و ویتامین های A ، B12 ، B6 ، C ، D و E مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا