سلامت و دانش

شناسایی 952 مسافر مظنون به کرونا در پایگاه های استان مرکزی



دکترنامه / مرکزی مدیرکل هلال احمر استان مرکزی با اشاره به فعالیت 24 پایگاه غربالگری هلال احمر در شهرهای استان اظهار داشت: درمجموع 952 نفر که مظنون به عروق کرونوس هستند در این پایگاه ها شناسایی و معرفی شده اند. مراکز پزشکی ” آنها بوده اند

محمد محمدی در مصاحبه با دکترنامه ، اظهار داشت: به منظور مبارزه با شیوع تاج ویروس ، برنامه غربالگری هلال احمر از 30 مارس آغاز شد. البته این طرح از 15 مارس 2014 به طور رسمی از دفتر مرکزی ویروس کورونا آغاز شده و با ایجاد 24 ایستگاه غربالگری و دماسنج در پایگاه های شهری در استان مرکزی دنبال شد.

مدیرکل هلال احمر استان مرکزی گفت: از 29 اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم ، در کل 330 هزار نفر در ورودی ها و خروجی های شهرهای استان مرکزی از جمله 952 مورد مشکوک غربالگری شدند. شناسایی شده و به مراکز درمانی معرفی شده اند.

محمدی اظهار داشت: بیشترین تعداد ایستگاه های غربالگری مربوط به اسفند 28 و 29 و دوم فروردین بود. .

وی با اشاره به پروژه Hatefan امید ادامه داد: در این پروژه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز پزشکی خانواده های دارای تاج هایی که وضعیت مالی خوبی ندارند از طریق بسته معیشت هلال احمر شناسایی و تهیه شدند. قرمز “.

انتهای پیام


همه محتوای سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت دکترنامه هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا